czwartek, 12 listopada 2009

Szkło i mój wieszaczkowy patent ;)




Donoszę z wielką radością,że wieszaczki kwiatuszkowe zawisną w łazience :D.
Wszystko dzięki pomysłowości mojego M.
Tak więc, wieszaczki zostaną nie przywiercone ale przylkejone do płytek.
Przywiercone zostały do metalowych wieszaczków (które z kolei przykleja się do płytek).
Powiem szczerze,że wygląda to bardzo profesjonalnie,nic nigdzie nie wystaje.
Chyba opatentuję ten pomysł :D!

A dlaczego akurat kwiatuszki?
Jakiś czas temu zaczarowało mnie szkło z IKEA -turkusowe oczywiście,gdyby ktoś miał wątpliwości :).
Postawiłam w łazience najpierw jedną buteleczkę,potem drugą na końcu jeszcze wazonik :).
W Marty klejnocikach znalazłam mały błękitny kwiatuszek,który założyłam na buteleczkę i chyba od tego się zaczęło.


Pomysł na kwiatuszkowe rozweselenie łazienki.
Potem znalazłam kwiatuszkowe czary w Katmark i przepadłam.



Jeszcze nie zawiesiłam wieszaczków-muszę wszystko przemyśleć dokładnie ;),bo wieszanie będzie jednorazowe :D

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę duuuuużo zdrowia,
bo z przykrością stwierdzam,że ostatnio na wielu blogach czytam o meczących chorobach!


23 komentarze:

  1. Piękne szkło! chętnie bym przygarnęła. Zdjęcia interesujące, czego mi tak nie wychodzą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym przepadła, na szczęście nie mam już miejsca ;-)
    Za to te wszystkie piękności mogę z zachwytem pooglądać u Ciebie :)
    Za życzenia zdrówka dziękuję po stokroć, bo u mie znów epidemia :((

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale feeria kolorów ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne okazy i świetne zdjęcia, niełatwo jest fotografować szkło , a Tobie udaje się pokazać jego naturalne światło... fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te Twoje turkusy i fantastycznie wszystko Ci się komponuje :) Oryginalni w Twojej łazience :)
    Pozdrawiam ciepło i również życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne wieszaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...to czekam niecierpliwie na fotki z łazienki.
    Przepiękne zdjęcia. Ta zieleń...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na wieszaczki faktycznie fajny.Wieszaczki są w pięknych kolorach a z turkusowym szkłem tworzą niesamowity duet.
    Zdjęcia profesjonalne...
    Pozdrawiam i zdrówka zyczę...

    OdpowiedzUsuń
  9. bestyjeczka-a dziękuję,ale z tymi zdjęciami to przesada :)
    alizee-oj to podwójnie zdrówka życzę a łazienka to jedyne miejsce gdzie jeszcze trochę miejsca jest ;)
    MariaPar-ma być wesoło :D
    ivon777-staram się,a szkło uwielbiam więc tym bardziej cieszę się,że j"ako taki" efekt osiągnęłam
    Elle-no Twojej łazience ciężko dorównać :D;)
    clematis-dziękuję-mnie już dawno urzekły
    Penelopa-no z tą łazienką- to muszę się za nią porządnie zabrać,bo teraz niefotogeniczna jakaś ;)
    aagaa-dziekuję :D

    Miło mi,że zdjęcia się podobają,bo raczej nie są moją mocną stroną ;).Co gorsza jak "siedzę" na laptopie wszystko jest jakby lekko "przymglone" jasne,natomiast na stacjonarnym jest ostre i jakby "zażółcone" więc suma summarum-nie mam pojęcia jak te zdjęcia na waszych monitorach wyglądają ;0
    A szkło-tu wyszło zielone-w słońcu jest błękitne,bywa granatowe,przy sztucznym oświetleniu pojawia się zieleń...dlatego też je lubię-nie jest takie oczywiste :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne są te kwiatki, a pomysł z wieszaczkami super. Zdradzisz, gdzie takie kwiatki można dostać?
    A zdjęcia z tymi turkusami - piękne...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia piękne.
    Twoja łazienka musi być niebanalna,może pokażesz ją w całości?

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ kolorki, powiało mi jakoś tak latem. Te wieszaczki sa urocze i zapewne będą bardzo ładnie prezentowały się w łazience bo naprawdę sa ładne.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastrzeliłaś mnie tą szklaną sesją! Przepięknie wszystko skomponowałaś i sfotografowałaś. A wieszaczki prezentują się znacznie atrakcyjniej u Ciebie niż na stronie sklepu.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te szkło znakomicie obfocone aż dech zapiera... w ogóle u Ciebie zrobiło się przepięknie - gratuluje pomysłów

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Wieszaczki rewelacja:) A kompozycja szklana powala. Pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. chłopa pochwalić trzeba, bo mu bardzo profesjonalnie te haczyki wyszły... a ja ciekawa jestem jak się będą prezentować jak już zawisną...

    OdpowiedzUsuń
  17. byziak-kwiatki w sklepie internetowym Katmark można kupić

    Paula,Mili-dziękuję za odwiedzinki-łazienkę pewnie pokażę,ale jak ją trochę ogarnę,pozawieszam co trzeba zawiesić i posprzątam ;)

    Llooka-dziękuję za słowa uznania ;) taki komplement od Ciebie DUZO dla mnie znaczy :D

    Kasandra,Gosia,Szewczykana-dziękuję za odwiedzinki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomyslowy facet ;)
    Wieszaczki piekne, cieplutkie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny patent na haczyki. Turkusy sa sliczne, ciekawy odcien

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam do mnie po wyróżnienie, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Magiczne te kwiatuszki :) i ten piękny turkus :)
    Musi być jak nad morzem w Twojej łazience :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne zdjęcia kwiatuszki i te turkusy .Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do siebie po wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))