poniedziałek, 14 września 2009

Jesienne wieczory


Jesienne wieczory są coraz dłuższe :) i jesienią są katary i przeziębienia.
Z tych dwóch powodów udało mi się skończyć komódkę z IKEA. 





Kolor wyszedł zupełnie przypadkowy- miałam tylko jedno założenie - miał być ciemny.
Po kolejnym mieszniu barwników,
 kiedy drewno zrobiło się fioletowe domieszałam ostatnie krople czerni i brązu
 i uznałam,że starczy już tego wcierania farby w komódkę ;).





Fajne jest to ,że w komodzie szufladki są dwustronne,więc jesli dany układ się znudzi,
można zmienić na inny.








Jako,że jesień w pełni zawiatły u nas wrzosy :).
Sypią się strasznie,ale mam nadzieję,że jakiś czas jeszcze wytrzymają :).
Na świeczniku serducho od Elle :D.











Na koniec przyjemności i obowiązki - wyróznienia ;).
Strasznie się cieszę,za każdym razem kiedy ktoś pamieta o mnie w ten sposób :).
To dla mnie zaszczyt wiedzieć,że moje prace i to jak mieszkam może być dla kogoś inspiracją :),
że to co robie podoba się-to dodaje mi skrzydeł :).
Dziękuję bardzo Alizee i Joannie za wyróżnienie:





Chciałabym nim wyróżnić osoby które są dla mnie inspiracją już od dawna,zanim założyłam tego bloga, to:
Mada z No Place Like Home
Alicja z Arte Ego
oraz osoby które zainspirowałały mnie od momentu założenia bloga i ciagle inspirują:
Ushii
Falla
Villa




Drugie wyróżnienie za które bardzo dziekuję Kasandrze i Elle

przekazuję:
Alizee
Anne
Elle
Llooka
Ita
Kasandra
Jednoskrzydła


Pozdrawiam ciepło wszystkich .

15 komentarzy:

  1. Dziękuję pięknie i równocześnie gratuluję wyróżnień. Komódka w Twoich kolorach prezentuje się znakomicie. Widzę,że i Ty wpuściłaś jesień w swe progi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za przyznanie wyróżnienia i gratuluję przyznanych Tobie i w pełni zasłużonych.

    Komódka wyszła fantastycznie, jak dla mnie świetne połączenie kolorów a także wzorów.

    Zdjęcia z wrzosem idealne !!!

    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak pięknych wyróżnień.
    Komudka wygląda świetnie.
    Bardzo podobają mi się papiery które użyłaś do komudkowej metamorfozy.
    Wrzos...nie wyobrażam sobie jesieni bez niego.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alewe..
    1. Piękna skrzyneczka wyszła - te kolory od dawna kojarzą mi się właśnie z Tobą!! Fiolety, róże, purpura, trochę kakaowego brązu i koniecznie turkus - cała Ty! :)
    2. Cudowne aranżacje na komodzie - wrzosy + świece = cudowny nastrój (i znowu w Twoich kolorach) - jak pięknie u Ciebie wszytko do siebie pasuje :)
    3. Gratuluję Ci wyróżnień - zasłużyłaś na nie :) Dla mnie jesteś bardzo artystyczną duszyczką - stąd moje wyróżnienie :) i również za nie dziękuję. Baaardzo mi miło!

    Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany, nawet nie wiesz jak mi miło!!! bardzo dziękuję i cieszę się, że lubisz do mnie zaglądać :)
    komódka wyszła świetnie, bardzo ładne papiery dobrałaś, jakoś ja nigdy nie umiem takich ładnych kupić :)
    a co do wrzosu i kolorów u Ciebie - kiedyś, daaawno temu zapisałam sobie kilka zdjęć z WM - między innymi Twój salon z wrzosowymi zasłonami - podobał mi się tam jako jeden z nielicznych :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkie gratulacje i wielkie zachwyty nad komódką - przepiękna kolorystycznie i kompozycyjnie! W ogóle - ślicznie u Ciebie, dawno nie zaglądałam to teraz miałam prawdziwą ucztę, dziękuję :)
    Pozdrawiam cieplutko, P.

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, Alewe, kochana, dziękuję:))) Gratuluję wyróżnień - w 1000% zasłużonych!
    Uściski,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  8. :D czasem warto rano zajrzeć na bloga ;) tyle miłych słów mnie tu spotyka :D.
    Ushii-jej, te wrzosowe zasłony to było już tak daawno na WM, tym bardziej jestem zaskoczona i miło mi :D.
    Elle-no już jakoś tak mam,że te kolory nie potrafią się ode mnie odczepić ;)Kiedyś mi pewnie przejdzie i przerzucę się na inne zestawienia kolorystyczne ;)).
    Pasjonatka :D ... zapraszam częściej-mam nadzieję,że nie zawiodę ;).
    Mada :D noo to Twoje mieszkanko to jeszcze od czasów WM mnie inspiruje.
    Kasandra,jaga,llooka-dziekuję za wizytę :D
    Z tymi papierami jest trudniej niż się wydaje,wiele podoba mi się w pracach jakie oglądam (scrapy) niestety rzadko udaje mi się na nie trafić,znowu kiedy jakiś papier spodoba mi się sam w sobie,to później ciężko czasem jakoś sensownie go gdzieś dopasować itd, itp.
    Ogólnie zachwyciły mnie papiery do scrapów-szkoda,że są tak grube i nie do wszystkiego się nadają.

    OdpowiedzUsuń
  9. komódka swoimi kolorami świetnie wpasowała się w poprzedni post :))) jest jak najbardziej Twoja :)) i bardzo, bardzo mi się podoba :)) świetne zestawienie motywów i kolorów :)))

    wrzosy :)) przepiękne :)) ja skusiłam się i kupiłam farbowane :)) ale te naturalne mają zdecydowanie więcej uroku :))

    gratuluję wyróżnień :)) naprawdę na nie zasłużyłaś :))) i dziękuję za wyróżnienie :)) znaleźć się w tak znamienitym gronie to zaszczyt :))

    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dwie takie ikeowskie szafki w domu. Kiedyś nawet miałam je już wyrzucić, ale w końcu schowane głęboko w szafie, służą za schowki na drobiazgi. Chyba podsunęłaś mi bardzo fajny pomysł :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna komódka, wrzosy ... w pięknej aranżacji ... nic dodać nic ująć ... podoba mi się bardzo. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Komódka jest przeurocza,kolory piękne...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A własnie dzisiaj byłam w Ikei, żeby zobaczyć nowości :)) Dodam, że słabo je widać, oznakowanie ginie w natłoku innych plansz :(

    Twoja komódka nie przypomina tej ze sklepu, na szczęście :)
    Wrzosowe dekoracje - piekne.
    POzdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna komódka - ach te kolory ^^
    No i wrzosy :) być może jutro się po nie wybiorę :) pięknie się prezentują na Twojej komodzie :)
    Gratuluję wyróżnień :) Pozdrawiam (mnie też jakieś choróbsko się przypętało, rodem z Norwegii :/) także zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))