niedziela, 20 września 2009

kwiatuszkowo

Wczorajszy dzień zaliczam zdecydowanie do dnia kwiatuszkowego ;).
Piękna ciepła jesień, liście co prawda jeszcze zielone ale już niedługo nabiorą pięknego koloru.
Zauroczona tym klimatem skusiłam się na nowe roślinki do domu,mam nadzieje,że ich nie zmarnuje ;)





Na świeczce kolorowa kalka-jak widać nadaje się nie tylko do drewna. 




Osłonka idealnie sprawdza się jako doniczka na nowy kwiatek.




Moja tęsknota za kolorem zaowocowała następnymi  zakupami.
Dodam ,że wszystkie po cenach okazyjnych -co sprawiło mi największą radochę :D.


Przedstawiam mój najukochańszy (od wczoraj) kwiatuszkowo-kolorowy kubeczek :D.











Z każdej strony inny :D





I poszewki -nowość z Ikea.
Spodobały mi się już w katalogu i na szczęście na żywo nie rozczarowały.








I na koniec ostatni oddech lata-torba (na plażę) nie mogłam się oprzeć,
szczególnie,że przeceniono ją na 10zł :D. Myślę,że na kolorową jesień będzie  jak znalazł ;).



Pozdrawiam ciepło i słonecznie wszystkich którzy czasem tu do mnie wpadają :D

14 komentarzy:

  1. Cudowności u Ciebie !!!

    Mnie najbardziej zauroczyły podusie (chyba też sobie takie sprawię), kubeczek no i rzecz jasna ta torba - cudna.

    Pozdrawiam zatem i ja kwiatuszkowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż tak bardzo mi się podoba ta osłonka z koroną!
    Ja też mam napady kolorystyczne. W ogóle jestem osobnikiem rozdartym między uwielbieniem bieli, szarości, beżyków, a potrzebą koloru dla energii. Poduchy i mnie się podobają, ale jak na razie widziałam tylko w katalogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne nowości:)))) bardzo energetyczne:)))))
    idealne na jesień, zime:P ja też lubię biel, ale kolorowe akcenty dodają jej życia-zwłaszcza w tych szarych porach roku:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kubek, poduchy, a liście już powolutku zaczęły się przebarwiać. Byłam dzisiaj z rodzinką na dłuuuugim spacerze, bo słońce świeciło cudownie mocno, narobiłam zdjęć ... myślę, że niektóre z nich pokażę na swoim blogu - zapraszam oczywiście :) Słonecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. poszewki świetne, oj chyba i u mnie się pojawi taka :)
    przez Ciebie mam problem bo kupiłam sobie też niedawno podobny pojemnik i też dumałam nad koroną, ale teraz to muszę wymyślić coś innego, bo będzie, że zrzynam :P

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak lubię tu czasem wpadać,popatrzeć na ładne drobiazgi które wyszukujesz. Kolorowej jesieni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubeczek przepiekny ,taki radośnie kolorowy .Straszliwie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały, przesłodki kubeczek. Poszewki i torebka też! Oj, chciałabym już móc jak ty zachwycać się małymi drobnostkami, kupionymi do własnego domu. Po cichu liczę, że to już niedługo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnej, kolorowej jesieni mówię zdecydowane TAK!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na te poszewki też zwróciłam uwagę w katalogu.Są świetne.Z Twoim kubeczkiem tworzą fajny komplet.
    A kwiatki,które zakupiłas to piękne nieznajome.
    Torba fajniusia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kubek, uwielbiam takie. Poszewki świetne, nawet pasują do tego kubka.
    Kwiatki fajnie wyglądają w tej "koronie"
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kwiatki z pierwszych dwoch zdjec sa sliczne, takie drobniutkie i delikatne:)...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te roślinki takie subtelne. A garnuszek jak do kompletu z podusią.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. :DDDD
    widzę,że kwiatuszki nie tylko mnie oczarowały ;).Poszewki sprawują się świetnie i dają taki radosny nastrój,więc mogę je polecić z czystym sumieniem ;).
    labarnerie-czekam na te zdjęcia,te ostatnie mnie oczarowały
    ushii-jeej,rób z tą koroną :D ,czuję,że wymyślisz cudność :D
    alergia-cieszę się i zapraszam jak najczęściej :D
    te drobniutkie kwiatki kupiłam w ikea-mam nadzieję,że przeżyją ...
    kochane dziękuję wszystkim za wizytę i ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))