piątek, 16 października 2009

duża mała dziewczynka

Chyba nigdy nic u mnie nie powstawało tak szybko jak te małe pudełeczka.
Są bardzo wdzięczne , jeden wieczór i pudełko gotowe
-co przy moim braku cierpliwości jest dość satysfakcjonujące  :D.



Szkoda tylko,że nie umiem zrobić zdjęć które oddadzą faktyczny wygląd pudełeczka :/.
Nie widać chyba za bardzo  kolorów (pudełko jest błękitno-białe,z pistacjową zielenią i różem).

Zostało mi jeszcze jedno do zrobienia na które niestety nie mam pomysłu.


Tak się przymierzam do wysłania zdjęć tacy i pudełek do jakiejś galerii internetowej.
Nie wiem tylko do której,może na allegro to wystawić? 
Wiem,że to nie łatwy "chleb" ale zrobiłam już tyle rózności,że muszę się ich "pozbyć" :),
żeby móc robić kolejne :D.

 Teraz chyba poczekam na przypływ weny na pudełko....a ,że niedługo zbliżają cię pewne "okazje" do świętowania,to mam juz pewne plany w tym temacie ;))).

Pozdrawiam ciepło

ps.a pudełeczko właśnie tak mi sie kojarzy,
dla jakiejś dużej "małej dziweczynki " ;))



15 komentarzy:

  1. A może na zamówienie coś zrobisz? Np. dla mojej Mili? Kolorystyka dosyć oczywista, wystarczy popatrzeć na jej kącik? Jestem chętna to transakcji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodkie. Różane i delikatne. bardzo mi się podoba jego delikatność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze pudełczko.
    Jak najbardziej możesz spróbować sił na allegro,bądz w decobazarze,pakamerze,galeriu unikalni czy fiu fiu :)

    Życzę powodzenia.Mam nadzieję,że zainteresują się Twoimi pracami.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. można wystawić na http://pchli.blogspot.com/
    napewno prace znajdą zainteresowanie

    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ilooka -Z tymi zamówieniami to świetny pomysł ...też bym coś chetnie nabyła,jakiś drobiazg do prezentu mikołajkowego.
    Pozdrawiam znad malinowej herbatki

    OdpowiedzUsuń
  6. wystawiaj,a napewno ktoś kupi takie słodkości:))))))))) fajurskie pudełko, słodkie dziewczyńskie:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny dobrze radzą , wystawiaj swoje prace ,na pewno znajdą nabywców . Kolejne pudełeczko które podziwiam .
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię TU WPADAĆ, przepraszam - GOŚCIĆ - CZUJĘ SIĘ JAKBYM GOŚCIŁ na zamku Królowej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest słodkie ! Złapałaś prawdziwego scrapowo-dekupażowego bakcyla :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełeczko słodkie,delikatne.Śliczne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, dziękuję za "wsparcie" w decyzji,zrobię zdjęcia i wyślę (jak nikt nie kupi,za jakiś czas zrobię najwyżej wielkie candy ;))
    Llooka,Kamila- z miłą chęcią zrobię coś dla Was :), Llooka - dla Mili nawet mam już pomysł na pudełeczko :D
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i za tych parę słów zostawionych tu dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziutkie, dziewczęce... no co tu jeszcze pisać. Śliczne :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne to pudełeczko, chętnych na Twoje prace napewno nie zabraknie, absolutnie jestem tego pewna

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Znowu nie dodał mi się komentarz??? Ręce opadają!
    W każdym razie pisałam, żebyś koniecznie wystawiała, tak w skrócie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O!!!
    Do tej pory mam,, rogala na buzi ,, , po tym jak przeczytałam że zechcesz zrobic ,, coś ,, dla mojej Oli . Obiecuję ,że napewno odezwę sie gdy czas na to pozwoli. Sciskam Was dziewczynki :))))))

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))