piątek, 24 kwietnia 2009

Jednak na biało...






Zupełnie nieplanowanie powstała biała szkatułka.
Planowana była taca śniadaniowa na nózkach,
ale nie miałam na nią pomysłu, az zobaczyłam ten motyw.
Juz wtedy wiedziałam,ze tym razem będzie na biało,
poniewaz serwetka przyszła wcześniej niz taca,
zrobiłam sobie taka małą próbę generalną :)






Niestety moje dziecko znów chore - po jednym dniu w przedszkolu!!!!! i szczepionce na pneumokoki :////
(już zapominam czasem jak to jest, kiedy mała jest zdrowa),
więc taca musi poczekać....
choć w stanie surowym juz słuzy mojemu choruszkowi małemu :).



Szkatułka znalazła swoje miejsce koło "starej" tacy-tez jeszcze nie całkiem skończonej.




Jakoś ostatnio wszystko układa się "nie tak"... podobno nieszczęścia chodzą stadami-nie parami ;)-muszę przyznac,ze cos w tym jest-niestety...

Czasem jednak, słoneczko wychodzi na chwilę i tu chciałam podziękować dziewczynom które wyróżnily mój blog- mimo,iz z niego jeszcze taki "niemowlak" ;) -
Elle,Martar i Dagmarze.

Dziękuję :D


Na resztę formalności poświęcę oddzielny wpis,coby tradycji stało sie zadość ;)


pozdrawiam ciepło


15 komentarzy:

  1. Ojej Alewe.... Trzymam kciuki za to, żeby stado nieszczęść poszło sobie w czorty, bo u mnie niestety to samo, jak nie choroby dzieci to inna zaraza. Mam niestety przekonanie, że od czasu mojej przeprowadzki jakoś tak wszystko nie tak :-(
    Szkatułka prześliczna, bardzo ładnie komponuje się z tacą. Bardzo delikatna i elegancka. Śliczny wzór.
    Ja też zamówiłam pudło serwetek, ale wszystko leży i czeka na swoją kolej.
    Pozdrawiam gorąco i życzę duuużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dostałaś serduszko...globalnie:)
    Przede wszystkim zdrowia dziecięciu życzę... a teraz mogę złapać się za serce i legnąć pod komputerem z zachwytu. Musze Ci powiedzieć, ze tej serwetki nie kupiłam, bo nie miałam najmniejszego pojęcia, czy coś fajnego się z niej zrobi. To co Ty uczyniłaś za jej sprawą - TO BOOOOMBA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szybciutkiego powrotu do zdrowia. U mnie dzieci też chorują non stop, do tego inne problemy ech szkoda gadać. Wierzę, że wszystko się ułoży czego Tobie i wszystkim życzę.
    A szkatułka przepiękna i przyznam iż motyw dość niespotykany wydaje mi się ale piękny

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo już maj i mam nadzieje , że zagości u Ciebie aby wszystko niefajne poszło precz ...
    Szkatułka super , taka inna , oryginalna . Pozdrawiam bardzo słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję,że chorubsko jak najszybciej sobie pójdzie i w Twoim domku słoneczko będzie świecić cały czas.

    Szkatułka bardzo mi się podoba,motyw na niej bardzo ciekawy.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia dla dzieciaczka życze .
    Motyw jest niesamowity taki odmienny nie banalny .Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  7. przyłączę się do życzeń zdrowia... prosta praca nie znaczy nudna, wręcz przeciwnie - daje efekt, który próżno szukać na przegadanych pracach, dla mnie jest wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę duuuużo zdrowia Twojemu Maleństwu i całej rodzince!! Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :)
    A skrzyneczka jest piękna :) cudowny motyw!
    Bardzo w moim guście :)
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka, zdrówka i jeszcze raz zdrówka...A Twoje białe, udomowione sprzęty są prześliczne:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie! Tacę podziwiam od dawna a teraz ta piękna szkatułka.Szybkiego powrotu do zdrowia dla dzieciaczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam się do chóru życzeń zdrowia dla maluszka!
    Twoje prace piękne!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też się dołączam! Bo zdrowie najważniejsze! A Twoje dziełko ma cudny motyw! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko będzie dobrze :) Uwierz w to!
    A w zyciu przedszkolaków tak juz jest, że chorują częściej i potem wyrastają z tego ;))
    Na szczęście :)

    Trzymaj się dzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też mały szpital w domu ,i nie wiadomo od czego dzieciaki tak chorują ,bo pogoda ładna . Życzę szybkiego powrotu do zdrowia !!!

    Szkatułka pięknie ozdobiona ,bardzo podoba mi się motyw , jest taki genialny w swej prostocie. Pięknie !

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))