wtorek, 21 lipca 2009

Wakacyjne konkursowanie



Nietypowo, bo i wygrana była nietypowa-podwójna :D.
A o czym mowa? o konkursie u Elle który wygrałyśmy wspólnie:
ANNE i ja :D
Jednym z założeń konkursu było zorganizowanie kolejnego przez osobę która wygrała.
Skoro wygrana była nietypowa, postanowiłyśmy trochę nagiąć zasady i zorganizować wspólną zabawę :D.

Mamy nadzieje, że będzie ciekawie.
A o co gramy? O nasze rękodzieła ;) i tu znów ciut nagniemy zasady i pokażemy co otrzyma zwycięzca :D.







A teraz o zabawie :

Ogłaszamy konkurs florystyczny :D.


Czas trwania konkursu dwa tygodnie. Początek - wtorek 21 lipca, zakończenie 4 sierpnia.
Każda osoba która chce w nim wziąć udział wpisuje swoje zgłoszenie w komentarzu (każdą z osób dodatkowo wylinkujemy) a na swoim blogu tworzy oddzielny wpis konkursowy wraz ze zdjęciem.

Waszym zadaniem będzie stworzenie bukietu- aranżacja dowolna, nie narzucamy nic, no może z wyjątkiem tego, że musi być własnoręcznie wykonany - nie kupny oczywiście, kwiaty dowolne, ogródkowe, polne, sklepowe też. Następnie nalezy go sfotografować.
Kto wygrywa ?
Osoba która pod swoim konkursowym postem zbierze najwięcej pozytywnych kamentarzy-czyli, tak naprawdę decydujecie Wy -my liczymy tylko głosy :D.
Żeby było sprawiedliwie pod uwagę nie będą brane wpisy anonimowe.

Zgłoszenia do konkursu możecie wpisywać tu w komentarzu lub u ANNE. Oba posty będziemy jednocześnie aktualizować, więc nikogo nie pominiemy.

Pozdrawiamy i zapraszamy do zabawy :).

oto lista uczestników:
1.KonKata KonKata
2.Elle Le petit bonheur
3.Alergia Mój Warsztat
4.Magda Barwy Ogrodu
5.Asia Prywatny Mikrokosmos
6.Ushii Ushiilandia
7.Alizee Dom Alizee
8.Lavande Lavande Cottage
9.Aagaa Oaza
10.Magda No Place Like Home
11.Labarnerie Moje wygnanko


12.Kardamonowa Trele-morele
13.Iwjardim Iwjardin
14.Joie Cichutki kącik Joie


15.Joanna Joanna szuka inspiracji
16.Asiorek Asiulkowo


17.Kamilcia Takie tam dłubanie

18.Kasandra Mój dom moja ostoja






19. Ikt Życie inspiracja
20. Kopciuszek Home Harmony





Kochane-niezmiernie się cieszymy,że w ostatnich dniach tyle z Was zdecydowało się przyłączyć do zabawy.
Pierwotnie konkurs miał się skonczyć we wtorek (4 sierpnia),ale ze wzgledu na to,że wiekszość z Was zgłosiła się praktycznie chwilę przed jego zakończeniem....
OGŁASZAMY, że :
PRZEDŁUŻAMY KONKURS DO NIEDZIELI -9 SIERPNIA
wyniki podamy w poniedziałek-10 sierpnia.
Jednocześnie termin ten jest ostateczny i "nieprzesuwaly" :D




24 komentarze:

  1. zapraszam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dodatkowa informacja dla oceniających i ocenianych -można głosować na tyle bukietów ile się spodoba-nie ma tu żadnych ograniczeń...jeśli będzie remis-ogłosimy dogrywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No bardzo mi się ten pomysł podoba.
    Od wczoraj myślę niezłomnie skąd wziąć te kwiaty bo ogródka niestety nie mam.
    Czasu dużo więc może mi się uda stanąć do konkursu

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasandro :D czekamy na bukiet więc :D
    a czasu faktycznie trochę jest :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasandro, bukiet możesz też przecież zrobić z polnych kwiatów, zebranych w czasie spaceru... ale ja nic nie podpowiadam i sugeruję ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny ? Czy to znaczy że ja tak sama ?
    No wiecie będę w tym konkursie ?

    OdpowiedzUsuń
  7. nie będę na razie zdradzać kto, ale wiem o co najmniej 2 osobach, które się "przymierzają" :))

    OdpowiedzUsuń
  8. :DDD Kasandro,jak widać na razie oficjalnie nikt nie startuje :) a myślę,że w tym przypadku czas działa tylko na korzyść startującego w konkursie,no bo pomyśl ile komentarzy można zebrać pod postem konkursowym przez dwa tygodnie ;)
    z drugiej strony im mniejsza konkurencja tym większa szansa ;) a mamy nadzieje,że nagroda podoba się :DDD

    tak więc zachęcamy :D
    kto będzie pierwszy ? ;)
    czekamy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No i proszę,nie skończyłam dobrze pisać a ty mamy pierwszą uczestniczkę :D
    Brawo :)
    KonKata jako pierwsza odważna !
    Oficjalnie umieszczamy jako pierwszą na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to ja też poproszę na tą listę jeśli mogę

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasandro-jesteś druga więc :) jak tylko wstawisz na swoim blogu zdjęcia z bukietem,wylinkujemy cię na stronie głównej posta :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj:) A ja na nieco inny temat:))))
    .....Kuchenny...:) Bardzo mi miło, że jakoś mogłam przyczynić sie do Twoich decyzji o wyborze kuchni. Swojej szukałam bardzo długo, ale jak już znalazłam to wiedziałam, że to jest dokładnie TO:) Choć kocham biele - drewniana kuchnia jednak pozostaje dla mnie nadal ideałem, bo łączy w sobie przytulność i jakąś taką elegancję:)
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło
    i życzę pieknego lata!!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja nieśmiało się zgłaszam :)
    http://petitbonheur-blog.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już figuruje na liście :D dodam,że baardzo się cieszę z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatni moment ale udało się.Miło mi przystąpić do konkursu , zdjęcie bukietu na blogu.
    http://mojwarsztat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. oj, to tu chyba powinnam się była wpisać...
    zgłaszam swój udział :)
    tylko nie zrobiłam tego w oddzielnym poście, mam pozmieniać??

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie ja głowę zostawiłam? miałam przede wszystkim zaprosić - po wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko ok-panuję nad sytuacją ;)
    a za wyróżnienie bbbaaardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. trochę późnawo, ale zgłaszam się do konkursu;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O.... to ja też chyba powinnam się tu wpisać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja też oczywiście :) biorę udział - lepiej późno niż wcale. Pozdrawiam wszystkie przemiłe konkursowiczki i życzę miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę zgłosić swój udział w konkursie - moja propozycja to "Słońce w kapeluszu" ;):
    http://kardamonowa.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam udział i pozdrawiam wszystkich biorących udział .
    Super zabawa !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))