środa, 11 marca 2009

Świeczniki-odsłona druga...



Mam manie świecznikową ostatnio chyba :).
Przemalowałam jasne dębowe pod kolor i w stylistyce niebieskiej ramki (za sugestią joanny) i myślę,że w tej stylistyce wygladają dobrze. Nie są jeszcze polakierowane,więc można w nich jeszcze coś zmienić, domalować,wytrzeć,przetrzeć itd. jestem otwarta na wszelkie sugestie :)).




Teraz "choruję" na jakieś "srebrne"-szklane, ale niższe niż te co mam, muszę wybrać się do Ikea i sprawdzić,czy nie znajdę z tych srebrnych jakie mają czegoś dla siebie.






Napatrzyłam się ostatnio na tace,białe z dość wyraznymi ciemnymi przetarciami,na szczęście mam w domu jedną drewnianą,z czasów kiedy robiłam decu,więc spróbuję sobie takową zrobić.Wogóle zauważyłam,ze podoba mi się wiele rzeczy, na ktore jeśli miałabym je kupić,musiałabym wydać majątek.Bardzo często więc jest tak,że jeśli coś mi się spodoba,a jest w granicach moich wykonawczych mozliwości to robię sobie to sama :)).
Zresztą najbardziej udanym zakupem dla mnie jest coś kupione za grosze a wyglądające na coś duuużo bardziej wartościowego,wiem,że jest wiele takich rzeczy,a jesli coś nie do końca jest takie "idealne" to zawsze można to ciut "podrasować"...



9 komentarzy:

  1. Twoim podrasowanym świecznikom mówię TAK! Super metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  2. świeeeetna metamorfoza! Wg mnie nic z nimi juz nie trzeba robic

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne, teraz tylko polakierować:)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne.Super pasują do rameczki na ścianie...Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądają po przemalowaniu ,a może zamiast lakierowania ,potraktuj je woskiem do drewna.
    Mam to samo ,co Ty. Zamiast wydawać kasę ,wolę zrobić-przerobić coś samodzielnie .o ile więcej radochy i satysfakcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się wyłamię... Ja bym je jeszcze potraktowała jasną farbą suchym pędzlem, żeby powstał kolor bardziej gołębi... Taki jak np świeczniki w "oranżerii"

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor przepiękny i świetnie się komponuje z ramką - ja pozostawiła takie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczniki w nowej wersji świetnie wyglądają. Podoba mi się pomysł BogaczKi, chociaż cokolwiek zrobisz będzie dobrze wyglądać.
    Zgadzam się, że fajnie zrobić coś samemu, jaka to niesamowita satysfakcja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczęłam lakierować-swoją drogą woskowanie to świetny pomysł-muszę spróbować- i po jednaj warstwie lakieru machnęłam po nich "suchym pędzlem" są już mniej "delikatne" ale fajne :) ... ja to chyba ciężko się decyduję :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))