piątek, 31 lipca 2009

KONKURS-UWAGA ZMIANA !!!!!!!!!!!!!!!





Kochane-niezmiernie się cieszymy,że w ostatnich dniach tyle z Was zdecydowało się przyłączyć do zabawy.
Pierwotnie konkurs miał się skonczyć we wtorek (4 sierpnia),ale ze wzgledu na to,że wiekszość z Was zgłosiła się praktycznie chwilę przed jego zakończeniem....
OGŁASZAMY, że :


PRZEDŁUŻAMY KONKURS DO NIEDZIELI -9 SIERPNIA
wyniki podamy w poniedziałek-10 sierpnia.
Jednocześnie termin ten jest ostateczny i "nieprzesuwaly" :D


Pełna lista uczestniczek :
(nie wiem który raz zmieniam treść tego posta,ale myślę,że tak będzie wygodniej)

1.KonKata KonKata
2.Elle Le petit bonheur



3.Alergia Mój Warsztat
4.Magda Barwy Ogrodu
5.Asia Prywatny Mikrokosmos
6.Ushii Ushiilandia
7.Alizee Dom Alizee
8.Lavande Lavande Cottage
9.Aagaa Oaza
10.Magda No Place Like Home
11.Labarnerie Moje wygnanko
12.Kardamonowa Trele-morele
13.Iwjardim Iwjardin
14.Joie Cichutki kącik Joie
15.Joanna Joanna szuka inspiracji
16.Asiorek Asiulkowo
17.Kamilcia Takie tam dłubanie

18.Kasandra Mój dom moja ostoja
19. Ikt Życie inspiracja
20. Kopciuszek Home Harmony

Zapraszam wszystkich na blogi dziewczyn-przypominam,że WYGRYWA ten bukiet,który zbierz
e NAJWIĘCEJ GŁOSÓW.... a CZASU CORAZ MNIEJ :D

Wszystkie informacje o konkursie i oczywiscie zdjęcia nagrody, znajdziecie tu:Wakacyjne konkursowanie


Ogromnie się cieszę-wszystkie macie piękne bukiety :D.Nie chcę nikogo faworyzować,ale aż mnie korci,żeby zachwycić się jednym z bukietów ;),ale to po ponkursie :D.
Kochane zalecam spacerek na ogródek,do parku na łączkę czy miejski zagajnik z kwiatkami :)
To nawet bukiet nie musi być-bo myślę,ze np. sama hortensja w wazonie ma czasem więcej uroku niż niejeden kwiaciarniany bukiet (żeby nie powiedzieć,że każdy ;))

9 komentarzy:

  1. Witaj,
    hortensje są takie inspirujące ;) Może i ja jeszcze zdążę? w końcu ogród aż bucha, tylko szkoda ścinać kwiaty, a w domu kocie stadko tylko czeka żeby z wazonu powyciągać, wodę wypić a roślinki upolowane po domu porozwlekać..
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda zawsze możesz się pocieszyć,że jak wygrasz to te ścięte kwiatki choć w małym stopniu zrekompensuje Ci nagroda ;)) ... zresztą,zazdroszczę ogródka-strasznie,ja mam w wazonie to co mi podrzuci mama ze swojego,albo co upoluje u ogrodnika-niestety :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, właśnie... dlaczego tak mało chętnych na te cuda!!??? :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Informuje, że dołączam do grona konkursowiczek:)
    Raz kozie śmierć:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ja też się dołączyłam, tylko jeszcze muszę linka dołączyć bo za szybko mi się opublikowało :)

    i czuję się onieśmielona tym co napisałaś :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. :D nooo to strasznie się cieszę :DDDDDD zaraz dopisuje cię do listy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się dołączam :-)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Niniejszym dołączam się i ja. A co mi tam!
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też, ja też ;)))
    Jesli to, co zrobiłam zostanie zakwalifikowane ;))

    Pozdrawiam gorąco :))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))