czwartek, 19 lutego 2009

Lampy




Jielde


Oczarowały mnie,są cudowne nie mogę oderwać od nich oczu ;)Kosztują dosć dużo ;) i na dodatek nie są chyba osiągalne w Polsce-w każdym bądz razie,nie znalazlam ich w żadnym ze znanych mi sklepów. Lampy Nordal i Jielde,ostatnio widziałam cos w podobnym stylu w Ikea,ale niestety na żywo nie są już tak fajne jak w katalogu,chyba trochę brakuje im proporcji i lekkosci.Czasem przegladam allegro w poszukiwaniu czegos podobnego,ale niestety :/





Nordal

A to oferuje Ikea,ta mała jest dosć ładna,szkoda,że mała :/ ..

barometr

10 komentarzy:

  1. Lampy faktycznie wyszperałaś kosmiczne!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzyj tutaj:)
    http://cgi.ebay.co.uk/Vintage-French-Industrial-Jielde-floor-standing-lamp_W0QQitemZ180330324421QQcmdZViewItemQQptZUK_Antiques_AntiqueFurniture_SM?hash=item180330324421&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A2%7C39%3A1%7C240%3A1318

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami myślę, że najlepiej byłoby jechać po zakupy za granicę ;))
    Może nawet wyszłoby to taniej?
    Ostatnio odwiedziłam sklep Red Onion - np. drewniane łyżki do sałaty, ale z kolekcji Nigelli kosztują ok. 200zł!

    Nie zdążyłam zachwycić się pomysłem na ramę w poprzednim poście ;)
    Cudowna inspiracja - dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki linkowi Leny (dziekuję :)) poszperałam na ebay iiii.... znalazłam nawet sporo Jielde :D ale ceny mają bardziej kosmiczne jak kształty ;).Taka 5-cio ramienna kosztuje około 3 tys. PLN :),więc ten model zostanie zapisany do kategorii: "wymarzone nie osiagalne" bo chyba nigby nie będę miała tyle kasy,żeby zafundować sobie lampę za taką kasę :).
    No cóż zawsze mogę sobie na nie w necie popatrzeć.Z Nordal,jest chyba ciut lepiej jeśli chodzi o cenę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też ,mi też się podobają!!!
    Ale ceny rzeczywiście jak dla mnie kosmiczne . Bardzo spodobał mi się drugi model na 4 i 5 zdjęciu .

    OdpowiedzUsuń
  6. Lampy świetne, no cóż, czasami już tak bywa, że coś musi pozostać w sferze marzeń. Może kiedyś znajdziesz coś w tym stylu, a może spodobają Ci się jakieś inne wzory! Głowa do góry, jest cała masa świetnych i ładnych rzeczy ( choć muszę przyznać,że u mnie w kuchni i salonie cały czas wiszą lampy tzw. chwilówki, bo nie mogę dostać takiej jaką sobie wymarzyłam, że o cenie nie wspomnę)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalne lampy. Kiedyś namiastka tago typu lamp była dostepna w sklepach inne meble
    http://www.innemeble.pl/?module=Default&action=ContentController&sectionId=7&parentId=1
    w tej chwili niestety brak ich w ofercie.
    Jeśli namierzysz gdzieś daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobne lampy widzialam w Almi Decor oraz na Burakowskiej w B&B.

    OdpowiedzUsuń
  9. autoryzowanym dealerem jielde w polsce jest indivi concept store w warszawie. maja ich kilka na ekspozycji. polecam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna lampka, przypomina mi robota :D albo dzwoneczek, dobrze, że jest taka wysoka i wyginana. Ja na biurku mam chromowaną, która jest mniej gibka niż Twoja, ale daje radę i świeci dobrym światłem http://eweled.pl/product-pol-7642-MARK-lampka-biurkowa-1xE14-chrom.html przydaje się, gdy pracuję na komputerze czy czytam coś przy biurku.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))