wtorek, 27 października 2009

korony



Zakochałam się wręcz w tych małych pudełeczkach,są naprawdę wdzięczne :D.
Motyw korony chodzi za mną już dłuższy czas,planowałam go na tacy (nadal planuję)
ale ostatnio obdarzyłam tym motywem pudełko.



Na tacę przyjdzie też pewnie czas,ale to może wtedy kiedy wieczory będą jeszcze dłuższe,
bo to dość pracochłonne :).


Niedawno w necie znalazłam poduchy z takimi motywami-rewelacja, ale szczerze mówiąc za szycie i wszelkie czynności z tym związane nie biorę się.Raz,że czuję,że to nie moja "bajka", dwa,że gdybym się "zawzięła"   mogłabym mnóstwo czasu zmarnować bez efektów większych :D.

Całkiem niespodziewanie zostałam też właścicielka pięknej postarzanej korony.
Dag-eSz -dziekuję ślicznie jeszcze raz.


Korona w tej chwili pełni rolę świecznika
,ale na pewno ślicznie bedzie wygladać jako kwietniczek-tylko kwiatka muszę odpowiedzniego znaleźć.


Wrócę jeszcze na chwilę do poprzedniego postu-bardzo się cieszę,że po paru dniach tyle osób jest chętnych do zabawy :D i dziękuję za odwiedziny i niektórym osobą za "ujawnienie" ;)).

Z nowych wydarzeń, wystawiłam pudełko ze sową na bazarku,to z koroną też jest na sprzedaż.
Jesli jest ktoś zainteresowany zaprasza na maila.


ps.zmieniłam sobie trochę wygląd bloga,nie jest to jeszcze dokładnie to co chce,
ale mam w końcu duże zdjęcia

pozdrawiam cieplutko i dziękuje za odwiedziny :)


18 komentarzy:

  1. Tempo masz jak w dobrej rodzinnej manufakturze ;). Korony też bardzo lubię, zwłaszcza metalowe/druciane, jednak jeszcze nie posiadam no jakos tak omijają mnie albo nie do końca spełniaja oczekiwania. Znając życie trafią na tę jedną jedyąa w najmniej oczekiwanym momencie. Oby nie był to ten gdy mój portfelik z zaskórniakami będzie świecił pustkami
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nosz.... zeżarło mi cały komentarz :((((
    Pudełko śliczne, takie delikatne. Motyw drukowałaś czy zdobyłaś gdzieś? Bardzo ładny.
    Ja też przymierzam sie do poduszek z koronami, o swoim pomyśle na tacę prawie zapomniałam, mam tyle innej roboty, że nie dam rady. Ale może uda mi się zrobić.
    Wiesz już nawet wpadłam na pomysł jak ozdobię moją ikeową komódkę (oczywiście inspiracja od Ciebie, nawet nie wiedziałam, że w ikei mają takie fajne komódki)
    Co i jak się robi żeby mieć duże zdjęcia na blogu....?????
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. 13ko-Tobie to powinnam jakieś oddzielne candy zafundować,za to,że prawie zawsze pierwsza się do mnie tu odzywasz :D (z czego się ogromnie cieszę);)
    A z zakupami to już tak jest-niestety,też tak mam :D.
    Alizee-czekam z niecierpliwością na te poduchy,może znów skuszę się na jakiś niekontrolowany zakup ;).Poduchy to chyba moja słabość :).Motyw wyszperałam w necie i trochę "obrobiłam".Jak skończysz komódkę koniecznie pokaż,a zdjęcia większe mam bo szablon znalazłam większy (nawet chyba za wielki )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ;DDDDDDDDD to zbieg okoliczności całkowity, jakoś telepatycznie zasiadam z kawą gdy na blogach pojawiają się nowinki, niemniej bardzo mi miło a na candy zapraszam do siebie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwalić Cię nie będę , bo poprostu każda z Twoich prac jest śliczna i robie śię monotematyczna ....odnośnie zamówienia , obiecuję ,że jak tylko będę miaŁa chwilkę odezwę się do Ciebie i napisze o szczególach ( o ile to dalej aktualne)
    A teraz apropos korony... jak doczytałam wzmiankę o kwietniczku , od raz wlączyła mi się lista pasujących roślinek ( to chyba zboczenie zawodowe)GENIJALNY POMYSL !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten motyw korony mnie prześladuje ,ale niestety tylko w myślach ,śliczny jest . Jeżeli byłabyś tak dobra ,podaj na nią link. Bardzo ,bardzo ładnie prooooszę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc... :)
    1. Przepięknie przemieniłaś wygląd bloga :) Te krzesełka podobały mi się już dawno :) też je mam gdzieś zapisane :)
    2. Twoje skrzyneczki są coraz to piękniejsze.. Powaliłaś mnie na kolana już sową, a ta jest równie cudowna - taka bardzo delikatna, subtelna..
    3. Tej korony zżartej przez korozję to Ci jawnie zazdroszczę :)
    4. Serdecznie pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne "koronne" pudelko. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamilcia-oczywiście zamówienie jak najbardziej aktualne,a listę tych kwiatków to poprosiłabym :DDDD,bo kompletny laik w tym temacie jestem...
    Ita-o koronie na mailu Ci wysyłam.
    Elle-po czterykroć dziekuję :)
    Violcio11-dziekuję za odwiedzinki :).

    OdpowiedzUsuń
  10. :) piękna ta skrzyneczka z koroną :) śliczności :)
    a czy ja też mogłabym prosić na mejla ten motyw? pliz! byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyw korony ''chodzi'' i za mną od dłuższego czasu...Pudełeczko wyszło Ci bajecznie!Świecznika całkiem szczerze zazdroszczę i dołączam się do prośby dziewczyn o linka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląd bloga fantastyczny, podobnie jak pudełko i świecznik, wszystko to razem tworzy niepowtarzalny klimat ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełeczko iście królewskie:) Jesteś nie do podrobienia! I szczerze Cie podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełko z koroną zachwyciło mnie. Niby takie proste, a jednak :)
    Nowa szata bloga wpadła mi w oko ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te pudełka,masz talent kobitko.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, czyste i eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne jest to pudełeczko.
    Dla mnie ta technika jest obca,więc pozachwycam się Twoimi pracami.
    Piękny motyw z tą koroną.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))