niedziela, 10 maja 2009

Powroty i takie tam...

Strasznie długo mnie tu nie było i mam potworne zaległosci w czytaniu ulubionych blogów .
Niestety znów wylądowałam z Martą w szpitalu :((((.
Potwornosć! majówka w szpitalu. W dodatku Martka 3-go maja kończyła 5 latek-zdecydowalismy,że nie będziemy ich wtedy obchodzić i poczekamy aż wyjdzie ze szpitala.
Suma sumarum spędziłyśmy tam 11 dni!!!!!!!!!!!!!!! przechodząc po drodze rotawirusa! Wróciłyśmy do domku dopiero wczoraj.Nawet nie chcę już do tego wszystkiego wracać,najważniejsze,ze jesteśmy w domu!
Teraz Martulka musi nabrac sił a ja muszę uporać się z potwornymi zaległościami w pracy:/.
No ale to od jutra,dziś postanowiłam choć na chwilkę zajrzeć do moich ulubionych blogów no i już wiem,że nadrabianie zaległości zajmie mi dużo czasu :).


Ale cieszę się,że mogę tu wrócić i choć na chwilę zapomnieć o tym wszystkim i "odprężyć się" ,ciesząc oczy tymi wszystkimi nowościami :D.




Korzystając z tej dzisiejszej wolnej chwilki ,dopełnie jeszcze obowiazku i podziekuję za wyróżnienie :




które otrzymałam od: Elle,Martar,Dagmary,AgiB ...

Z tego miejsca chciałam przeprosić,że nie wymienie tu po kolei wszystkich osób,ale chciałabym przekazać je wszystkim którzy odwiedzaja mojego bloga i czasem zostawia mi miłe słowo :) a dodam,że każdy zostawiony komentarz jest dla mnie mila oznaką sympatii :).
oraz za kolejne wyróznienie:

którym obdarowała mnie: Martar,Dag-eSz :)

dziekuję i tu także przekażę je wszystkim blogom które odwiedzam :))),
ponieważ każdy z nich jest kreatywny i stanowi dla mnie wielką inspirację....
Dziekuję i pozdrawiam ciepło wszystkich którzy czasem do mnie zaglądają :D.

15 komentarzy:

  1. Fajnie że juz jestes i że mała zdrowa bo to najważniejsze jest a wszystko inne poczeka .

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Wiem jak to jest spędzić z dzieckiem tyle dni w szpitalu. Spędziłam z synem Boże Narodzenie i Sylwestra. Dawno to było, a ja nadal to pamiętam. Nieprzyjemne wspomnienia. Mam nadzieję, że córeczka czuje się dobrze. Życzę dużo zdrowia córeczce i tobie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz kolejny przychodzi do mnie taka refleksja , że pomimo iż sie nie znamy tak wiele nas wszystkie laczy i gdy któras znika na dluzszy czas to sie zastanawiamy i niepokoimy ... Ciesze sie , ze znowu jestes i z corka wszystko w porzadku . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, dobrze, ze to juz za Wami. duzo zdrowka zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko współczuję Ci pobytu w szpitalu z dzieckiem. To prawdziwa męka.
    Cieszę się, że jesteś już i że córeczka jest zdrowa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Nettiką w 100% procentach, praktycznie się nie znamy a ja każdego dnia zaglądałam do Ciebie i zastanawiałam się pełna obawy co się dzieje.
    Cieszę się, że już wszystko w porządku i macie obie z córeczką te trudne chwile za sobą.
    Życzę szybkiego nabrania sił Wam obu i obie mocno mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że choróbsko już za Wami... jak dobrze, ze już jesteś :)))
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że jesteś :))) i dobrze, że już wszyscy zdrowi (mam nadzieję) :)))
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że jesteś:))
    Wiem jak to być z dzieckiem w szpitalu...przechodziłam przez to samo z 3 miesięczną wtedy Pyzunią.
    Życzę dużo, dużo zdrówka dla malutkiej!
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To dobrze ,że jesteście już w domciu . Życzę byście nabrały szybko sił po chorobie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie ujęła to Nettika, fakt, zjawisko zadziwiające! Bardzo się cieszę,że wróciłaś i życzę duuużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej.Dzieki Bogu spotkanie ze szpitalem mielismy jedno i to krotkie.Pomimo to,bardzo to przezylismy a Noemi do dzisiaj ma zle wspomnienia.Wyobrazam wiec sobie,co przeszliscie.Najwazniejsze,ze juz po i jestescie w domku:-)Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj cieszę się,że wróciłam :).Tak jak Nettika napisała,jest coś co"łączy" mimo,że się nie znamy.To moje codzienne oglądanie blogów to juz swoisty rytuał :),nie powiem-brakowało mi tego :).Ze zdrówkiem już lepiej-odpukac żeby nie zapeszyć :).
    Dziekuję za miłe słowa i pozdrawiam ciepło wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo zdrowia dla Martusi!!! Wiosna to znakomita pora, żeby nabierać sił

    OdpowiedzUsuń
  15. While I surf blog , i found a all new trick in http://pic-memory.blogspot.com/

    Vistor can comment and EMBED VIDEO YOUTUBE , IMAGE. Showed Immediately!
    EX : View Source.
    http://pic-memory.blogspot.com/2009/02/photos-women-latin-asian-pictu...(add photos and videos to Blogspot comments).
    Written it very smart!
    I wonder how they do it ? Anyone know about this , please tell me :D
    (sr for my bad english ^_^)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))