wtorek, 11 sierpnia 2009

Kolejne pudełko oraz wyróżnienia




W końcu udało mi się zrobić obiecane pudło Marcie.





Choć moja córka nie ułatwiła mi zadania :D
Wymyśliłam sobie dla niej budło z baletnicą,cały plan już był w mojej głowie,
gdy nagle wszystko się zmieniło :D.


Marta zobaczyła tego aniolka i mowy nie było o jakiś baletnicach :D.




Nadłubałam się przy tym strasznie,większość to serwetmi klejone warstwowo,
więc było lakierowanie,malowanie podkladów,naklejanie,
znów lakierowanie,malowanie podkładów,naklejenie itd. itp.






Pudło wymaga jeszcze dopieszczenia,dolakierowania,ale już cieszy i gromadzi skarby :D.








Teraz chciałabym jeszcze podziekować za wyróżnienia które są dla mnie bardzo miłe :D


Od jednoskrzydłej otrzymalam:


za które baaardzo dziękuję.


Chciałabym je wręczyć paru osobą,które są dla mnie inspiracja :


Alizee-za piękne malowanie na płótnie
Ita-za jej głowę pełną pomysłów
Ushii-za cudności jakie wychodzą z jej rąk
Llooka-za piękne zdjęcia i piękne historie




Od Ushii , Magdy i Joie dostałam także kolejne wyróznienie





Także bardzo dziękuję :D.


Tym wyróżnieniem chciałabym obdarzyć wszystkie blogi do których regularnie zaglądam.
A zaglądam do wszystkich polskich blogów po prawej stronie strony :D




Pozdrawiam ciepło i życzę choć trochę słoneczka w deszczowy dzień :D


12 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnień!!!
    A pudełeczko sliczne.Dopracowane starannie.A aniołek to taki fajny akcencik ..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i wyróżnień i wyczarowania słodkiego pudełeczka.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień i dziękuję Ci Kochana Alewe, to kolejna przemiła niespodzianka tego dnia :-)))

    Pudełeczko bossskie, chyba będę musiała podejrzeć i zrobić mojej córuni jakieś.
    Aniołek jest prześliczny i nie dziwię się Marcie, że chciała go mieć na pudełku.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko przepiękne !!!

    Gratuluję serdecznie wyróżnień !!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełko :) no i najważniejsze, że takie jak sobie właścicielka wymarzyła :)

    Gratuluję wyróżnień :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super pudełko, aniołek przeuroczy i widze, ze zawieszki kolczykowe się przydały :)
    wyróznienia w pelni zasłuzone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i dziękuję!!! niezmiernie mi miło, że zostałam tak wyróżniona!!!

    a pudełeczko słodziutkie, w sam raz dla słodkiej panienki :)aniołek uroczy i w ślicznej sukience więc się nie dziwię że się uparła :)

    a literki to jakie przyklejasz? tekturowe czy drewniane? i skąd bierzesz jeśli można wiedzieć?

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny,dziękuję za miłe słowa :)
    Ushii,literki są drewniane-jak cała reszta ozdób.Są na allegro,ale ja kupiłam w "ich" sklepie internetowym,gdzie mają dużo więcej pierdołek z drewna ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wyróżnień a pudełeczko jak bombonierka :) Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twoja praca , pudełko pięknie ozdobione . Właścicielka pewnie skacze z radości mając taki pojemnik na skarby.
    Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za taki miły gest z Twojej strony.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam
    Gratuluję wyróżnień! Piszę, ponieważ mam dziwne pytanie. Pomyślisz... z księżyca spadłam, ale... Jestem blogerką bez doświadczenia. Strasznie spodobał mi się twój szablon, więc postanowiłam zmienić swój. Znalazłam ciekawy na stronie "free backrounds" i tu się pojawił problem, kod html jest dla mnie zagadką. Niby są instrukcje, ale dla mnie to zagadka. Nie mam pojęcia gdzie wstawić tajemniczy kod. Bardzo, bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam i jeszcze raz gratuluję wyróżnienia oraz niesamowicie inspirującego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowita. Udało się... taka mała rzecz a cieszy. Dziękuję za pomoc.. na wyróżnienia w pełni zasługujesz. Zdolna, wesoła i z sercem. To powinno się kopiować.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))