środa, 21 października 2009

CANDY

 Tym które w poprzednim poście zgadły jaką niespodziankę szykowałam-gratuluję :D.


Tak - pora na CANDY u mnie :).


Powodów jest całe mnóstwo : D
 Pierwszy to moje urodzinki, drugi to coraz więcej osób zaglądających do mnie na bloga 
(licznik zbliża się do 20 tys.odwiedzin).
Niedługo minie 9 miesięcy jak zaczęłam pisać  bloga.
Z czterech pudełeczek zostały mi tylko dwa (reszta poleciała w świat).
Z miłą chęcią "poznam" osoby które do mnie zaglądają -może candy je zachęci do ujawnienia ;)))
No i najważniejszy - kiedy zobaczyłam tych uroczych kucharzy,
dokładnie wiedziałam co z nimi zrobię ;)  
podaruję ich komuś na  TACY : D

Zasady jak zawsze: wpisanie się w komentarzu i informacja o candy na swoim blogu
-jeśli się takowy posiada.

Ogłoszenie wyników 9 listopada.

Pozdrawiam i powodzenia :D

ps. mam tylko cichutką nadzieję,że taca się spodoba :).



139 komentarzy:

  1. Ha!
    Pierwsza! Oby mi się poszczęściło....

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbuję szczęścia w tej kolejce, taca śliczna!!! Info już u mnie jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. śmieszniutka ta tacka-oj rozweseliłaby niejedną kuchnię-szkoda tylko, ze nagroda jedna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiśnia ze mnie, zapomniałam złożyć życzenia urodzinowe: WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAAAAJJJJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taca jest świetna.
    Staję w kolejce do losowania po to cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeju.... piękna taca, więc mam nadzieje, że jakimś cudem trafi w moje ręce :) aaa i Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy taca się spodoba?
    Nie żartuj ależ ależ ;)
    Ta turkusowa przecierka wydobywająca się
    tak niby ukradkiem ... tak niby na niby ...
    ech no trafiłaś we mnie jak Amor strzałą niegdyś ;DDD

    A z Okazji: 1000 marzeń do marzenia i jednago do spełnienia ;)

    pozdrawiam i ustawiam się rzecz jasna.

    OdpowiedzUsuń
  8. W kolejeczkę po odrobinkę szczęścia:) Pozdrawiam i zapraszam na www.edzia-goodies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oby zwyciężył najlepszy ;)
    ... w kolejeczkę się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. trafiłam do ciebie dzięki linkowi decomarty
    tworzysz rewelacyjne prace, taca bardzo mi się podoba.. staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo miłości z okazji urodzin Ci życzę.
    Dlaczego wszyscy mają taki dobry gust?
    Dopisz mnie proszę na listę do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również staję w kolejce.
    Taca urocza :)
    Od półtora roku podglądam blogi craftowe i zachwycam się inwencją twórczą autorek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby mnie sie dostala! A podoba sie kazdemu ta cudna taca! pozdrawiam i oddaje sie zwiedzaniu tych cudnych "stron". Pozdrawiam. Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. jejuniuuuuuuu jaka boska! rozniosły się wieści,musze no musze spróbowac :)

    wszystkiego najlepszego Dobra Wróżko :)i dziękuje za kolejne źródło wielu wrażen-Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze życzenia urodzinowe , w kolejce się się ustawiam bo taca przepiękna , a kucharzy w mojej kuchni nigdy za wiele :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!!Zdrówka życzę duuużo.
    Kochana,taca jest piękna.Ustawiam się w kolejce do szczęścia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zjawiskowe miejsce! zjawiskowa taca! Raz sie żyje-próbuje szczęścia i ja!
    serdecznosci!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja też chcę!!! ja też :) ten motyw jest świetny i turkusy ah! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czułam, że coś obłędnego będzie :-) ustawiam się w kolejce oczywiście
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Taca jest cudna.. i ja ustawiam się w kolejce, mam nadzieję, że mi się poszczęści :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super!
    Może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego :)
    Tacy kucharze pomocnicy przydali by mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ....jeszcze ja, jeszcze ja! bloga co prawda jeszcze się nie dorobiłam, ale życzenia jak najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  24. To i ja próbuje a co tam.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale kolejka szybko rośnie:)
    Świetna taca:)
    Achhhhh
    Gorące pozdrowionka i najserdeczniejsze życzenia

    OdpowiedzUsuń
  26. Na poczatek, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Jejku, jakbym chciala wygrac te tace. Sliczna jest..

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejka już długa i ja się ustawiam :) Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wpisuję się w tą kolejeczkę, a nuż się coś trafi - taca jest superaśna!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Halo,
    Oj, kolejka jak za starych czasow do sklepu miesnego, ale jest po co, wiec i ja sie ustawie, z pozdrowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A jednak taca ... ustawiam się i ja w kolejce po to cudo ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy taca sie podoba?? Ona jest PRZE-ŚLI-CZNA :)
    Mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie bo inaczej będę musiała sobie taką tacę zrobić sama ;)
    Śle urodzinowe życzenia i pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uuuu...muszę jakieś czary odprawić, żeby wygrać. Cudo nie taca!!
    http://agnieszkababulewicz.blogspot.com/2009/10/cukierki-na-tacy.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Taca bardzo urokliwa. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka śliczna:)
    U mnie jeszcze 3 dni i ogłoszenie wyników zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  35. O rany oniemiałam...ja to cudo po prostu muszę mieć!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Taca śliczna ... może będę miała szczęście? Zaglądam do Ciebie, zaglądam na bieżąco ... no bo jak tu nie zaglądać, jeśli u Ciebie zawsze czeka na mnie mnóstwo nowych inspiracji :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam!
    Bloga się nie posiada;-) Ale tej tacy cudnej urody nie sposób nie dostrzec.
    Wpisuję się i ja w kolejkę oczekujących.
    Pozdrawiam cieplutko, pomimo pogody za oknem:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczna!
    Ja też stanę po nią w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam
    ja też bloga nie posiadam, ale chętnnie ustawię się w kolejce:)
    zagądam do Ciebie i innych blogerek codziennie, podziwiam i zazdroszczę talentu:)
    pozdrawiam
    Ania z Krakowa

    aha wszytkiego naj naj naj....

    OdpowiedzUsuń
  40. Z okazji urodzin ,życzę wszystkiego naj ,naj, naj , spełnienia marzeń i mnóstwo powodów do uśmiechu każdego dnia !
    A teraz ustawiam się w kolejce po te śliczności.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    Ja również z chęcią ustawiam sie w kolejce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Biore udział :) nie mam bloga, ale się ujawniam, a co tam, niech nas zobaczą! :)))
    Monika z Poznania

    OdpowiedzUsuń
  43. piękna taca.... śliczna.... Jestem chętna


    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. wszystkiego najlepszego !! a na tacę się zapisuję ;-)))
    http://myslipisane.blog.onet.pl/CANDY-NA-PAZDZIERNIK,2,ID392267648,n

    OdpowiedzUsuń
  45. ustawiam się w kolejce, bo jak szewc chodzę bez butow

    OdpowiedzUsuń
  46. Z racji tego,że juz niebawem dołączę do grona szacownych Blogowiczek chciałabym sie ustawić w kolejce po tak pięknego "cukiereczka".Śniadania co prawda nikt mi na niej nie poda,bo niestety dwójka maluchów tym doskonałościom nie sprzyja ,ale miec to cudeńko,to bezcenne.
    Pozdrawiam,
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  47. No to ja też się dopisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super kucharze! chcialabym te tace miec :-)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  49. oho ho.. ale chętnych.. Szanse na powodzenie w losowaniu maleją :) Mimo to zaryzykuję, bo jest urocza! Słodka taka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. przepiękna taca!
    mam nadzieję, że mi szczęście dopisze.
    pozdrowienia
    magda

    OdpowiedzUsuń
  51. Kiedy przeczytałam ten wpis poczułam, że to o mnie. Od jakiegoś czasu zaglądam na Twojego bloga i jestem zachwycona tym co tu znajduję. Ponieważ zachęciłaś do ujawnienia się odważyłam się odezwać i obiecuję od tej pory robić to częściej :) pozdrawiam serdecznie
    Marta z Żoliborza

    PS. Bloga niestey nie mam, ale czuję, że zainspirowana waszymi, jestem coraz bliżej, aby go założyć :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękna ta taca i jednocześnie śmiechowa :o).
    Info o Twoim candy na moim blogu w rubryce CANDY po prawej :o).
    Pozdrawiam!

    http://jaspisowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Kucharze na tacy? To sie im nie upiecze tym razem:))) Tyle ludzi w kolejce po nich? Staje i ja!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego NAJLEPSZEGO z okazji urodzin!!!!
    Taca jest nieziemska i chociaż nie posiadam bloga z wielką chęcią ustawię się w kolejce.
    Trafiłam do Ciebie za sprawą Romantycznej Galerii Agnieszki.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  55. przepiekna tacka ! ja tez taka chce :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkiego co przynosi radość, nie tylko w dniu urodzin !!!

    Cudna taca....

    a może tym razem mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Niestety bloga nie posiadam (chociaż o nim myślę) lecz bardzo często " wpadam" do Ciebie nacieszyć swoje oczy. Bardzo chętnie ustawię się do konkursowej kolejki bo tacka jest rewelacyjna.Składam gorące życzenia wszystkiego co dobre:)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  58. O - jaka sliczna:) Nie omieszkam się zapisac;)

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna taca! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  60. Prze-pięk-na taca - zakochałam się!

    oczywiście, że o nią powalczę :D

    OdpowiedzUsuń
  61. hmmm... nie mam niestety bloga, więc nie mogę zamieścić informacji.. Ale jak tylko zobaczyłam tą tacę postanowiłam napisać.. bo męża mam chorego - wrócił właśnie ze szpital, a ta taca w sam raz na śniadanka do łóżeczka...
    P.S. Mąż jest kucharzem:) same zbiegi okoliczności... więc może szanse jakieś są:)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystkiego naj, naj, naj z okazji urodzin!!!!

    Ale cudeńka !

    OdpowiedzUsuń
  63. długaśna kolejka,ale tez sie pisze!
    i zapraszam na; www.magdamatraszek.blox.pl

    pozdrawiam cieplo:)

    a taca cudna!!! nie wyobrażam sobie, by mokuś mogła się nie spodobac!

    OdpowiedzUsuń
  64. No to się ujawniam.Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin.i taka piękna ta tace że chętnie postoje w kolejce .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. 65, ale to nic - przecież szanse ma każdy, więc i ja z niej skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. jak nas dużo ale co tam nadzieję trzeba mieć :) więc grzecznie ustawiam się w tej długaśnej kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  67. Z okazji urodzin wszystkiego naj, naj naj 100 lat!
    Taca przepiękna ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkiego najlepszego!
    Taca piękna :) Chciałoby się taką mieć...

    OdpowiedzUsuń
  69. Taca jest super, skąd te wątpliwości?! Wspaniała! Ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wiele urodzinowych radości, słodkości i wzruszeń życzę, a licznik niech nadal szaleje, ku radości autorki i gości...(rym nie zamierzony;-)
    Pozdrawiam i ustawiam się w ogonku po Twoje słodkości;-)

    OdpowiedzUsuń
  71. ojej, jaka urocza.. ależ miło byłoby dostać/ podać na takiej kawusię :) zapisuję się i ja i juz wrzucam info o tu: http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    oczywiście również dołączam se do życzeń z okazji Twego Święta!

    OdpowiedzUsuń
  72. Wspaniałe candy - ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  73. to i ja jeszcze na te urodzinki składam życzenia wszystkiego najlepszego :)) i dopisuję się do tej dłuuugaśnej kolejki informacja jest już u mnie

    OdpowiedzUsuń
  74. Cudna taca! W kolejce staję i ja :) Pozdrawiam

    http://oura512.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Zawsze chciałam mieć taką tacę! Może się uda?
    http://obsesjakasiulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja próbuję szczęścia :).
    http://candynewsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. taca podoba mi się tak bardzo że skłonna jestem wpisywać się pod tym postem codziennie do 8 listopada włącznie :D
    no.. chyba że po dobroci mnie wylosujesz :D
    cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Staję w kolejce po śliczną tacę :) Jest na prawdę prześliczna !
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Ta tacka jest przecudna, więc chętnie wzięłabym ją do siebie. Na pewno miło serwować z takiej tacy kawę. :)

    http://artystyczne-uniesienie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Niesamowita taca!!!!! jestem pod wielkim wrażeniem i cieszę się, mogąc wziąć udział w losowaniu tak cudownego candy :)

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ło jakie tłumy! Nie dziwię się :) Też bym chętnie wylosowała :) Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. troszkę spóźnione, ale najszczersze życzonka urodzinowe :)
    ja również stanę w kolejce po tę piękną tacę :)
    informacja oczywiście zaraz pojawi się na moim blogu
    www.cysiorek.mylog.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  83. Taca przepiekna - zawsze chciałam miec podobna :-) a te kucharki sa swietne :)
    info oczywiscie u mnei http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=1248119207498416562

    OdpowiedzUsuń
  84. Taca jest cudna jak wszystko co wychodzi z Twoich rąk!
    Pozdrawiam! Aneta

    OdpowiedzUsuń
  85. Prześliczna taca na mój pierwszy udział w candy... Może zadziała dla mnie szczęście początkującego?

    OdpowiedzUsuń
  86. To ja też spróbuję;)
    www.artystycznypokoik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Wpisuję się jako 90. Może się uda!!!
    Pozdrawiam:O)

    OdpowiedzUsuń
  88. Tacka jest cudna, i szykowna, bardzo mi się podoba, próbuje szcześcia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  89. I ja chętnie spróbuję szczęścia-trafiłam tu po sznurku od Flory do decoMarty i potem prościutko tu.Dodaję do ulubionych i zapraszam do siebie Aneta:-)
    www.szczupakowo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. WITAJ ALEWE
    PRZYJMIJ MOJE ZYCZENIA URODZINOWE DLA CIEBIE WSZYSTKIEGO NAJ NAJ..I KORZYSTAJAC Z OKAZJI ZAPRASZAM CIĘ DO MNIE WIRTUALNIE::))USTAWIAM SIE SŁONCE W KOLEJCE NA TWOIM CANDY.JAK WSZYSTKIE TO WSZYSTKIE :::)))POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  91. ja się chętnie skuszę :]
    śliczne!
    I wszystkiego najlepszego :]

    OdpowiedzUsuń
  92. Może mi się poszczęści :)?
    Zapraszam do mnie:
    zielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. To tacka - kusicielka, tak bardzo chciałoby się ją mieć:)Grzecznie ustawiam się więc w kolejce:)Pozdrawiam ze "świata z łatek":)

    OdpowiedzUsuń
  94. Konkurencja duża, ale ja również spróbuję szczęścia :)
    http://30carpediem30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Ach sniadanko na takiej tacy.... Mhhhh Ktoz by nie chcial! Bardzo chetnie poczekam na losowanie:) PozdrawiaM!

    OdpowiedzUsuń
  96. Przede wszystkim życzę Ci spełnienia marzeń i samych dobrych dni z okazji urodzin !!!!

    A taca ?? jest cudooowna! I tacy śmieszni kucharze ^^. Móc rano z takiej tacy jeść .. od razu humor się poprawia :)

    Tylu jednak chętnych jest.... ale spróbuję. Może kiedyś coś wygram :)

    Informacja o candy jest u mnie w menu po prawej stronie w etykiecie CANDY :)

    Pozdrawiam ciepło ;)

    http://www.malowanyimbryczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Będę 100 w kolejce ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  98. MariaPar-jako,że jesteś 100 osobą jaka wpisała się pod tym postem :D nie zrażając się taką kolejką-dostejesz ode mnie wieszaczek :D

    http://2.bp.blogspot.com/_5nZwDfupGCg/SryZQLankVI/AAAAAAAABDU/ed178Tn50Wc/s1600-h/w5.jpg

    Możliwe,że to nie koniec niespodzianek dla biorących udzuiał w moim candy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  99. Wielki buziol ! Ale się cieszę !!

    OdpowiedzUsuń
  100. O matko, gdzie ja byłam jak mnie nie było? No pewnie, że stanę skromniutko!

    OdpowiedzUsuń
  101. ha, ha!!!załapałam się i ja!!

    OdpowiedzUsuń
  102. ALe piękna taca, ustawiam się w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  103. jako Twoja wielka fanka - nie mogło mnie zabraknąć :) piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  104. O rany,ale chętnych.Ja jednak też cichutko liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  105. uff, dotarłam na koniec kolejki, bo długa jak za PRL-u, mam jednak nadzieję iż 108 numer będzie szczęśliwy.
    Urodzinowo życzę zdrowia, bo jak jest to i w pochmurny dzień znajdzie się okruch radości

    OdpowiedzUsuń
  106. Wszystkiego najlepszego nie tylko w Urodziny :)
    Taca prześliczna!!!
    http://impresje-naili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. I ja się zgłaszam :-)
    Informacja u mnie na blogu po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  108. Smakowity prezent przygotowałaś! Szanse są znikome, ale:
    I. większe niż w totolotku
    II. lepsza nagroda niż w totolotku
    III. poza tym przecież na kogoś paść musi!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  109. To ja też się zapiszę ...

    OdpowiedzUsuń
  110. Taca piękna wiec i ja staję w kolejce po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  111. jeśli chodzi o urodziny - to wszystkiego najlepszego:))) też oczekuję, ale jakoś w tym roku na smutno, rzewnie... jeśli chodzi o candy, to nawet nie marzę, zeby wygrać, nigdy nie wygralam niczego, ale gdyby szczęście jednak się uśmiechnęło właśnie do mnie... o matulu, takie cudeńka:)))

    OdpowiedzUsuń
  112. taca jest śliczna, z chęcią dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  113. Witam!!! Ależ dłuuuuga ta kolejka :) A co mi tam, przyłączę się i ja :) Taca śliczna, jak dla mnie... perełka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  114. ojjej ale chętnych!!! no nic ustawiam się i czekam grzecznie na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  115. śliczna:) marzę o takiej tacy :)
    proszę poproszę wygrać ją;)

    OdpowiedzUsuń
  116. Szanse na fikuśną tacę niewielkie...,
    ale próbuję;)

    Pozdrawiam!
    Anja

    OdpowiedzUsuń
  117. A czy mozna u Pani taka tace zakupic? Jesli tak to w jakies cenie? (Renata)

    OdpowiedzUsuń
  118. Się zgłaszam z nadzieją wielką, że się uda hihi :) Tacka jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  119. Tacka śliczna...
    Wszystkiego dobrego z okazji Urodzin! :-)))
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  120. Stooo lat!
    Polowanie na słodkości trwa!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  121. ufff, zdążyłam, gapa ja!
    Przede wszystkim - wszystkiego naj, naj!!

    OdpowiedzUsuń
  122. tego się nie da pominąć :) szczególnie u Ciebie, bo cudności posiadasz że szczena opada :):):) wielkie buziaki i gratulacje z tak tłumnego odwiedzania :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Świetna taca! Staję w kolejce i ściskam kciuki w oczekiwaniu na wyniki. Info u mnie w pasku po lewej stronie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  124. uff czy ja też się załapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  125. Piękne rzeczy tworzysz! (i jak tu nie stanąć w kolejce do kolejnego dzieła?)
    Pozdrawiam,
    Margot
    http://theworldofmargot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. Również się zgłaszam :) (info o candy jest na blogu w poście o tej samej nazwie z 10 października ;) )

    OdpowiedzUsuń
  127. Taca CUDOWNA!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  128. I ja też w kolejce po tacę stoję ;)gwiazdka_75

    OdpowiedzUsuń
  129. Taka taca to marzenie ,,,,,nawet "nie-kucharza",ustawiam sie w kolejce zyczac wszystkiego co najjjjjjj!!!

    OdpowiedzUsuń
  130. zawzięłam się, by czekać do końca i zamknąć kolejkę. Nie wytrzymam. Wpisuję się teraz, w obawie, że zapomnę.
    Moc życzeń dla Ciebie.

    Pomyśl 3 życzenia. Trzy. Nie jedno, nie dwa, a trzy. Pomyślałaś? właśnie tego Ci życzę z całego serca.

    ściskam,
    Peggy

    OdpowiedzUsuń
  131. Może szczęście się do mnie uśmiechnie i taca trafi do mnie :)przy okazji Zapraszam do losowania koralikowych prezentasów u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  132. jako ze nigdy nic nie wygralam(bo hmmm jakos nigdy nie bralam udzialu w loteriach)no wiec probuje ino:)

    OdpowiedzUsuń
  133. Wszystkiego najlepszego.
    http://karola-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Oficjalnie wpisy zakończone :D

    Losowanie jutro (właściwie dziś) :D

    Pozdrawiam i baaaardzo dziękuje wszystkim,za udział w zabawie i wszystkie miłe słowa i życzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))