piątek, 30 października 2009

Herbata i Kwiatki


Mój wczorajszy nocny wyczyn-pudełko na herbatę,
 do kompletu zrobię tacę śniadaniową,bo bardzo podoba mi się ten motyw :)
Pudełko jeszcze bez właściciela :).


Zaczynam u siebie podejrzewać jakąś chorobę związaną z tą techniką.
Wczoraj wieczorem np. popatrzyłam na to biedne  "gołe" pudełko,
pomyślałam o tym motywie i już pół nocy z głowy ;).

To o herbacie a teraz o kwiatuszkach.


Jakiś czas temu pokazywałam te wieszaczki na swoim blogu.
Strasznie mi się spodobały,czekałam,czekałam aż mi minie,
ale nie minęło-ciagle mi się podobały :D.


Z okazji urodzin postanowiłam sobie je sprezentować :D
Trochę bałam się,że mnie rozczarują (jak to często bywa z zakupami przez net),
ale tym razem nie zawiodłam się- nadal mi się podobają :D.

Tak, tylko,że mam problem....
Wieszaczki z założenia miały być do łazienki,ale jak mój M zobaczył,
że bez wiercenia się nie obędzie-kategorycznie oprotestował pomysł :/.


Hmmmm,no a ja przecież nie zrezygnuję!
No i mam prosbę,do wszystkich "złotych rączek" i twórczych głów!
Jak to zawiesić bez wiercenia dziur???
 Muszę od spodu stworzyć coś jak "przylepiec" (jak na typowych łazienkowych wieszakach)
  ale kiepsko to widzę ;/
HELP!
:D


Pozdrawiam cieplutko wszystkich :D



20 komentarzy:

  1. ...a TU jak zwykle pięknieeee, Same CUDA!
    p-OZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko na herbatę b. piękne.Motyw bardzo malarski :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pudełko ... wieszaczki równie piękne ...
    A możesz zdradzić gdzie Ty takie cudeńka kupujesz ? Pytam o wieszaczki bo skradły me serce ...

    A co męża ... hm ... też tak mam ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno Herbaciarka jak i nowa szata bajeczne Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. pudełko na herbatę prześliczne, południem "pachnie" :)
    kwiatuszki śliczne ale raczej bez wiercenia sie nie da, chyba że jest cos drewnianego w co możesz wkręcic śrubeczki albo haczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do zawieszenia, to ja używam takich haczyków nylonowych.Dostępne w każdym markecie bud.Jeśli są kafle, wbijam je w miejsce fugi.Wystarczy młotek;)Haczyki są białe z trzema gwoździkami bez łebków, wyjmuję z jeden z nich(gwozdzik) i używam do zawieszenia.Jest prawie nie widoczny a utrzyma dość cieżkie rzeczy.A wyglądają one tak:
    http://irma.pl/photos/article/haczyki_nylonowe_wbijane.jpg

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne to pudełko ! Kobiety to potrafią (:
    Nawet noc zarwą , gdy coś w głowie zakiełkuje ...
    Bardzo się podoba , bo ma w sobie to "coś " tak dla oczu miłe , a i dla serduszka bliskie. I jeszcze cichutko szepnę, że bardzo podobają mi się te motywy z koroną , a także z żyrandolem.
    Za mało mam czasu, by zająć się decu - twórczością osobiście i talent też chyba mi nie dopisuje , ale ostatnio w mojej miejscowości odkryłam dom , w którym organizuje się kursy decoupage i mordka mi się uśmiechnęła (:
    A z okazji urodzin proszę przyjąć spóźnione , ale szczere życzenia - ponad wszystko życzę Ci zdrówka i czasu na to, co najbardziej lubisz robić. Spełnienia dawno zapomnianych już marzeń, miłych niespodzianek od losu i realizacji planów. Wszystkiego dobrego
    serdecznie Cię pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pudełko, bardzo lubie ten motyw sewrwetki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne to pudełko.. rozkręciłaś się na dobre :) i coraz śliczniejsze produkujesz :)
    Wieszaczki baaaaardzo mi się podobają :) Przekonuj męża ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. o jakie zmiany!!!!1piękne pudełko a te wieszaki!!BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie noce też miewam:-)Bardzo urocze pudełko.A co do wieszaczków nie pomogę. Sama czekam na zawieszenie czegoś :-( i wszystkiego dobrego z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piekne te pudełko - nocna praca naprawde ma swoje efekty.

    A wieszaczki urocze. Pokaz jak zawiesisz je już

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny owoc zarwanej nocy :)
    ...i spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie u Ciebie Alewe....

    Ale robisz jeszcze piękniejsze rzeczy :)) Śliczne są te pudełka, tace....

    Wieszaczki przesłodkie, nie wiem czy Ci się uda bez wiercenia. Ja używam kleju montażowego (w ten sposób przykleiłam wieszaczki w pokojach dzieci) ale tu masz tak małą powierzchnię pod którą możesz napaciać kleju, że nie wiem czy utrzyma. Nic mądrzejszego nie przychodzi mi do głowy..

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne pudelko. Motyw szalenie mi sie podoba! Powtorze za cyrylla taki "malarski" Czy mozesz zdradzic skad go masz?
    Odnosnie haczykow- sa rzeczywiscie sliczne, ale ich powieszenie wydaje mi sie trudne i nic sensownego nie przychodzi mi do glowy. Ja tez nie lubie wiercic dziur w kafelkach jezeli koniecznie trzeba to tylko w fudze. Dlatego tez czesto uzywam haczykow przyklejanych na powerstrips firmy Tesa. Mam z nimi dobre doswiadczenia. Trzymaja mocno. Niestety te stripsy porzebuja troche powierzchni, a to oznacza ze musialabys swoje haczyki do czegos przymocowac. Stripsy maja tez dodatowa zalete, ze mozna je po jakims czasie oderwac od sciany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja zapraszam po wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwsze bardzo dziękuję za odwiedziny,życzenia urodzinowe i tyle miłych słów.WSZYSTKIM

    po drugie,odpowiedzi na pytania:
    -kasandro-wieszaczki są w sklepie Katmark-miałam gdzieś post o tym sklepie-kwiatuszkowo chyba się nazywał,trochę na nie trzeba poczekac,ale myślę,że warto-na "żywo" są naprawdę urocze ;)

    -violcio11-kurcze,ja przeglądam tyle sklepów internetowych,że powiem Ci szczerze,że nie pamiętam skąd go mam (coś mi się kroi,że u Jednoskrzydłej kupowałam,ale pewności nie mam),

    Małgosiaart,Alizee,Violcio-dziękuję za podpowiedzi, jak nic sensownego nie wymyslę,to może choć na wiercenie w fugach uda mi się namówić mojego M,poczytałam o waszych propozycjach, i mam parę pomysłów (zobaczymy czy realnych )-alizee-chyba podpytam Cię o ten klej montażowy...

    Aleksandro,Destiny ikt,KonKata -BARDZO dziękuję za wyróżnienia

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, właśnie zmieniłam adres swojego bloga i przez to chyba wszystkie kontakty. Przez kilka godzin szukałam wszystkich swoich blogowych przyjaciół w internetowej przestrzeni i wreszcie zalazłam większość, a nawet kilka nowych ciekawych blogów po drodze. Mniejsza o to, zapraszam teraz na http://lawendowe-wzgorze.blogspot.com/. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))