piątek, 13 lutego 2009

Kuchenne fascynacje



Ostatnio chodza za mna kuchnie w stylu retro, w szczególnosci ich kolory-rozmyte róże,czerwienie,turkusy,błękity,pistacje-ogólnie pastele.Gadżety z lat 60-tych też mają wiele uroku.Zastanawiam się jak przemycić trochę tego koloru do mojej kuchni










A moja kuchnia...moja kuchnia to moja fascynacja stylem kolonialnym,ze zwykłych mebli-frontów dosć popularnych swego czasu,chciałam stworzyć choć namiastkę tego klimatu,miala być surowa a teraz brakuje mi w niej koloru:).Zaczarował mnie obrazek-blaszana reklama Nestle-nic nadzwyczajnego a chodzi za mną już jakis czas-chciałam go powiesić pod okapem,ale te dostepne są ciut duże... Kupiłam sobie drewniany młynek do pieprzu i przemaluje na taki rozmyty błękit-turkus. Skrzyneczkę na zioła już przerobiłam na odcienie błękitu i czerwieni :)Zrobię zdjęcia to pokażę.









A tak na marginesie,dzis piątek 13-tego ;),od zawsze 13 była dla mnie szczęsliwa ;D

2 komentarze:

  1. Chyba jeszcze nie pisałam, że cieszę się, że założyłaś swoja stronę :))

    Tu jest więcej miejsca na przemyślenia, wymianę opinii...
    No i są fantastyczne osoby, które jak widziałam już do Ciebie zaglądały :))

    Lubię Twoją kuchnię - ciekawa jestem, jakie zmiany pojawią się?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczną kuchnię!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))