czwartek, 9 kwietnia 2009

Motylki zamiast pisanek ;)








Wszędzie świątecznie,pisankowo-jajecznie.... a u mnie motylkowo ;). Jakoś nie maiałam w tym roku weny na pisanki...pewnie powstaną chwilę przed święconką :).... mam to szczęście,ze na święta wyjeżdzamy do rodziny,nawdychać się świezego pwietrza,nacieszyć oczy pięknym ogrodem...dzięki czemu,nocami zamiast w szaleńczym pędzie piec kolejną babę,mogłam zając się skończeniem szafki na klucze...






Szafka leżała, prawie skończona, w szafie już jakieś dwa lata :) ... prawie... bo w pewnym momencie skończył mi się na nią pomysł...Na początku miała to być szafka do naszego przedpokoju...z czasem powstała tam mała galeria biało-czarna i siłą rzeczy,szafeczka na klucze przestała tam pasować.Jako, że ostatnio ciągle chodzą za mną motylki,napisy,przecierki... postanowiłam się nad nią jeszcze pozdęcać :) ...

Efekt znęcania jak na zdjęciach,nie wiem jeszcze co z nią zrobię,czy zostawie sobie jako ozdobę pokoju,czy ją komuś podaruję...może sprzedam,żeby finansowo wspomóc swoje nowe-stare hobby :)...




Muszę jeszcze tylko lekko podkleić drzwiczki,pękły leżąc w szafie i czekając na wskrzeszenie :)...ale to drobiazg :)






pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających

10 komentarzy:

  1. Ta szafeczka jest przepiękna, cudowny obrazek.
    Dla mnie bomba

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna szafeczka, przecierka wyszla znakomicie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szafeczka, bardzo ładny i delikatny motyw.
    Bardzo, bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna szafeczka.Ma pięknie dobrane kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna :) Podoba mi się jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie tak się zrelaksować przed świętami:) Nie ma to jak święta u rodzinki. Ja mam luzy na Boże Narodzenie, ale Wielkanoc jest u mnie...więc robota pali mi się w rękach. Piękna szafeczka Ci wyszła. I motyw iście włoski z tym rowerem. Pozdrawiam i życzę radosnych świąt połączonych udanym wypoczynkiem na łonie natury!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna szafeczka,,jak zwykle,,kolejna rzecz z pod Twoich raczek wyszła sliczna...
    POzdrawiam i zycze wesołych,radosnych swiat w gronie rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny motyw na szafce,taki delikatny.I te motylki.
    Pozdrawiam serdecznie i wesołych,spokojnych Świąt życzę.Odpoczywaj i ładuj baterie dla nowych pomysłów..

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta Twoja szafka na klucze; w fajnym klimacie :)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. klucznik jest zachwycający - kompozycja motywu i przecierek jest niezwykle urokliwa, pozdrawiam serdecznie Jednoskrzydła

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))