sobota, 3 października 2009

kolorowe szkiełka








Hmmmm...... no i cóż mogę powiedzieć,jestem OCZAROWANA tym szkłem,
fakturą,kolorem,połączeniem barw.

Zupełnie przypadkiem znalazłam ten sklep w sieci i przepadłam na dobre.....






I jestem już całkowicie pewna,że moja "turkusowa choroba" 
jest nieuleczalna,no ale same powiedzcie-czy to nie jest piękne??????




Gorąco polecam obejrzenie sobie tych mis i talerzy w powiększeniu-po kliknieciu na zdjęcie.
A cały czas mowa o sklepie :La tienda

ps.Już wiem co chcę na urodzinki :D.
:DDD
urzeka przy powiększeniu :D

jeszcze kilka :



Niesamowicie sfotografowane!





15 komentarzy:

  1. Alewe, obejrzałąm stronkę:P świetne talerze, kielichy dostojne, karafki, buteleczki. Ale ten talerz turkusowy pobija wszystko:PPPPP
    Ja też poproszę na urodzinki, albo najlepiej na mikołaja:P
    Buziaki, miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szkło. rzeczywiście. trudno Ci się dziwić. dzięki za link do sklepu.
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne szkło :)) idealnie będzie pasować do Twoich turkusowych dodatków :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne...jak źrenica oka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspirujące kolory ...a jak pięknie wyglądałyby anemonowe bukiety , w takiej tonacji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystko.A ten turkusowy talerz jest naj...
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Turkusowy talerz wygląda jak jakieś morskie stworzenie;) Po prostu cudowny! Ja ostatnio odwiedziłam sklep home&you (otworzyli go niedawno w Galerii Krakowskiej) i czułam się w nim jak dziecko w sklepie z zabawkami:D Te wszystkie kolory, dodatki... eh;)

    Pozdrawiam ciepło;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Alewe - nie dziwię się - wszystkie Śliczne! te turkusy - bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie dziękuję za link do tego sklepu i odkrycie tych przepięknych szklanych talerzy. Te kolory i ich połączenia - piękne i niezmiernie inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja kupiłam te talerze na allegro jeszcze, zanim sklep na dobre wystartował - malinowe i zielone :-) Kolory na żywo są ciemniejsze i bardziej przygaszone niż na tych pięknych aranżacjach. Jeszcze ich nie używałam, bo leżą i czekają grzecznie na "nowe". Szkoda mi ich szurać teraz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku bestyjeczka-mam ogromną prośbę-możesz mi je pokazać na zdjęciu???? Plisssss-już nie raz przekonałam się,że to co w necie i na zdjęciu ładnie wygląda w rzeczywistości nie musi tak wyglądać :).
    Mam nadzieję,że na "żywo" dużo nie tracą .
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cyknę foty wieczorem - na "efekty specjalne" nie ma co liczyć bo aparat mam raczej słaby, będzie totalnie bez upiększeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tutaj dostępne są zdjęcia dla wszystkich zainteresowanych (mam nadzieję że link działa):
    http://picasaweb.google.com/Foto.Bestyjeczki/Talerze#
    Ogólne uwagi: talerze źle się prezentują na ciemnym tle, za to na jasnym i owszem. Powierzchnia mocno odbija światło, więc widać każdy odcisk palca. Talerze są przezroczyste, od spodu malowane jakąś farbą, nie znam technologii może na gorąco jest to utrwalone? Trzeba by zajrzeć na stronę producenta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bestyjeczko-dziekuję bardzo za zdjęcia-faktycznie teraz dopiero można zobaczyć jak wyglądają
    naturalnie te talerze :)
    Tym bardziej utwierdziłam się w przekonaniu,że obfotografowali je fantastycznie ;).
    Bardzo ładne kupiłaś,zieleń i czerwień slicznie się komponują ze sobą (może na allegro były tańsze-muszę luknąć ;)):D
    dziekuję i pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  15. Cen już nie pamiętam chyba z rok temu je kupowałam, ale była licytowana od 1zł i w stosunku do obecnych cen sklepu była bardzo atrakcyjna. Zostałam poinformowana, że to z okazji otwarcia działalności taka okazja się trafiła.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))