wtorek, 13 października 2009

jesień,koniki i sowy


Jest zimno,pada a na dodatek Marta znów chora 
(drugi tydzień :( ),ale nie poddajemy się :).
Marta wykleja,rysuje i maluje a ja (po nocach-niestety) kleje swoje pudełka ;).


Sowa-oj, kiedy zobaczyłam ją na serwetce ani sekundy nie zastanawiałam się nad zakupem.
Ma takie "świdrujące" wymowne spojrzenie.
Serwetka musiała trochę poczekać na pudełka,
ale kiedy w końcu przyszły z radością dziecka zabralam sie za klejenie.
Jeden wieczór i pudełko gotowe :D.


Nie wiem czy wy Też tak macie,ale ja zanim zaczne jakąś pracę 
mam jej wzór w głowie-mniej więcej.
Na końcu pracy z tego zarysu zostaje może jakies 20 % 
reszta ulega jakiejś dziwnej metamorfozie w trakcie tworzenia :D.


Pudełeczko jest małe,co widać poniżej.


 albo raczej to na "klejnoty" jest wielkie ;).



Ostatnio obok sowy pojawiło się też inne zwierzątko,nabyte okazyjnie ;).
Konik-zawsze chciałam mieć takiego,
naogladałam się trochę tych drewnianych,ale jakos żaden nie przypadł mi do serca.


Ten jakoś tak trafił do mnie przypadkiem,tzn. zalicytowałam i zapomniałam całkowicie o licytacji.Wygrałam :D i bardzo się zdziwiłam kiedy wyciagnełam go z paczki-zdjecia ze strony sprzedawcy nie oddaly nawet 10% jego uroku (moje pewnie też nie oddają).
Ma piekny błekitny odcien-co podoba mi się najbardziej :D


Stoi sobie dumny na witrynce i cieszy oko :D.

Jakis czas temu pokazywałam zasłony kupione na pchlim targu.Miały z nich być poduchy - i są :D.
Myslę,że pasują do jesiennej aury :D


i do reszty moich poduch


Jakoś tak te wzory skojarzyły mi sie z Llooką :D


Pozdrawiam cieplutko w te jesienne mokre dni :D.



21 komentarzy:

  1. Jaka cudna sowa!!!!!!!!!!!!! ale mi się podoba:) kurrcze-piękniasto dzisiaj u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta sowa i poduchy też mnie wzorem zauroczyły :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Oniemiałam dziś z wrażenia nad przedmiotami, jakie nam zaaplikowałaś :)) Pudełko z sową jest cuuuudowne!! fantastyczny ten motyw!! Piękny konik na biegunach - też mi się marzy! No i puducha super Ci pasuje - i masz rację - kojarzy się z wzorami ukochanymi przez Llookę :)
    Wspaniałości dziś u Ciebie Alewe :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko do siebie idealnie pasuje , a kompozycja z sową w roli głównej na pudełku jest świetna i bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sówka w Twoim wykonaniu to lekkość i klasa, buzia się sama otwiera w geście podziwu :) ja też jestem zauroczona tym motywem

    ogromnie mi się konik podoba a poduchy takie, że pod powiekami widzę jaki klimat tworzą we wnętrzu, jak nabiera ciepła i przytulności

    a dzięki konikowi smaku, smaczku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sowa jest świetna, ale konik podbił moje serce...jest po prostu cudny.Poduszki śliczne, super materiał. Też lubię takie kwieciste.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełka są piękne,ale konik i podusie swoją urodą im dorównują.
    Bardzo mi się wszystko podoba.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wszystko piękne.Sówka faktycznie ma to ,,cuś,,w spojrzeniu.Ach te Twoje pudełeczka.Co jedno,to piękniejsze.
    Piękny wzór na poduchach!Super pasuje do pozostałych!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszym momencie (czyt.wczoraj) zatkało mnie z wrażenia. Nie wiedziałam zupełnie co napisać bo wszystko jakieś nie takie mi się wydawało. Dziś już trochę mogę zebrać myśli ....

    To pudełeczko z sówką ... ech jest bajeczne, piękne, cudowne ...zauroczona jestem.
    Podusie fantastyczne, idealnie skomponowane

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiadomo na które zdjęcie mam się gapić, bo wszystkie zaprezentowane przedmioty są piękne! Oczy mi się rozbiegały :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełeczka tworzysz.Ja tez tak mam kochana z moimi scrapkami ,zasiadam do stołu z głowa pełna pomysłów ułożonym juz wzorem a potem co ,kolops wszystko lub prawie wszystko robię inaczej.A najgorsze jest to że potem zawsze mam obiekcjie czyżby pierwotny plan nie był jednak troszke lepszy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pudełko - inne niż wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju, nie wiem którym przedmiotem zachwycać się najpierw, tak mi się wszystko podoba!! i pudełko i poduchy i konik - boskie są!!!
    wzór na poduchach - marzenie, oj jak ja bym też chciała na taki materiał trafić...
    a konik - świetny, też szukam i nic...
    no szczęściara po prostu jesteś i tyle :)
    i do tego zdolna szczęściara :) pudełko cudne!

    a,i jeszcze, miało być na początku, tylko przez te fotki się rozproszyłam - życzenia jak najszybszego powrotu do zdrowia dla Martusi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Alewe Ty to mnie zawsze zaskoczysz! Niby kroczysz wyznaczonym przez siebie szlakiem, ale zawsze coś wymodzisz zaskakującego! No nie spodziewałam się, że tak pięknie mogę Ci się kojarzyć;) Myślę,że większość z nas siłą rzeczy ma rozpoznawalny styl, od którego uciec nie sposób:)A konika to bym chapnęła, że hej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej tyle miłych słów od Was dostałam,że do teraz czuję się lekko oszołomiona!
    Bardzo ale to bardzo dziękuję :) co prawda decu to moja mała "ucieczka" i ogromna radość,ale kiedy wiem,że jeszcze komuś podoba się to co robię,radość jest jeszcze większa.
    Konik-faktycznie udał mi się ten zakup-nie mam szczęścia do okazji,więc tym bardziej go "kocham" ;)))))).
    Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i za te wszystkie miłe słowa które tu zostawiacie.
    Pozdrawiam też wszystkich którzy czasem tu zaglądają choć niekoniecznie zostawiają swój ślad.

    OdpowiedzUsuń
  16. Eee o czym by tu najpierw? No świetne te pudełko z sówką!!! faktycznie ma takie wymowne spojrzenie ^^ ja też tak mam, że jak sobie coś wymyślę to w rezultacie muszę "myśli" zmienić ;) bo w realu coś wygląda inaczej :P

    Konik - ja też taki chcę!!!

    I podusie - super!!! taa wzorek pasuje do zastawy stołowej z "Późnego śniadania" hehe

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. z "Późnego śniadania Llooki! eh :P no

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne pudełko!!!Na maleńkie skarby w sam raz. Ale przyznam, ze i tak najbardziej podobaja mi sie Twoje poduchy; CUUUUUDNE!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądam sobie właśnie Twego bloga i postanowiłam się odezwać :) Piękne rzeczy tu pokazujesz, a zdjecia w prawym pasku (te jasne firany/zasłony?) po prostu mnie zauroczyły! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam identyczną serwetkę sowią :) ale szkoda mi jej użyć (głupek jestem). Tak w ogóle, to czy powiesz mi jak nakleić serwtkę aby nie była pomarszczona i bez pęcherzy powietrza?mi to jakoś kiepsko wychodzi...
    zdradź sekreeeet....proszeee ^^

    malowany_imbryczek@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))