niedziela, 21 czerwca 2009

kwiatuszkowe zauroczenie




Już wcześniej widziałam te kwiatuszki na skandynawskich blogach i bardzo mi się spodobały.Ostatnio zupełnie przypadkowo znalazłam sklep gdzie można dostać rzeczy w podobnym kwiatuszkowym stylu,jak te z blogów.










Cudności...gdyby nie cena wieszaczki kwiatkowe byłyby już moje a tak muszę to "przetrawic".Najpierw urzekły mnie białe haczyki a teraz spodobały mi się te kryształkowe kolorowe (i znów powód do "trawienia " ;)) .
Chyba jedynym miejscem,w moim domu, gdzie mogłyby wisieć jest łazienka.
Jest chyba bardziej z tych "nowoczesnych"-prosta i dość ascetyczna ,więc taki akcent mógłby się w niej sprawdzić :).
:DDDDD muszę w końcu jakoś sensownie sobie konieczność tego zakupu wytłumaczyć :D
















..... no i te lampy ....
ale w ich przypadku ,jedyne co mogę to powzdychać sobie tylko :DDD









Te cudeńka można spobie pooglądać i oczywiście kupić w sklepie


KATMARK
:))
(szkoda,że za reklamę nie daja bonusów ;))))
Zdjęcia są z ich strony.






Może kogoś też zauroczą kwiatuszki.... miłego oglądania :DDD
Ja oczu oderwać od nich nie mogę :DDD




9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście piękne wieszaki, a świecznik prześliczny. Chętnie zajrzę na stronkę i pooglądam, co mają tam ciekawego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a jeszcze jakbyś wkleiła adres tego sklepu....;)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie piękne...żyrandol jest naj...

    OdpowiedzUsuń
  4. AgaB co prawda aaaż tak nie chciałam reklamować sklepu ;),no ale dla Waszej wygody ;) link dodany :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauroczyły mnie te białe ...śliczności . Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie... ja też ostatnio zachwycam się kwiatuszkami, ale raczej na tkaninach.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko cudowne,świecznik boski a lustro....oszałamiające!!! uwielbiam kwiatowe motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam na stronie, faktycznie śliczne rzeczy mają ale ceny niektórych powalają. Na szczęście są i takie, których cenę da się "przetrawić" w miarę szybko i bezboleśnie... :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. "KATMARK

    :))
    (szkoda,że za reklamę nie daja bonusów ;))))
    Zdjęcia są z ich strony."

    :-) DLA PAŃ -12% W PREZENCIE

    pozdrawiam
    Kasia
    www.katmark.pl

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))