czwartek, 13 sierpnia 2009

Konkurs -wakacyjne zdjęcie


Po prostu nie mogłam nie wziąć udziału w konkursie Alizee -jest świetny :)


****************
morze.....
zachodzące słońce......
(w oddali molo)
szum fal,powiew wiatru ....
i ta wolność....


wolność od wszelkich trosk -z tym kojarzą mi się wakacje.....


(a przynajmniej z tym powinny sie kojarzyć)
niektórzy tą "wolność" pojmują bardzo dosłownie :)
pewnie to cudowne uczucie latać tak nad falami






pozdrawiam ciągle słonecznie i ciepło

13 komentarzy:

  1. Zdjęcie przepięknie zaraz przypomniało mi wakacje We władysławowie też tak latali .
    Swoja drogą chciałabym choc raz tak spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, cudo. Ja na razie mam na koncie bungy i szybowiec. I w szybowcu chętnie bym zamieszkała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie... wskakuj na pralotnie i bujaj w obłokach niesamowite uczucie. Wszelkie lęki i troski znikają. Zdjęcie... co tu dużo mówić. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no-ŚWIETNE zdjątko:) Chciałoby się zaśpiewać ' w niedzielę skrzydła swoje weź, na wielką górę z nimi wejdz i ....leeeeeeeeeeeeeeeeeeććććććććććć'

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcie , wakacje , wolność , radość słońce , przygoda ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny widok - wymowny ... I kusi, by spróbować zobaczyć świat z innej persepktywy...
    Moc serdecznych pozdrowień.
    Ach - w poprzednim Twoim poście tak malinowo.... ech! narobiłaś mi apetytu (;

    OdpowiedzUsuń
  7. ZDJĘCIE Super!
    Gratuluje uchwycenia niezwykłej chwili ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Widok cudny... Zdjęcie można powiedzieć profesjonalne... :) A ja zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :)))
    Fajny widoczek - taki pocztówkowy...

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne zdjecie! bardzo podoba mi sie slide ktory umiescilas, muzyka jest fenomenalna!

    rewelacyjny blog! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))