wtorek, 14 kwietnia 2009

Nie mogłam się oprzeć




Tak,dokładnie tak...

nie mogłam się oprzeć pokusie obfotografowania pewnej magnolii :).





Kiedy jechaliśmy na święta,świat dookoła wydawał się jeszcze trochę "łysy".
Zieleniły się powoli drzewa,trawa...takie ciche wiosenne pomruki .
Dlatego kiedy przyjechałam na miejsce i wieczorem,dość zimnym jeszcze, wyszłam na ogródek...stanęłam jak wryta...


Zobaczylam średnie drzewko,ani jednego listka i przepiękne biało-różowe pąki,
i..... kwiaty...


To magnolia zakwitła.



Cudowny widok,naprawdę
szczególnie dla kogoś kto nawet własnego balkonu nie posiada :).

Minęły święta a ja zrobiłam sobie małe wagary i chlonę wiosnę każdym swym kawałeczkiem...




Doszłam nawet do wniosku,że prace w ogródku mogłyby się stać moim hobby ;),
niestety ale na własny ogródek przyjdzie mi pewnie jeszcze dłuuuugo poczekać.


Na razie mogę oczy nacieszyć takimi cudeńkami...


13 komentarzy:

  1. Magnolia jak z japońskiej ryciny... Życzę Ci tego ogródka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, przepiękna... A zdjęcia świetne... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj świetne zdjęcia pięknej magnolii .
    Tez bym sie nie mogła oprzeć,żeby nie pstryknąc paru zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty magnolii należą do grona moich ulubionych kwiatów , tak że nie dziwię się Twojej sesji fotograficznej. Czekam aż moja rozkwitnie w pełni .
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kwiaty magnolii!
    Jeżeli kiedyś będę miała swój ogródek,koniecznie posadzę w nim takie drzewko.
    Mój wujek ma u siebie dorodną magnolię,zawsze zrywałam kilka gałązek,by móc nacieszyć się nimi w domu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. W magnoliach piękne jest to, że kwitną, kiedy jeszcze zieleń i inne kwiecie w pełni nie rozkwitły. Tak jakby magnoliowa piękność nie lubiła konkurencji i chciała cały podziw ściągnąć na siebie:)
    Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i ja także należę do wielbicieli magnolii! Przepiękne ma kwiaty :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magnolia jest przepiękna ,życzę abys jak najszybciej stała się posiadaczką ogródka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za ucztę dla oka! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna :))
    Nie dziwię się, że miała swoją sesję :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna i przepiękna :) Świetne fotografie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuję za odwiedzinki i życzenia własnego ogródka :D.Magnolia rozbujała się na całego i pieknie rozkwitła :)...ale....zaczęło padać...
    to dobrze,rzodkiewka szybciej urośnie :))))
    pozdrawiam ciepło wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia!
    Tęsknie już za wiosną :/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))