piątek, 27 lutego 2009

Niebieska ramka :)


Powolutku zmieniam sobie moje miejsce nad komodą i na komodzie....

Na pierwszy ogień poszła niebieska ramka,najpierw przemalowałam ją na biało,ale stwierdziłam,że to jednak nie dla mniej kolor , przetarłam i pomalowałam na szaro,potem na granatowo...znów przetarłam i wyszła niby taka jak na początku ale jednak inna :), zmienił się też obrazek i chyba tak już zostanie...




Mam wrażenie,że na początku wyglądala trochę plastikowo...

teraz to trochę taka ramka "po przejsciach"....




4 komentarze:

  1. oooooo jaka śliczna jest :) i pięknie ją wymalowałaś :)
    Pozdrawiam
    Miłośniczka ramek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramki to taka 'mała architektura' w mieszkaniu ;)
    Ta jest śliczna i bardzo pasuje do Twojego wnętrza :)
    Jestem również miłośniczką i zbieraczka ramek - serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do zbieraczek i miłośniczek ramek :)
    Twoja ramka jest bardzo ładna,zyskała dzięki przemalowaniu.Zdjęcie,też idealnie do niej pasuje.
    Czekam na kolejne ramki,no i zdjęcia całej ściany nad komodą!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ramka! Super efekt

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))