niedziela, 19 kwietnia 2009

Pożegnanie z ogródkiem...



Na szczęscie nie na długo,bo wrócimy tu latem :).
Wrócimy na truskawki, czereśnie, porzeczki i całe to ogródkowe bogactwo :).


Dzisiejszy ranek był cudownie słoneczny a ogród przez ten tydzień odradzał się i kwitł jak szalony.

Praktycznie w ciągu tego tygodnia, czereśnie obsypało pięknym białym kwiatem :).



Magnolia rozkwitła juz zupełnie...

Nałapałam trochę tych widoków (podzielę się nimi z Wami) i zachowam,
az do następnego przyjazdu do rodziców :).







Dopiero teraz czuję jak długa i męcząca była zima w tym roku i jak bardzo jestem stęskniona zieleni i spokoju małego miasteczka :)
.... zazdroszczę wszystkim którzy mają takie -jak dla mnie-luksusy na codzień.




Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzajacych :)


Teraz dopiero zauwazyłam,jak MEGA kwiatowo sie tu ostatnio zrobiło :DDDD

Ojjjj,bardzo za wiosną teskniłam :).

7 komentarzy:

  1. W takim razie życzę Ci, abyś jak najszybciej miała ogródek (a może nawet ogród) i tak cudne rośliny :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. moje drzewka jeszcze nie kwitną, to bardzo młody..zaledwie dwuletni ogród, ale mam nadzieję, że kiedyś będzie wyglądał tak pięknie jak ten na Twoich zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kwiatowo i bardzo wiosennie. A przez to czuję się u ciebie, jakbym leżała na trawie i patrzyła w niebo i kwitnące drzewa nade mną :) Rozmarzyłam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia przecudnej urody !!!
    Aż chce się żyć !!!

    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej wiosenne miejsce jakie widziałam ...czuje sie zapach kwiatow . Piekne zdjecia . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudnie.Piękne zdjęcia a zapach kwiecia na drzewkach mogę sobie wyobrazić..

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj . ja równiez życzę Ci ogrodu. By przebic Joannę /// (; /// do życzeń dodam jeszcze spokojnego domu i wiele wiele przestrzeni ...
    Pięknej wiosny !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))