poniedziałek, 18 maja 2009

Kwieciście i biało...




...zrobiło się w naszym domku :))))
piękny bukiecik całkiem przypadkowo dostosował się do obecnego wystroju :))).....




jednak nie porzuciłam dla bieli ,swojej fascynacji kolorem...
ostatnio oczarowały mnie papiery do scrapów....juz myslę co z nich zrobić... :D




pozdrawiam cieplutko wszystkich i znów znikam na jakiś czas,
ale tym razem z baaaardzo miłego powodu :D... wyjeżdzamy nad morze !!!!!!!



zdjecia po powrocie gwarantowane :DDDD


13 komentarzy:

  1. Życzę miłego wypoczynku i świetnej pogody:)
    Pozdarawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie się u Ciebie zrobiło, w mieszkaniu i na blogu.
    Biel jest zachwycająca, co zresztą widać na Twoich zdjęciach.
    Życzę udanego wypoczynku :-)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Twojemu mieszkanku w bieli..
    I strasznie zazdroszczę wyjazdu nad morze...Nie mogę sie doczekać Twoich zdjęć...
    Szczęśliwego wypoczynku i słoneczka Wam życzę...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To już wiem, dlaczego tak się letnio nastroiłaś w maju... Super wypoczynku życzę Tobie i najbliższym! Ja w tamtym roku w maju już się wczasowałam we Włoszech, a teraz posucha:( Czekam na zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wypoczynku :))
    Uwielbiam morze...

    Pozdrawiam i czekam na relację

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak zazdroszczę ...
    Kocham morze, szum fal mnie uspokaja i jest balsamem dla mej duszy ....

    Życzę udanego wypoczynku i pogody jak marzenie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, ale Ci dobrze:) Ja o wyjeździe mogę tylko pomarzyć!
    Zyczę udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj gdyby nie choróbska Marty to nie wiem kiedy zobaczyłabym morze.Teraz mamy ogromny powód do wyjazdu (zresztą tu chodzi tez o zdrowie psychiczne-ogólnie ten rok nas nie rozpieszcza pod wględem przychylności,a problemy namnazają się w ilosciach przerażających ;////).... więc mogę powiedzieć,że wyjazd z powodów zdrowotnych jest :)))).Mam nadzieję,że się uda-bo ostatnio jakoś różnie nam wszystko się układa niestety :/.
    Dziękuję za życzenia-mam nadzieję,że te miłe słowa ściągną nam na tydzień słoneczko nad morze i naprawdę uda nam się choć na chwilę odpocząć...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego odpoczynku w takim razie życzę .Mieszkanko w bieli prezentuje sie słodko

    OdpowiedzUsuń
  10. Morze jest najlepsze na wszystkie smutki :) Papiery do scrapu cudne ...Miłego wypoczynku . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego wypoczynku! Kwiatki są cudne - wczoraj zauważyłam na działce takie, ale u sąsiadów... zachwyciły mnie swoją urodą!!! A papiery są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie na biało...
    Zazdroszczę morza i życzę pięknej pogody i udanego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))