sobota, 10 października 2009

Pudło na klejnoty ;)


I inne świecidełka ;D.Jest dość duże i pojemne.
Niestety, ale mój kochany aparat zawiesił swą działalność 
na jakiś czas i mam tylko te (chyba mało ciekawe) zdjęcia.


Mówiłam już,że uwielbiam motyle?????
Pudło zdobione ot tak,bez okazji i powodu.
Nie ma w sumie właściciela,bo u mnie nie ma na nie już miejsca,
ktos może reflektuje ;)?.
Na razie zamieszka w witrynce.
Kiedy witrynka się zapełni,  pewno spróbuję coś z tymi "zapełniaczami" zrobić :D.


ps.zaczynam robić się nałogowcem w tym temacie ;)


och...jeszcze chciałam tu podziękować za wszystkie wyróżnienia,
 jakimi ostatnimi czasy zostałam obdarowana.
Bardzo mnie one cieszą i oczywiście sumiennie przygotuję się do przekazania ich dalej,
bo trochę wymieniania tu będzie :D ;)



14 komentarzy:

  1. Tyle się napisałam a tu błąd ;(( ...

    Pudełeczko słodkie może czas na candy coby nie było tak łatwo?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. To pudełko jet przepiękne, a te motylki dodały mu takiej lekkości i uroku że hej ... bajeczne
    Chylę czoła przed niesamowitym wyczuciem stylu i delikatności ...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te pudelko na rożności
    pozdrawiam niedzielnie z podlasie

    OdpowiedzUsuń
  4. o, to połączenie motywów podoba mi się bardzo, motylki tak fajnie urozmaicają - i to krzesełko świetnie wygląda... to serwetka czy wydruk?
    no zrób może candy albo coś :) chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne motywy ,skąd je bierzesz ,jeśli to nie tajemnica ??? Motylki ...cudny kolorystyczny akcent .

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne pudełko, faktycznie motylki nadały mu troszeczkę ciepła, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są Twoje wyroby, powinnaś się mocno zastanowić nad sprzedażą ich w jakiejś galerii. Ta komódka, taca i kasetka są po prostu cudne!!!! Klimat jaki lubię. Aż żałuję, że mam taki natłok różności w domu, bo chętnie przygarnęłabym wszystko. Nawet kupiłam sobie taką komódkę w Ikei, ale za chiny nie zrobię jej tak pięknie jak Ty swojej.
    Wyślij do jakiejś galerii zdjęcia.
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie Kochana po odbiór wyróżnienia*

    OdpowiedzUsuń
  9. Monika-ślicznie dziękuje za wyróżnienie :D

    Alizee,strasznie miło mi słyszeć od Ciebie takie słowa (w sumie mamy remis,bo ja w życiu nie uszyje ani nie namaluje nic takiego jak ty ;)).
    Co do galerii-zastanawiam się i chyba faktycznie tak zrobię.Za dużo robi się tego w domku,może znajdzie się ktoś kto będzie chciał to kupić?

    Ita,Ushii-żyrandol to serwetka,motylki też a motyw z krzesełkiem to moja zabawa w photoshopie :)

    Kasandro-aż się zarumieniłam :D

    13ko-candy planuję :D,muszę pomysleć jakiego "cukiereczka" uszykować :D

    jaga,mili-dziekuję za wizytę...

    pozdrawiam wszystkich ciepło i dziękuje za zostawienie paru słów tu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, śliczne, śliczne ... ach i och. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne! Chętnie bym je przygarnęła:) Motyw ze świecznikiem super i do tego te beżowe kółeczna imitujące poblask świecy... Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bedzie mi bardzo milo goscic Ciebie na swoim blogu. Niestety nie posiadam klejnotow a jakies swiecidelka moze by sie i znalazly :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :) fajniusie, ja nie wiem gdzie Ty takie fajne serwetki wynajdujesz! :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Yacek-i wzajemnie :D
    Dag...a często zagladam do decoupart np. żyrandol tam znalazłam,a motyw z boków pudła to moja własna twórczość ;) (polecam art.com)
    dziękuje za wizytę.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))