piątek, 27 lutego 2009

Muzycznie


Czasem zostają nam tylko małe fragmenty...
we mnie bardzo często zostaje muzyka jako wspomnienie,miejsc,ludzi,chwil.....
Lubię Poswiatowską,jej poezję i polubiłam Janusza Radka który ją spiewa....
zapraszam do słuchania...jakos tak muzycznie ostatnio mi sie zrobilo ;)


Janusz Radek - Czekam wytrwale
Czekam Wytrwale


Janusz Radek - Kiedy umrę kochanie
Kiedy umrę kochanie


Janusz Radek - Sheila (sł. H. Poświatowska)
Sheila

Janusz Radek - Dobro (sł. H. Poświatowska)
Dobro


Dzis mają przyjsć nowe swieczniki,bardzo jestem ciekawa jak naprawdę wygladają...a jutro moze uda mi sie wyrwac na gielde staroci,to naciesze swoje oczy ;)

1 komentarz:

  1. wow! fantastyczna fotka!! :)
    Miłego dnia :)
    idę słuchać "Twojej" muzyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))