środa, 29 lipca 2009

poczta odebrana :)


Strasznie miło wracać do domu kiedy takie cudeńka czekają na odebranie z poczty :))))
Serducho poszło na pierwszy ogień,kiedy zobaczyłam paczuszkę od razu domysliłam się od kogo ten cudny prezencik. Elle obdarowała mnie ślicznym aniołkowym serduchem (wygrana w jej konkursie).Jeszcze raz dziekuję -serducho zrobiłaś naprawdę piękne-
zawisnie na drzwiach szafy :)))).


A to już prezenty ode mnie dla mnie-bez okazji ;)))).
Nie mogłam się oprzeć i musiałam mieć te papiery,po prostu musiałam.
Nie,nie zabieram sie za scrapy ;) - no może nie do końca,w planach są szafki i skrzyneczki.



Te drobne drewniane kwiatki,motylki i inne kształty to elementy biżuterii-
jej też nie będę robić,przydadzą się do czegos innego ;))))
.

Najbardziej jednak spodobały mi sie kalki.
Jakiś czas tamu kupiłam świecznik drewniany w Tesco-na poczatku miał być biały,
jednak został taki jak jest-jakoś wpasował mi sie w otoczenie ;).
Zamiast bialej farby dostanie kalkową ozdobe-sama jestem ciekawa
czy efekt bedzie taki jak sobie wymysliłam.

A tu już zakup z myślą o jesieni :).
Strasznie spodobały mi się wzory na tej zasłonie a ,że zasłony nie potrzebuję,zrobie z niej poduszki jesienne.Tzn. ktoś mi pewnie zrobi bo ja mam dwie lewe do tego niestety ;/.
Szczęście,że do jesieni jeszcze duuuużo czasu.



Na koniec moja wakacyjna lektura.
Kupiona przypadkiem,ale przeczytana jednym tchem.
Czasem szokujaca,kontrowersyjna,zaskakujaca. Świetne studium zachowań ludzkich:).
Polecam na upalny wypoczynek nad morzem ;)))


Pozdrawiam i agituje za naszym konkursem-został już niecały tydzień.
Więc....
Bukiety w dłoń ;)))).

12 komentarzy:

  1. ...lubię DO CIEBIE zaglądać, poprawić sobie nastrój......................

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze gratuluję serducha. Elle robi je wspaniale!
    Po drugie, ciekawa jestem tych kalek, wcześniej takich nie widziałam. Ja dotychczas jedynie drukowałam na kalkach życzenia do kartek itp. ale zawsze denerwowało mnie ich przyklejanie, bo się dziwnie marszczyły. Pokazuj efekty pracy z nimi, bom strasznie ciekawa :)
    I po trzecie, jak na złość u mnie brak kwiatów, a w parku w centrum miasta trudno polne znaleźć :( Może jeszcze coś znajdę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tu...materiał na poduszki boski...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowności tu u Ciebie... dlatego lubię odwiedzać Twojego bloga;) aż się wszystko piękniejsze wydaje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że serducho Ci się podoba :) Bardzo mi miło...
    A scrapowe materiały...ciekawe, ciekawe.. co z nich wykombinujesz :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się niecierpliwię,co powstanie z Twoich nowych materiałów...
    Prezentu od Elle zazdroszczę,piękne serducho.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serducho piękne :-)
    Papiery fajnie wyglądają, pewnie coś superowego z nich zrobisz, już jestem ciekawa.
    Bardzo ładny materiał.
    Za książką pewnie się rozejrzę, choć ostatnio więcej kupuję niż czytam.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszka od Elle zazdroszczę :) Materiał na poduchy ma cudny wzór a papiery też mnie urzekły . Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zanim "coś" wymajstruję z tych papierów upłynie pewnie trochę czasu :)))
    A kalki są świetne-już wypróbowałam,używa się ich do przekalkowania wzorów...pstrynke zdjęcia świecznika i pokażę na pewno :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to znaczy wyobraźnia! Masz fajne pomysły z kalkami i drewnianym dodatkami...
    Materiał cudny :))
    Nie ukrywam, że trochę zaniedbałam czytelnictwo - kupuję i odkladam na długie wieczory ;))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Joanna - zapraszam :)) jak zawsze zresztą,Ewo dziekuję-to naprawdę miłe słowa :)))bardzo miłe-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo jestem ciekawa jak ten tescowy świecznik zrobisz.Pokaż koniecznie.
    Serducha zazdroszcze i gratuluje wygranej.
    Materiał świetny,poduchy będa bardzo fajne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))