poniedziałek, 9 listopada 2009

FOTORELACJA



Z czego??

Chyba już wszyscy wiedzą :D

Powiem tylko,że strasznie mnie bolą palce od nożyczek,
które trochę się przytępiły wycinając te 138 paseczków ;).

Bardzo dziękuję za udział w zabawie :D dziękuję za odwiedzinki i za komentarze, te ostatnie szczególnie mnie cieszą,bo wiem,że jeszcze ktoś dzieli ze mną te "chwile" tu :).

A teraz po kolei :


oraz :D



Izę proszę o kontakt na maila :D

pozdrawiam :D

ps. niedługo moje imieninki ;) kto zgadnie kiedy????



15 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcy :) no cóż może się uda następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !! A imieninki masz 19 listopada ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i nie ukrywam, zazdroszczę ;)
    Imieniny masz 19 listopada, ale już Maria odgadła :) Ja mam kilka dni wcześniej i obchodzę je z moim synkiem :))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Na 138 osób trafić to trzeba mieć szczęście dlatego gratuluję szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje się należą, ale ... hihi ustrzelę kiedyś jakieś inne cacko, a teraz jeszcze raz gratki dla Izki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)
    może kiedyś w końcu i mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ehhh znów nie pomogłam sobie myśleniem, że pewnie mi się poszczęści. Ale gratulacje dla Izy :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedząc, że jestm bez sznas - nawet nie stawałam w kolejce ;))

    Gratulacje dla szczęściary :))

    PS. Zawsze mnie zastanawiało, jak dzieciaki to robią, że mogą TAK siedzieć? Mój młody też tak miał ;))
    Uściski dla posiadaczki szczęśliwej łapki :)

    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wowwwwwwwww , hurrraaaaa, ten szewc chyba się za mną wstawił, dziekuję !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  12. MariaPar,Alizee - :D niom 19 mam imieninki :)
    zastanawiam się,nad kolejnym Candy z tej okazji-ale czy nie za duzo tego dobrego ? ;)))
    Iza gratuluję jeszcze raz :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))