sobota, 25 lipca 2009

kiedy coś gra we mnie



droga - Kotlina Kłodzka

czasem jest tak ,że pewne piosenki są we mnie od pierwszego zasłyszenia,
słucham je miliony razy,przez lata i nic -nie mogą mi się osłuchać znudzić....

tak jest właśnie z tą piosenka,
wita każdego kto tu do mnie zagląda,
kiedy dzwoni telefon-właśnie ją słyszę....
znam ją już długo... czyż nie jest piękna?


A Sorta Fairytale

on my way up north
up on the ventura,
I pulled back the hood
and I was talking to you,
And I knew then it would be
a life long thing,
but I didn't know that we,
we could break a silver lining.

and I'm so sad-
like a good book
I can't put this day back,
A sorta fairytale
with you...
A sorta fairytale
with you...

Things you said that day,
up on the 101,
the girl had come undone.
I tried to downplay it
with a bet about us,
You said that
you'd take it
as long as I could,
I could not erase it.

And I'm so sad-
like a good book
I can't put this day back,
A sorta fairytale
with you...
A sorta fairytale
with you...

And I ride along side,
And I rode along side
you then,
And I rode along side
'til you lost me there
in the open road,
And I rode along side
'til the honey spread
itself so thin,
For me to break your bread,
for me to take your word.
I had to steal it.

And I'm so sad-
like a good book
I can't put this day back,
A sorta fairytale
with you...
I could pick back up
whenever I feel...

Down New Mexico way,
something about
the open road-
I knew that he was
looking for some Indian blood and,
Find a little in you,
find a little in me.
We may be on this road but
we're just
impostors
in this country you know.

So we go along and we said
we'd fake it.
Feel better with
Oliver Stone
'til I almost
smacked him-
seemed right that night and,
I don't know what
takes hold out there
in the desert cold.
These guys think
they must try
and just get over on us.

And I'm so sad-
like a good book
I can't put this day back,
A sorta fairytale
with you...
A sorta fairytale
with you...

And I was riding by,
Riding along side,
for a while
'til you lost me,
And I was riding by,
riding along
'til you lost me,
'Til you lost me
in the rear view,
you lost me.
I said, "Hold on..."

Way up north
I took my day,
all in all was
a pretty nice day and,
I put the hood right back
where you could
taste heaven perfectly.
Feel out the summer breeze,
didn't know when we'd be back
and I- I don't-
didn't think
we'd end up like, like this...



"jakby baśń"

w drodze na północ
w okolicy Ventura
zsunęłam kaptur
i mówiłam do ciebie
i wiedziałam, że to mogłoby być
coś na całe życie
ale nie wiedziałam, że
Że możemy to zmarnować

I jestem tak bardzo smutna
jak dobra książka
nie potrafię tego dnia
cofnąć
jakby baśń
z tobą
jakby baśń
z tobą

to, co powiedziałeś tamtego dnia
gdy jechaliśmy ulicą 101
sprawiło, że dziewczyna całkiem się zagubiła
próbowałam zbagatelizować to
proponując zakład o nas
powiedziałeś, że
możesz go przyjąć
jeśli tylko
nie będę mogła się wycofać

I jestem tak bardzo smutna
jak dobra książka
nie potrafię tego dnia
cofnąć
jakby baśń
z tobą
jakby baśń
z tobą

I wciąż jade obok
i wciąż jechałam obok
ciebie
i wciąż jechałam obok
dopóki mnie nie zgubiłeś
gdzieś na pustej drodze
i wciąż jechałam obok
dopóki warstwa miodu
stała się zbyt cienka
bym przełamała twój chleb
bym przyjęła twoje słowo
Musiałam je skraść

I jestem tak bardzo smutna
jak dobra książka
nie potrafię tego dnia
cofnąć
jakby baśń
z tobą
jakby baśń
z tobą
mogłam do niej powrócić
kiedy tylko chciałam

w drodze do Nowego Meksyku
coś jakby
pusta droga
wiedziałam, że on
poszukuje Indiańskiej Krwi i
znajduje odrobinę jej w tobie i odrobinę
we mnie, możemy być
w drodze, ale
jesteśmy tylko
oszustami
w kraju, który znasz

Więc jechaliśmy dalej i powiedzieliśmy
że będziemy udawać
i poczujemy się lepiej jak
Oliver Stone
dopóki
nieomal go uderzyłam -
tamtej nocy wydawało się to w porządku
nie wiem, co
wstępuje w nas
pośrodku chłodnego pustkowia
ludzie sądzą
że muszą spróbować
i górować nad nami.

I jestem tak bardzo smutna
jak dobra książka
nie potrafię tego dnia
cofnąć
jakby baśń
z tobą
jakby baśń
z tobą

I jadę obok
jadę obok
przez chwilę
dopóki nie zgubisz mnie
I jechałam obok,
jechałam obok
dopóki nie zgubiłeś mnie
dopóki nie zgubiłeś mnie
we wstecznym lusterku
zgubiłeś mnie
a ja powiedziałam, "zaczekaj..."

W drodze na północ
wzięłam sobie dzień wolnego,
i właściwie to był
całkiem ładny dzień i
naciągnęłam kaptur z powrotem
a ty mogłeś
posmakować nieba
bez przeszkód
Czułam na twarzy letni wiatr,
nie wiedziałam kiedy powrócimy
i nie -
nie sądziłam, że
tak skończymy
właśnie tak...

Autor tłumaczenia: Charlotte (pipol.pl)

ps.jeśli ktos trafił na lepsze tłumaczenie,będę wdzięczna za info....

ciepłe mysli dla nocnych "marków" ;)

4 komentarze:

  1. nie ma(m) lepszego tłumaczenia na wędrowanie

    w zakamarkach duszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna muzyka i piękna fotografia!
    Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny duet z fotografią . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Kotlina Kłodzka :)

    A można wiedzieć gdzie dokłądnie zostało zrobione zdjęcie??? Chodzi mi o to jakie miasto/wieś?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))