czwartek, 25 czerwca 2009

świece..


Od tego zaczęłam swojego bloga- od postanowienia,ze kupuję świece...

:) dlaczego tak?
to proste
zaczęło się od jednego bloga...pózniej następny i kolejne ...
napatrzyłam się na te Wasze cudeńka i postanowiłam "ocieplić" i przyozdobić ciut mieszkanko - pierwsza myśl jaka przyszła mi do głowy -to kupić świece a co za tym idzie świeczniki no i w końcu zrobić coś z komodą na którą nie miałam pomysłu.
Świece,świeczniki i jeszcze parę innych drobiazgów zamieszkało na komodzie :) ,
myślę,ze mogę uznać ten kącik za skończony....

a dziś wieczorem zapaliłam je wszystkie....

za oknem burza i deszcz a w pokoju mrugają ciepłe płomienie świec ;)

Życzę wszystkim miłego wieczoru :).

15 komentarzy:

  1. Ale klimat ... uwielbiam . Pozdrawiam z deszczowej Północy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zagospodarowany kącik.
    Pewnie zmienisz go jeszcze nie raz ale w tej chwili jest super.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i romantyczny kącik. Nastrój zapalonych świec wieczorem jest niesamowity... u mnie w tej chwili nie pada ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytulnie i ciepło
    Pięknie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie i do tego ta patera z tea-lightami dopełnia całości. Ciepełko zostawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. no coż mi pozostaje dodać... piękny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny klimat stworzyłaś na swojej komodzie.Bardzo ciepły i nastrojowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie , nic dodać nic ująć!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę uroczo, ognień potrafi ocieplić wnetrze, tez muszę się zaopatrzyć, upolowac jakiś ładny świecznik;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie....
    Super klimat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Klimatycznie, uwielbiam to!!! :))) Ja też mam fioła na punkcie świec, ale i... kamieni :))) Kiedyś z podróży z Bieszczad wróciłam z połową plecaka kamieni z potoków hehe :))) A świece są piękne, nastrojowe i romantyczne... ślicznie u Ciebie! Linkuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja dziękuję za tyle miłych wizyt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swiece daja fajny klimat i grzeja jak kocioł gazowy co nie? wieczorami mozna przy tym poczytac milo

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))