czwartek, 17 grudnia 2009

Ballerina


Dziś skończyłam pudełko dla Martusi (tym razem nie mojej ;)).


Oj długo to trwało(tu się tłumacze trochę komuś )-wiem,
jakoś wena mnie ostatnio opuściła no a pudełko było dla wyjątkowej dziewczynki,
więc musiało być "przemyślane.

Będzie pod choinkę, mam ogromną nadzieję,że choć trochę się spodoba :).
Może będzie na medale małej tancerki? kto wie?
Od siebie zrobiłam laleczkę z masy solnej (pokazywałam wcześniej surową).
Taki mały drobiazg (dodam,że w kolejności to mój trzeci wytwór z tej masy).


Tak na zakończenie-przed chwilą ubraliśmy choinkę :) tak, tak z Martą :D.
Jest PIĘKNA :D.
Święta spędzamy poza domem,więc atmosfera świąteczna u nas troche przyśpieszona :).
Zdjęcia świąteczne niedługo ;)

Pozdrawiam przedświątecznie wszystkich :D 



13 komentarzy:

  1. Urocze,pewnie ze przypadnie do gustu.Ja stara a sie zachwycam...ech balet taniec baletniczki.::))samo piekno w sobie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stworzyłaś nowy wymiar szkatułki. I to nie przez trójwymiarowe ozdoby ale przez nowatorskie podejście - przepiękna!! A pomysł - rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne pudelko. Na pewno bedzie sie podobac. Czym malujesz mase solna? Ma ladny polysk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne i bardzo udane połączenie technik.
    śliczne pudełko

    OdpowiedzUsuń
  5. PUDEŁECZKO UROCZE, BARDZO DZIEWCZĘCE .
    NAPEWNO UCIESZY OBDAROWYWANĄ. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne pudełko! Obdarowana będzie na pewno zachwycona!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ślicznie na Twoim blogu :))))

    Pudełko piękne, bardzo mi się podoba. Bardzo fajny pomysł :)
    Balerinka solna przesłodka :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowa dziewczynka otrzyma wyjątkową szkatułkę. Wszystko pasuje! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna szkatułka -kompozycja, kolorystyka. Myślę, że różowy kolor jest paradoksalnie jednym z najtrudniejszych - zwłaszcza jeśli robi się coś dla małej dziewczynki. Łatwo tu popaść w kalkę Barbie albo łatwego sentymentalizmu. Tobie się udało trafić w dziesiątkę - jest dziecięco i dziewczęco, a nie jest przesadnie słodko. Z pewnością obdarowana będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za miłe słowa :).Nie ukrywam,że napracowałam się nad szkatułka,mimo,iż nie wygląda na taką ;).
    Violcio masę solną malowałam lakierem z połyskiem-takim jak maluję pudełka :).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))