czwartek, 6 sierpnia 2009

Kalinowym mostem

Aga Zaryan - Kalinowym mostem chodziłam



Kalinowym mostem chodziłam

kalinowy most się kołysał,

Wiatr piosenkę gwizdał na trzcinach

I kitami po wodzie pisał.

Opadały czerwone jagody

Aż na samo dno ciemnej wody…

Kalinowym mostem chodziłam,

Kalinowy most się uginał,

Chciałam sobie ciebie przypomnieć,

Aleś mi się nie przypomniał

Były koła na wodzie ciemnej,

Było serce kalinowe we mnie…

Kalinowym mostem chodziłam

Kalinowym mostem pochyłym,

Choć tak bardzo tęsknię do ciebie,

Nie pamiętam już, jaki byłeś…

Opadały tyle razy jagody

Az na samo dno ciemnej wody.

Kalinowym mostem chodziłam,

Kalinowe serce zgubiłam

Utonęło jak kwaśne jagody

Na dnie, na dnie

Ciemnej wody

A.Zaryan



Dobranoc...

albo ..... dzień dobry...

piosenka nocna, piękna,na tyle ,że nie napiszę nic więcej tu :)

6 komentarzy:

  1. nie znałam wcześniej tego...warto było zajrzeć:) teraz biegnę szukać dalej, gdy już zeszłam z kalinowego mostu:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej.... aż odżył mój kalinowy most....

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tekst , piękne wykonanie ....
    Wcześniej nie znałam ale jestem pod wrażeniem .

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi coś nie działa :(
    Ale poszukam może na innej stronce tej piosenki..
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, nastrojowo zaczął mi się piątkowy poranek "kalinowym mostem idąc..."

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałem tę pieśń na żywo... piękna

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))