wtorek, 6 października 2009

zakup niekontrolowany


Ostatnio Paula i Dag-Esz pisały na swoich blogach,
że popełniły "zakup niekontrolowany",
mogę powiedzieć,że zachorowałam na podobną chorobę ;).
Mój zakup niekontrolowany ta cudna torba,
która wyszła spod rączek Alizee .


Przybylam na jej bloga,zobaczyłam ją,zakochałam i zakupiłam :D
Mam wrażenie,że jest uszyta specjalnie do mojej kuchni ;)
Alizee- śliczna torba a za woreczek dziękuje :D


Ostatnio na mojej drodze stanęła szkatułka Marty
-wydała mi się jakaś taka za "mdła" i posłodziłam ją trochę :D.
Taka też jej się podoba-teraz chce koniecznie pudło z lawendą  :O ;)



17 komentarzy:

  1. No ja nie mogę.... już dotarła???? Brawa dla Poczty Polskiej (wysłałam wczoraj rano)!!!!!!!!!!
    Ale wiesz.... jakby faktycznie do Twojej kuchni... telepatia jakaś czy co?
    Cieszę się ogromnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ali ma rację pasuje idealnie do Twojej kuchni ;) wręcz jak robiona na zamówienie. A jesli o szkatułkę idzie ... mam też kilka takich rzeczy stających mi na drodze. Czasem poprawiem je bardziej czasem mniej i zawsze zastanawiam się kiedy efekt końcowy mnie zadowoli aby juz nie poprawiac ;)) widze że Ty tez masz taka przypadłość ;DD pozdrawiam jesiennie i deszczowo niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zakupy,to ja rozumiem :D
    Torba od Alizee bardzo ładnie prezentuje się w Twojej kuchni,wręcz idealnie :)
    Pudełeczko podrasowane też mi się pdoba,teraz poczekam na lawendowe.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niekontrolowane zakupy są najlepsza jak widać ...idealna , piękna jakby specjalnie zaprojektowana dla Twojej kuchni :)Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. O, no proszę :) Bardzo ładna! I pomyśleć, że moja rodzona ciocia (tak jakby, dalsza) to Alizee. No co! Chwalę się, bo zdolniacha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba pasuje idealnie do Twojej kuchni.Aż trudno uwierzyć,że może sie coś tak dobrze wpasować.I to jeszcze niekontrolowany zakup..Super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaaa!!! jaki jest boski! cudowny! nie dziwię się, że mu uległaś :))) ta nasza Alizee jest niezwykle zdolna :) Zastanawiam się jak zrobiła te naszywki (?) są drukowane? malowane? czy jeszcze coś innego??? Wyśmienicie Ci pasuje do kuchni :) Ja uwielbiam wszystko z napisami :))

    Skrzyneczka Córci urocza :) Bardzo dziewczęce zestawienie kolorystyczne ;) i bardzo "Twoje" :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy Wy też tak macie,ale czasem zdarza mi się spojrzeć na jakąś rzecz i wiem ,że będzie idealna do mieszkania,ubrania itp.
    Nie zdarza się to często,ale jednak ;).

    Decomarta-zazdroszczę takich powiązań rodzinnych ;)

    13ka-no niestety-MAM :D ale nie ze wszystkim,czasem są takie rzeczy którym wg. mnie nic nie brakuje i te się jakoś "uchowają " ;)

    Alizee-no faktycznie poczta wyrobiła się niesamowicie!

    Paula,Nettika,Aagaa - pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki,zresztą jak wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Elle powiem Ci,że z podobnymi pytaniami wybieram się do Alizee ;).Torba jest fantastyczna a te reklamy nie wyglądają jak nadruki,więc może uchyli rąbka tajemnicy co to jest,bo jeśli materiał,to jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakup niekontrolowany jest the best - ach ta Alizee ;) i pasuje do Twojej kuchni, do mojej przyszłościowej też by pasował ^^ :)

    A ta szkatułeczka też mi się podoba ;) ach te turkusy... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, takie zakupy są najfajniejsze, a torba faktycznie idealna w Twojej kuchni

    a skrzyneczka przeurocza

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to masz oko do przedmiotów oddających idealnie Twój styl. Przepiękne rękodzieło Alizee! Życzę więcej takiego niekontrolowania się!

    OdpowiedzUsuń
  13. już u Alizee go podziwiałam, udany zakup! u mnie 90% zakupów jest niekontrolowanych, bo mi się coś podoba i już :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to ja powinienem zakupic sobie jeden z grudziadzkich tramwajow w ktorym sie zakochalem, ale obawiam sie ze w mojej kuchni sie nie zmiesci :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://jednoskrzydla.blogspot.com/2009/10/magiczne-blogi.html
    zapraszam po wyróżnienie - moc pozdrowień, Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Yacek...no wiesz,zawsze możesz je zainstalować w ogródku,ewentualnie przed blokiem-po co ograniczać się do kuchni ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Choroba, która ma TAKIE objawy to sama przyjemność:) Piękna torba:)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))