sobota, 2 stycznia 2010

Oblicza zimy

Przez te parę dni nad morzem zima pokazała nam swoje dwa oblicza.
Oba przepiękne,jedno wietrzne momentami słoneczne,drugie białe,śnieżne.
W starym roku morze witało nas zimą bez śniegu.


Niektórym było nawet bardzo ciepło ;).
Później zaczęło być coraz bardziej biało.
I biało....
I śnieżnie.

W końcu zrobiło się jakby "mrocznie".

Piękna jest zimna nad morzem prawda?
I ta "słoneczna" i ta "mroczna".
Pozdrawiam WSZYSTKICH szykując się do bardzo długiego powrotu,
i dziękuję za wszystkie życzenia noworoczne jakie od WAS dostałam.



24 komentarze:

  1. Piekne polskie morze i piekne zdjecia :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie u Ciebie nad morzem,bardzo ładne zdjęcia
    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam zimą nad morzem. Faktycznie pięknie, tak, hmmm, romantycznie bym powiedziała... :)
    Dużo dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś przyjemność spędzić Sylwestra nad naszym pięknym morzem.Wrażenia z widoku śniegu na plaży,dla nas Dolnoślązaków-bezcenne :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia. Nigdy nie widziałam morza zimą, teraz poczułam się jakbym tam była.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejnych tak udanych spacerów i wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia...a mi się marzy wejść kiedyś zimą do morza...może kiedyś się uda :) :) pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj pięknie nad morzem!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak. Zima można powiedzieć wkońcu stała się zimowa. Poza kilkoma płatkami śniegu w listopadzie i grudniu śniegu jak na lekarstwo :) Ogólnie mi to rybka czy jest śnieg czy go nie ma. Ale skoro temperatury spadają poniżej zera to śniego musi być. Stanowi naturalną ochronę dla moich roślin w ogrodzie. Bez śniegu wiele z nich może przemarznąć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zdjęcia.
    Zima -zimie nie równa...osobiście wolę mrożną,śnieżną i słoneczną.

    Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdraszczam ;-) kocham nasze morze

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełnienia marzeń i dużo, dużo szczęścia, Alewe dla Ciebie i Twoich bliskich :))

    Zdjęcia cuuudne, nigdy nie widziałam TAKICH :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia!Zdjecie 9 jest rewelacyjne!
    Nie byłam jeszcze zimą nad morzem,a to też ma swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja uwielbiam zimę nad morzem, jest tak zupełnie inna od tej w górach. Ale ja w ogóle kocham morze :))
    Piękne zdjęcia, aż przez chwilę poczułam się tak jakbym tam była :)
    Mam nadzieję, że wypoczęłaś i wrócisz pełna sił, i nowych pomysłów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Morze (nasze) lubię jesienią, kiedy nie ma już tłumów na plaży, kiedy nie jest tak skwarnie i gwarno. Zimowe, choć piękne, wolę oglądać na zdjęciach takich jak Twoje. Zmarzluch jestem. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy w życiu nie byłam zimową porą nad morzem! Dzięki Twoim fotografiom mogłam zobaczyć to, czego na żywo nie widziałam :)
    Moc pozdrowień i spokojnej oraz bezpiecznej drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednym z moich marzeń, takich pomniejszych, jest własnie zobaczenie polskiego morza zimową porą. Dla tej palety kolorystycznej, którą tutaj tak mistrzowsko pokazałaś - cieszę nią oczy, a nie wystawiona jestem na porywiste wiatry, które pewnie są z tą paletą kolorystyczną niejako w pakiecie:)

    Życzę Ci serdecznie wszystkiego co najlepsze u progu Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje "morskie" zdjęcia. Czujesz Bałtyk;)
    Szczęścia i radości w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. A! czy to Dźwirzyno???
    Super :)
    Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh Elle jesteś niesamowita-tak,ostatnie "śnieżne" zdjęcia to właśnie Dźwirzyno :D
    Bardzo dziękuje Wam za odwiedzinki- cieszę się bardzo,że choć trochę mogłam Wam przybliżyć klimat zimy nad moim kochanym morzem.
    Każda pora roku tam jest piękna,ale zimna jest taka inna,wyjątkowa.
    olla-tak o mało nie przypłaciłam tych zdjęć-odmrożonymi palcami ;)-ale myślę,że warto było :)-zresztą nawet przez chwilę nie zastanawiałam się czy wyciągnąć aparat-nawet w taką śnieżycę
    Violetka-no to cię podziwiam,ja z tych "marznących" kąpiel w zimie to tylko we wannie ;)
    Dziękuję Wam za wszystkie życzenia noworoczne :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. Nasze morze jest jedyne i niepowtarzalne bez względu na porę roku !!! Zdjęcia przecudne !!!

    Szczęśliwego Nowego Roku pełnego samych radosnych dni, zdrowia i spełnienia najskrytszych marzeń !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie pokazałaś tą nasza zimę. Zdjęcia bardzo mi się podobają – dla mnie mistrzowskie. Ale morsem w taką pogodę nie chciałabym być mimo wszystko.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia! Tez uwielbiam morze o każdej porze ;) W lutym wybieram się na kilka dni i już się cieszę na samą myśl.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))