wtorek, 24 lutego 2009

Turkusowo mi



Jakos tak ciągle chodzi za mną ten kolor.Trochę zaszalałam z nim w kuchni,co prawda jeszcze nie wszystko gotowe,ale częsć turkusowych dodatków już jest.Teraz tylko muszę uważać,żeby nie przesadzić ;)




Teraz zastanawiam się jeszcze nad kolorem młynka,pistacjowy,malinowy?



Mała aktualizacja :), ponieważ naturalny kolor młynka był jak dla mnie za zółty i przez to nie pasował do mojej kuchni,przemalowałam go na taki,chyba dosć neutralny,ciężki do okreslenia kolor.Teraz ten turkus wydaje mi się za ostry,ale pomieszka trochę w mojej kuchni i zobaczymy,najwyżej ciut go przygaszę ;).

10 komentarzy:

  1. Fajniutki kolorek :) Super metalowa tabliczka i prześliczne pudełeczka :)) Młynek? może pistacjowy?
    Będzie fajnie z tymi dodatkami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostaw go takiego naturalnego. Stanowi świetną przeciwwagę dla turkusowego. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się zestawienie turkusu z kolorem naturalnego drewna :))
    fajne te dodatki :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te metalowe dodatki.Ja młynek też zostawiłabym taki jak jest...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie kolorystyczne . Doradzę tak jak pozostałe dziewczyny - naturalne drewno . Ale jeżeli będziesz miała pęd na malowanie , to zdecydowała bym się na pistacjowy .
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. młynek zostaw drewniany :) a jak Ci się znudzi to na pistacje ;)super klimaty się zapowiadają

    OdpowiedzUsuń
  7. Zanim otworzyłam komentarze pomyślałam sobie - czy warto dawać jeszcze jeden kolor?
    Popieram moje poprzedniczki - jet dobrze tak, jak teraz :)) Bo oprócz kolorów w tych dodatkach pojawiają się rownież faktury i wzory ...

    Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja patrząc na tego raka na pudełku młynek pomalowałabym na malinowo.
    Pozdrawiam J:O)

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć ja jestem zwolenniczką bieli, beżów i szarości to prawdę mówiąc bardzo ujął mnie ten kolor ;)
    Nadaje życia otoczeniu i jest bardzo pozytywny ;)
    Ślicznie tam u Ciebie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże jaki piękny turkus, czy można dowiedzieć się jaka farbą uzyskałaś ten odcień? Cudo!!!
    Drugie pytanie turkusowo-malinowe talerzyki- szkło w jakim sklepie -nie mogę na niego trafić- cudne -tez kocham szkło.
    acca24@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))