sobota, 19 grudnia 2009

Kolory świąt

Lubię te zimowe święta,uwielbiam atmosferę przedświąteczną. 
A nade wszystko uwielbiam ozdoby choinkowe ;D.
Pamiętam kiedy byłam mała, w domu stała PRL-owska ;) sztuczna choinka
-pewnie wiele z was takie pamięta.
Na choince wisiały różne ozdoby-nie były to zwykłe bombki-ale różne 
laleczki,aniołki,mikołaje,winogrona-uwielbiałam się nimi bawić
-choć nie za bardzo było mi wolno.

Święta jak co roku spędzamy poza domem,dlatego żeby nacieszyć się choć trochę 
tą przedświąteczną atmosferą już ubraliśmy choinkę.
Dodam,że żywą-od jakiegoś czasu wcielam co roku swoje dziecięce marzenia o żywej choince.
W moim dziecku,które od urodzenia miało w święta żywą choinkę- narodziła się fascynacja
 sztucznymi drzewkami ;).Co mnie w sumie nie dziwi.
Na choince króluje śnieg i mróz-biele i przeźroczystości,reszta domu topi się w czerwieniach.


Powiem nieskromnie,że w tym roku choinka wyjątkowo mi się podoba ;).
Smaczek naszej przedświątecznej atmosfery na zdjęciach :D.
Wiem-trochę ich dużo ;).
Pozdrawiam cieplutko.

Małe uzupełnienie-jako,że zaświeciło słoneczko spróbowałam obfotografować,
zieloną pannę w całej okazałości.
Oj przydałby się nowy aparat (to tak w razie jakby jakiś Mikołaj tu zaglądał).


Wesołych Świąt życzę!



24 komentarze:

  1. Przepiękne kryształy, magicznie mieniące się srebrne brokaty, wszystko nadaje lekkości i niepowtarzalności. To lubię. ((:

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie Alewe ... po prostu cudownie !!! Absolutnie bajkowo i wyjątkowo świątecznie ... jeszcze sobie popatrzę na te zdjęcia ...

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajkowo, dostojnie, ale jednocześnie ciepło i przytulnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj niesamowicie jest u Ciebie.....Baśniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne ozdoby na choince. Juz swieta u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia:) Twoja choinka glamour, szklisto-lśniąca, daje wrażenie lekkości i świetlistości.

    U nas choinka od zawsze tylko żywa. Dzieci nie domagają się sztucznej, chyba po mnie mają niechęć do plastiku;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest choinka z tych, jakie zawsze mi się podobały. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wczoraj wspominałam z rodziną bąbki jakie wisiały u mojej babci na choince, dzięcioły , Jacek i Agatka , minaiaturowy pociąg...drzewko pomimo tego ,że było sztuczne(jak to ujelaś PRL-owskie)wydawała mi się magiczna.
    Cudowne te Twoje choinkowe migawki -zielona panna niczym z baśni o krolowej śniegu. Pozdrawiam (juz ) świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje! Ja też mam do nich słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna choinka lodowa, śnieżna, błyszcząca! Ja mam co roku żywą i choć walczę z igiełkami nie zamieniłabym jej na sztuczną za nic na świecie. Reniferki są przecudne!
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie już u Ciebie , u mnie również króluje żywa choinka , mimo że zapachu jej brakuje , to i tak ją wolę od sztucznej .A czerwienie pięknie zagospodarowałaś ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ozdoby!
    Ja też mam żywą choinkę.Jeszcze nie ubrana ale już czeka.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Choinka mroźna, lodowa, taka, jaka powinna być zima. Musi być piękna. Szkoda, że nie widać jej w całej okazałości.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne ozdoby! Zwłaszcza te śnieżynki-gwiazdki wyglądają magicznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie i bajkowo - i widzę znajome ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie się zapowiada :)


    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja droga, proszę, przeczytaj to: http://lawendowe-wzgorze.blogspot.com/2009/12/dzieo-pomocy-goracy-apel-o-pomoc-dla.html. Ważne! To nie spam, chodzi o czyjeś życie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna choinka i wszystkie dekoracje :) życzę radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja choineczka jest po prostu boska ! Cudnie udekorowałaś domek.
    Radosnego świętowania Bożego Narodzenia życzę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Choinka w pełnej krasie jest prześliczna! Tak jak się tego spodziewałam :)
    Życzę Ci pięknych, radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę Ci pięknych, ciepłych i spokojnych ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowych, wesołych, pięknych świąt Bożego Narodzenia, przeżytych w gronie najbliższych. Niech nowo narodzone Dzieciątko błogosławi Wam na nadchodzący nowy rok.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))