środa, 10 lutego 2010

Roczek i cukiereczki


Dlaczego zaczęłam pisać bloga?
Hmmm,pierwsze- potrzebowałam takiego miejsca,
miejsca tylko mojego,miejsca w którym będą TYLKO dobre rzeczy.
Blog z założenie miał być dla mnie,nie o mnie :).
Drugie, naoglądałam się wielu waszych blogów,zachwyciłam,pozazdrościłam
 i .... założyłam swojego.
Na początku troszkę nieśmiało i gdybym rok temu ktoś mi powiedział,
że będzie zaglądało tu tyle osób i tyle wspaniałych osób dzięki niemu poznam,
nie uwierzyłabym :).
Okrąglutki roczek stuknął mi dokładnie we wtorek,pisząc tego posta
zauważyłam,że przekroczyłam 100 :) o 4 posty.
Tak więc,jak można się domyślić postanowiłam uczcić to święto małymi prezentami :D.
A prezenty będą oczywiście dla WAS :D.
Zapraszam na Candy.
Tym razem obdaruję dwie osoby.
A czym?
Jedna osoba będzie mogła wybrać sobie jedno, z trzech moich pudełek,
dla drugiej, zrobię pudełko-wedle życzenia-pudełko dla szkraba-z jego imieniem.


Zasady jak zawsze,wystarczy wpisać pod postem komentarz z informacją
które candy wybieramy,informację o candy zostawić na swoim blogu 
i czekać na losowanie :D
A losowanie 28 lutego 2010 roku.
Jeśli ktoś nie ma bloga a ma ochotę na cukiereczka,
wystarczy w komentarzu wpisać swojego maila, imię też mile widziane :D.
Zapraszam.
Przykładowe pudełeczka dla dzieci:

Kochane-bardzo proszę wpisujcie które candy wybieracie,bo losowania będą dwa,
oddzielnie na każde candy :D.
Oczywiście w drugim candy,na pudle nie musi być imię dziecka,w ogóle to nie musi być imię :),
może to być jakiś inny napis( jak  np. proponuje 13-ka ;)).

ps. zapraszam do posta poniżej,bo ciągle szukam jeszcze jakiś kontaktów-dzięki :D.





180 komentarzy:

  1. Jak miło !
    Z wielką przyjemnością przystępuję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję roczku!Oby tych latek świętowanych razem z nami było jak najwięcej :)

    Chętnie przystępuję do candy i mam nadzieję wygrać cudne pudełko z koroną :D

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak Paula, to z koroną to i mnie by sie marzyło... a zatem wskakuję do kolejeczki.
    Dalszych owocnych lat...
    Pozdrawiam :)
    PS. Niestety w kontaktach nie mogę pomóc, ale mam nadzieję że szybko się gdzieś dokopiesz. Dużo zdrówka dla Córuni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda ze ja nie moge sie na candy załapać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy:)
    u mnie też losowanie 28 lutego..zapraszam!

    i ustawiam się w kolejce po przecudnej urody pudełeczko dla mojej Królewny

    pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku :) i życzę jeszcze wielu lat blogowania!
    A po śliczne pudełeczka się z przyjemnością ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy pisaczu ;) bardzo proszę o wpisanie maila i wybranie candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce z nadzieją na pudełeczko z koroną :-)Pozdrawiam cieplutko lewinskador@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najchętniej zaopiekowałabym się pudełkiem z sową.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym się przedstawić i złożyć gratulacje z okazji pierwszej rocznicy blogowania. Jeśli można to z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Jedno z pudełeczek idealnie pasuje dla mojej córki ma na imię Marta i kocha balet.
    Pozdrawiam Grażka qwertix@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam adresu, musiałbym specjalnie skrytke pocztową zakładać po odbiór ew. przesyłki... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego z okazji roku prowadzenia bloga!Naprawdę to już rok?
    Z chęcią zapiszę się do zabawy,co prawda pociechy swojej jeszcze nie mam,ale od dawna podziwiam Twoje pudełeczka z motywem korony:)

    Post poniżej też skomentowałam mam nadzieję,że choć ciut pomogłam

    Pozdrawiam serdecznie
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początek zaśpiewam STO LAT, gratulacje i wielu, wielu takich lat.

    Ja ustawiłabym się w kolejce po pudełeczko z koroną, jest piękne.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alewe gratuluję serdecznie i życzę wielu tak owocnych latek !!! Z przyjemnością ustawiam się w kolejeczce do candy ...

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zobaczyłam Twój wpis przed chwilką i z głowy mi nie wychodzi ..."jak szybko płynie życie, jak szybko mija czas". Mam nadzieję że dla Ciebie ten rok był intensywny i bogatszy o nowe doświadczenia. I niech taki też będzie kolejny.
    Życzę Ci przede wszystkim samych "zdrowych" wpisów, by Wasze domostwo opuściły w końcu spedzające sen z powiek bakterie i wirusy. By radości było jak najwięcej
    pozdrawiam z rana
    ps
    a pudełko z racji zbliżających się moich urodzin i urodzin blogowych chciałabym z napisem 13ka ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja się ustawię życząc wszystkiego najlepszego z okazji roczku a dla Martusi zdróweczka.
    A mnie też urzekło pudełko z koroną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełeczka super z chęcią jakieś przygarnę :)
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  18. To już rok...Rok Szperania na twoim podwórku, sycenia się Twoimi pracami. 100 następnych tak owocnych lat!
    ps. Cukiereczek pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. może i do mnie się los uśmiechnie, pudełeczka dla dziewczynki są cudne, z pewnością spodobałyby się mojej 4,5 letniej Karolince.

    życzę zdrowia dla córeczki:)

    pozdrawiam
    Ania

    brydniak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. STO LAT, STO LAT...MOJE GRATULACJE --- a że jestem łasuch ustawiam się w kolejce po cuksy, zwłaszcza te drugie

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje roczku, oby tych roczków blogowania było jak najwięcej! No i zapisuję się w ogonek. Mocno zaciskam kciuki, nigdy nic nie wygrałam może teraz mi się poszczęści - marzy mi się sowa, a młody by się też ucieszył z własnego pudełka na skarby.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy ja też mogę ustawić się w kolejce? Nie mam bloga, podglądam tylko wiele z nich, by choć na chwilę przenieść się w inny świat :)) Bardzo spodobały mi się pudełeczka dla dzieci, masz wyjątkowy dar !
    Pozdrawiam - Martyna

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejnych lat twórczego blogowania :)
    Podobają mi się wszystkie prace .
    Ale jesli mi sie uda to poproszę o cos z 1 zestawu.
    Pozdrawiam Serdecznie Marzena Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  24. Rok bardzo szybko minął:-) A ja cieszę się bardzo, ze mogę do Ciebie zaglądać, i cieszyć się Twoimi radościami i podziwiać Twoje cudowności. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicy! Ja zapisuję się na dzieciowe candy. Moja rodzina jak ten szewc co bez zbutów. Córci przyda się pudełko na skarby.
    Info już zamieszczam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Alewe, to wielka przyjemność bywać u Ciebie. Bardzo się cieszę, że jesteś :)))
    Życzę dalszych świetnych pomysłów, pięknych zdjęć i miłych wpisów. I wygranej walki z choróbskami!!!!!
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po cudeńka, które robisz :)))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje!!!:))
    Ustawiam się w kolejce po twoje cudeńka i żyję nadzieją...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Pudełeczka cudowne, więc chętnie zapiszę się i ja!
    pozdrawiam
    Magdalena
    http://szydelkieminadrutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne prace tworzysz, mnie urzekło pudełeczko z koroną

    link do cukiereczków u mnie na pasku
    www.rosaliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie,

    Gratuluję roczku!! Z przyjemnością zapisuję się w kolejeczce po pudełeczka...są takie śliczne:). Szczególnie podoba mi się to pudełko z sową:).

    Pozdrawiam, Asia

    aszafir@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Your candy just awesome!I hope I can take part in this candy?
    I linked candy on my sidebar.
    Greetings from Russia,
    Ukka
    P.S: I'd like a box with baby's name))

    OdpowiedzUsuń
  32. Pudełeczko dla szkraba bierze Ada :))))
    e-mail wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję roczku!I życzę jeszcze wielu takich rocznic na blogu!
    Pudełeczko z koroną bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. serdeczne gratulacje rocznicy ! zaglądam na twój blog czesto, coć nieśmiało ! jest świetny ! gratulacje ! cudowne pudełeczka no ale musze wygrać wersję dla dorosłych, gdyż niestety nie mam jeszcze swojej pociechy, choc bardzo bym chciala:) pozdrawiam goraco całuski:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy bloga, życzę Ci następnych rocznic :) Monika z Poznania
    aha, mam Antosię, więc ucieszyłaby się z pudełka na skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sto lat bloga, pięknych rękodzieł i zdrowia.
    Ustawiam się w kolejce po pudełko z sową, które mnie najbardziej urzekło.
    Pozdrawiam Magda Sz. kanka@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj Alewe, dobrze, że do mnie wpadłaś bo przegapiłabym Twoje candy! Chciałabym wziąć w nim udział, a jak będę miała szczęście to chciałabym to pudełko z koroną...
    koronka :-)
    PS. Będę Cie teraz bacznie obserwować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje z okazji rocznicy blogowania :)
    A jeżeli z tej okazji postanowiłaś urzadzić miłe candy to z przyjemnością powalczę o pudełko z sówką - bardzo mi się podoba
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    http://laaraposa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. No i baaardzo dobrze, że zaczęłaś pisać tego bloga :) Gratuluję pierwszej rocznicy :) Skrzyneczki są tak piękne, że z chęcią bym jedną przygarnęła :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne pudełka, więc chętnie wezmę udział w losowaniu jednego z nich :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Z wielką chęcią piszę się na rocznicowe candy:)

    Słoneczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  42. JA TEŻ,JA TEŻ!

    tofineczka@o2.pl

    Pozdrawiam;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne pudełeczka, chętnie zapiszę się na te z imieniem. Małgosia

    h.malgorzata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję "roczku" i życzę wielu kolejnych lat blogowania! :)
    Pudełeczka wszystkie są śliczne!
    Tym razem pomyślę nie o sobie, ale o swoim dorastającym, piętnastolatku - Oskarze.
    Wprawdzie nie jest już małym dzieckiem, ale nadal ma swoje skarby ;))
    Ucieszyłby się z takiej niespodzianki bardzo :)
    Życzę dużo zdrówka córeczce.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zżarło mi wpis:(((
    Gratulacje i wszystkiego naj...wielu lat twórczych pomysłów!!! pudełka są super,więc ustawiam się w kolejce najlepiej po to sielskie prowansalskie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku blogowania ,jestem pewna ,że jeszcze wiele ,wiele lat będziesz nas raczyć swoimi pomysłami!
    Zapisuję się na pudełko z koroną jeśli można !
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje z okazji "blogowego roczku" i życzenia dalszych wspaniałych pomysłów i ich realizacji.Ponieważ moje skarby wciąż powiększają swoją objętość więc ustawiam się pudełeczko z sową.
    Serdecznie pozdrawiam Brygida ( brygidapieczonka@neostrada.pl)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkiego naj... z okazji roczku!
    Pudełka piękne, a to z koroną ojej stanę sobie a co tam ... czasem marzenia się spełniają :)
    Pozdrawiam Beata
    zapiecek1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeśli mogę, podekscytowana konkursem i pełna podziwu dla Twoich zdolności, wybieram drugie candy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Tłoczno tu sie robi, ja zresztą sie tez przyczyniam . Trudno wybrać ale ostatecznie wersję dla dziecka poproszę jeśli mi szczęście dopisze.
    Gratuluję roczku.

    OdpowiedzUsuń
  51. witam, ja też stanę w ogonku. jeśli można to proszę o uczestnictwo w 1 candy. bardzo ładne prace! pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję roczku i życzę mnóstwa czasu na kolejne śliczności. Mimo, że lustro i metryka każą omijać słodycze nawet myślami z daleka, to oczy mi się śmiją do pudełeczka z widoczkiem.
    Serdecznie pozdrawiam
    apolejka21[wiadomoco]gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluje rocznicy!!!
    super candy.
    wybieram pierwsza opcje,
    ale nie wiem jeszcze,
    ktore z tych trzech pudelk wybieram!
    pozdrowienia!
    info o twoim candy jest w pasku
    bocznym na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  54. Moje gratulacje z okazji pierwszego jubileuszu! Bardzo cieszą mnie te wszystkie Wasze rocznice... przynajmniej w tej kategorii jestem młodsza ;)
    Piszę się na pudełko z koroną i tupię do losowania ze zniecierpliwieniem nóżkami...

    OdpowiedzUsuń
  55. Alewe, gratuluję rocznicy :) miłe są takie małe święta :)
    Na pudełeczko zapisuję się ochoczo tym bardziej, że podziwiałam je na bieżąco, kiedy nam pokazywałaś :)
    Pozdrawiam cieplusio mimo mrozu za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluję Roczku!! Cudne cukieraski rozdajesz. Ja chetnie przygarnęłabym pudełko z koroną. Juz od dawna je oglądam u Ciebie i baaaardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  57. z przyjemnością się zapisuję, tak sobie marzę o pudełeczku dla mojej siostrzenicy, która uwielbia księżniczki, królewny i bardzo by jej się takie przydało na jej skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ja też ustawiam się w kolejeczce i gratuluję roczku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. a więc bardzo chętnie zaopiekuję się pudełeczkiem białym (księżniczka) :D

    i gratuluję roczku! mi minęło pół :)

    aha- a info o candy tu (wg dat):
    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję roczku :D a pudełka są przepiękne :D przyznam że nie mogę się zdecydować, ale jeśli trzeba to wybieram te imienne :D

    klamaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję odwagi i pomysłów i kreatywności.Ustawiam się w kolejce po pudełeczko z koroną
    kksen@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. gratuluje roczku. a ja się lenię - mi tez niedługo roczek stuknie, a do setki mi daleko :)

    zapisuję się koniecznie, na pierwsze candy, bo pudełeczko z sówką podoba mi sie niezmiernie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie piekne pudełeczka.
    Zapisuję się na pierwsze Candy - gdyż urzełko mnie pudełeczko z sówką.
    Zapisuję się na drugie Candy - wczoraj powiekszyła mi sie rodzinka o maluszka imieniem Zosia:)


    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  64. To ja się zapisuję i niecierpliwie będę czekać na losowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. to już roczek? gratuluję! wybieram losowanie pudełeczka na życzenia dla dzieciątka:) a z tych wyżej podoba mi się to z koroną:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. i ja się zgłaszam ale z wybieraniem zaczekam do losowania co by nie zapeszać ;)
    Zapraszam też do siebie na małe candy http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Oj cudowności!!!Obserwuję Twojego bloga od lata i niezmiernie podziwiam, szczerze, trochę zazdroszcząc pomysłów talentu i pracowitości.
    Pisze się na pudełeczka śliczne, marzę o sowie lub koronie:).Serdeczności
    dorka182@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam gratuluje roczku! tak cudnego bloga,pudeleczka sa urzekajace zreszta jak wszystko co tworzysz.zapisuje sie na pierwsze candy pozdrawiam:)
    pyza33@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Podziwiam Twoje pudełka od dawna. Marzy mi się takie z napisem, więc ustawiam się w długaśnej kolejce.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Och! Byłoby cudownie zostać jedną z tych wybranych! W maju ma przyjść na świat wyczekana córeczka... :)
    Notkę zamieszczę jutro lub w poniedziałek :)
    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. A, no oczywiście, zapisuję się do losowania II - czyli z imieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Oczywiści ja też się zapisuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. STO LAT!!!
    Od dawna obserwuję Twój blog - naprawdę gratuluję talentu :) piękne rzeczy wychodzą spod Twoich rąk.
    zapisuję sie do II losowania,
    maya85@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. "Szukam, szukania mi trzeba..." Więc jestem tutaj, oglądam, czytam, podziwiam. I wiesz, jakoś tak mi cieplej na duszy. Piękne te Twoje poszukiwania :)
    Serdecznie pozdrawiam!
    retrodomowa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Trafiłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi się tutaj spodobało, tak przytulnie, kolorowo i bajkowo. Oczywiście przyłączam sie do losowania o pudełko z imieniem Natalka dla mojej 2-miesięcznej córeczki.Pozdrawiam serdecznie.wenus66@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Wspaniałe pudełka
    Zgłaszam się po dziecięce
    tym samym staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  77. dopisuję się do kolejki po te cuda
    po te pierwsze..
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. I ja się zapisuję, na pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja chcę jedno z Twoich pudełeczek:) A najchętniej to sówkowe-cudne!!!:):):)

    Pozdrawiam Joasia

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja tez bardzo chetnie przygarnę pudełeczko z własnym napisem, albo będzie to dla Mamusi mojej albo dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. och, na to oliwkowo-gajowe pudełko to ślinię się od dawna ;)
    więc chętna jestem na pierwsze losowanie !

    OdpowiedzUsuń
  82. i ja sie ustawiam w kolejce :) pudełko z domkami i korona mi się najbardziej podobaja :)
    http://mano-amatas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. To ja się pisze do pudełka z sową :)

    OdpowiedzUsuń
  84. A ja się ustawiam w kolejce do pudełka z napisem Zosia. Pochowałabym na pamiątkę tam jej małe drobiazgi z dzieciństwa i pokazała za kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
  85. Sowie pudełeczko jest urocze więc i ja mam na nie chęć

    OdpowiedzUsuń
  86. ooo, to i ja w kolejce staję... po pudełeczko z koroną! :)

    OdpowiedzUsuń
  87. i ja się dołączę w kolejce po pudełeczko z domkami! Cudeńko! Pozdrwiam gorąco z Lizbony!

    OdpowiedzUsuń
  88. Witaj
    a może mnie się uda, marzy mi się pudełko dla mojej córci!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Pozdrawiam i również gratuluję rocznicy blogowania, mam na imię Magda sama nie posiadam bloga lecz pilnie obserwuję Twoje prace.
    Pełna nadziei na szczęśliwy los, wybieram pudełko z koroną.
    lesniakmagda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Nie wiadomo, kiedy roczek zleciał-prawda?
    Ja jestem zakochana w Twoich cudach, a najbardziej w koronie:) nie wie.m, dlaczego.
    Ot-tak.
    Więc ja w kolejeczce do candy nr 1
    Buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  91. Są urocze,więc i ja się ustawiam w tym długim ogonku:)!
    Pozdrawiam Ika
    mysweethome@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Pięknie tworzysz, dlatego z przyjemnością wygrałabym pudełko dla dziecka :)
    Gratuluję roczku :)
    http://monika-jot.blogspot.com/2010/02/zuziowa-tworczosc.html

    OdpowiedzUsuń
  93. Gratulacje z okazji rocznicy!
    Ja również ustawiam się grzecznie w kolejce po Twoje cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  94. i ja też, zestaw pierwszy poproszę, info u mnie tu: http://myslipisane.blog.onet.pl/CANDY-CANDY,2,ID399235356,n

    OdpowiedzUsuń
  95. Witam !
    Gratuluję owocnego roku na blogu :)
    Chętnie wezmę udział w losowaniu ... przygarnęłabym szkrabowe pudełko.

    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do mnie

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja wybieram "Martę", która mnie wzruszyła..DZIĘKUJĘ CI, chciałabym,żeby bylo pudełkiem proroczym, własnie kilka dni temu moja Martunia zrobila dwa pierwsze kroki, po rocznym jeżdzeniu na wózku.....obie nie przestałyśmy wierzyć ,że może być nawet baletnicą.....nawet jeśli nie wygram, to zamawiam własnie takie :))))
    Pozdrawiam i gratuluje roku "duchowego bloga"...
    http://aniees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Oj, dużo nas już tu jest :) Ale i ja się wpiszę. Interesowałby mnie kuferek z moim imieniem (Marta) i może jakimś odniesieniem do chemii, którą studiuję i z którą wiążę swą przyszłość? :)
    Ogólnie kuferki są przepiękne!! Pozazdrościć talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  98. mnie się bardzo podoba pudełeczko z sową :) stawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  99. ja też , ja też :) z koroną jest śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Chętnie przygarnę nagrodę :)
    Info u mnie na pasku bocznym
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Śliczne pudełeczka, z chęcią do candy ustawię się i ja :)

    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Z przyjemnością dołączę do zabawy
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. chętnie się zapiszę :) do pierwszego candy :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Pieknie tu i przejrzyscie i przytulnie... Gratuluje i ustawiam sie w kolejce do pudelka z Sowa. Piekne wszystkie !
    Zaraz sobie wkleje Ciebie na bloga :)
    Pozdrawiam,
    Nesca

    www.dollwithasoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Gratuluję serdecznie pięknej rocznicy! Ustawiam się i ja w kolejce po śliczne pudełeczko dla Malucha :))) Wstawiam obrazek na mojego bloga i pozdrawiam.

    A napisałam do ciebie jeszcze pod poprzednią notką, zajrzyj koniecznie. :* Ania

    OdpowiedzUsuń
  106. Cudne prace.Podglądam z ciekawością i ustawiam się do losowania pudełeczka dla mojej księżniczki Zuzi.
    aga.romana@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Wzdycham do tego pudełka z koroną :) cudne jest po prostu! kolejka długaśna jest, ale ustawiam się... o candy napisałam z lewej strony mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  108. Gratuluję pięknego roku. Dzięki rozplakatowaniu candy, dowiedziałam się o Twoim blogu! I zostaję :-)
    pozdrawiam
    aga
    http://www.skrawkiwolnegoczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. aaa!! proszę ustawić mnie do kolejki po bajeczną dziecięcą szkatułę!

    OdpowiedzUsuń
  110. To i ja spróbuję szczęścia,w losowaniu pudełeczka dziecięcego:-)dla mojej Juleczki.Pozdrawiam stała czytaczka-Aneta
    www.szczupakowo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Wybieram candy dziecięce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja też chętnie spróbuję - marzy mi się do pudełko z sową. Jest cudowne~! Więc proszę mnie wpisać :)
    Informacja na moim blogu w panelu bocznym
    http://kunadomowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. Wszystkiego najlepszego i z przyjemnością wezmę udział w losowaniu. Bardzo podoba mi się pudełko z sową. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  114. Ja też mam ochotę na cukiereczka!
    ustawiam się grzecznie w kolejce, bo po cichu liczę na pudełeczko dla syneczka.
    A z tych pierwszych podobają mi się wszystkie :)

    katullek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. bardzo fajne pudełeczka, dlatego i ja się zgłaszam!! i poproszę o losowanie pudełka dla dziecka :))

    pozdrawiam
    www.natolinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. oj przydałoby mi się takie pudełeczko! a wszystkie cudne!
    www.hendmadebajkejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Mój Pawełek ma niedługo urodzinki, chetnie przygarnęłabym dla niego pudełko dla szkraba. Pozdrawiam Aga http://agu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. hmmm, chyba nie wpiszę się drugi raz, coś tam gruchnęło w komputerze, a więc wpisuję się na pierwsze candy

    OdpowiedzUsuń
  119. Pudełeczka fantastyczne:-)

    Pozdrawiam serdecznie:-)
    http://handemadebylily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. W kasetce z koroną po prostu się zakochałam :))
    Już pędzę do siebie zamieścić info o Twoim candy!

    OdpowiedzUsuń
  121. Jeśli miałabym wybrać, to jakieś bardziej "moje" pudełko, czyli losowanie nr 2. ;)

    Pozdrawiam i serdecznie gratuluję jubileuszu!

    OdpowiedzUsuń
  122. Ach, jakie tu cuda. Chętnie ustawiam się w kolejce :) Pociechy nie mam, więc raczej do wyboru jednego z trzech ^^
    I gratuluję roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  123. Kolejka długa, ale może się uda wylosować pudełko z sówką:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/01/candy-lutowe.html

    OdpowiedzUsuń
  124. Очень хочу поучаствовать! интересные подарки! http://temnoe-delze.blogspot.com/2010/02/blog-post_18.html

    OdpowiedzUsuń
  125. ja też ustawiam się w ogonku do pudełka dla dziecka:) niespodzianka dla szkraba-to byłoby coś:) zapraszam do siebie: mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. O, jakie piękne. To ja bym też chciała wziąć udział w losowaniu pudełka z koroną. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  127. Po raz drugi piszę. Czy można wziąć udział w obu losowaniach? Jeśli można, to ewentualnie zapisuję się na pudełko dla mojej córeczki również. Jeśli nie można, wezmę udział tylko w losowaniu pudełka z koroną :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Ale cudowności te pudełeczka - z chęcią się skuszę i postoję w kolejce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  129. czytam i czytam Twój blog i widzę, że nie sprecyzowałam swojego powyższego komentarza - przepraszam - ale wybieram wersję 1 czyli dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Przewijam przewijam i końca nie widać hahaha

    Wszystkiego najlepszego z okazji roczku :) no i korzystając z obecności ustawiam się w kolejkę cukierkową.
    Moim marzeniem jest stać się posiadaczką pudełka z imieniem dziecka. Może na nasz roczek - na Kiniowy roczek miałabym śliczny prezent.

    Mój blog http://gosi-pragnienia.blog.onet.pl/
    a tu wzmianka główna jest http://anielski-gosi.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  131. ja bym chciala to pudeleczko z drzewkami i domkami;p zaraz informacje wrzucam na bloga.. :) pozdrawiam i gratuluje roczku ponad;d mam andzieje ze tez tyle dotrwam!

    OdpowiedzUsuń
  132. Gratuluję roczku i życzę wielu dalszych sukcesów w pisaniu.

    OdpowiedzUsuń
  133. Śliczne pudełeczka;)
    Ustawiam się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  134. jako ze dopiero raczkuje w blogowaniu pytam...to wystarczy tylko sie tak wpisać aby móc udzial w losowaniu wziąć? jesli tak to wpisuje się oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Wybrałam już jedno z trzech cudnych pudełek i czekam :)
    http://tysiuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Witam :-)
    Własnie o takim pydełeczku marze dla mojej cóci :-) strasznie chcialabym wygrac!
    Jesli sie uda to chcialabym z imieniem mojej corci :-)
    pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  137. p.s. link na blogu www.ritmusia.blox.pl

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  138. gratuluje owocnego, rocznego blogowania,wszystkie skrzyneczki przepiękne,ale z sową mnie najbardziej zachwyciło:)
    http://machina-czasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Z wielką przyjemnościa chciałabym przystąpić do candy i mam nadzieję wygrać cudne pudełko z koroną :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Ojojoj! Tyle chętnych :) No ale spróbuję szczęścia i ustawiam się w sznureczku... do pudełeczka indywidualnego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  141. No to ja również gratuluje blogowego roczku:) i z nadzielą na pudełko a'la Prowansja ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  142. IWOJKA.Serdecznie gratuluję. Miło tu zaglądać i oglądać Twoje piękne prace.))) A może mnie się uda wygrać Twój piękny prezent? Oczekuję z nadzieją na pudełeczko z sówką - iwon.ku@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Tak piękne prace tworzysz, z przyjemnością oglądam i zapisuję się w kolejce po pudełko dla dorosłych, gdyż moje dziecię już dorosłe a wnuków jeszcze nie mam.
    MuzaJo z http//muzajo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. Przepiekne prace:)Marzy mi się pudełko na skarby z koroną:)Pozdrawiam:)Sylwia
    szydzina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. Hmmm... nie będę oryginalna jak powiem, że najbardziej by mi pasowało pudełko z koroną ;)) lub jakieś w tym stylu. Podpatruję u Ciebie jakie dzieła tworzysz i aż chce się mieć takie cuda. Może się uda ;))


    http://www.wlasnorecznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. co za cudowności robisz!!! cokolwiek bym wygrała - byłabym zachwycona :) ale najchętniej to pudełeczko dla szkraba
    cudowne...

    http://zosiurkowamuma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. mama aneta - synek włodzio chętnie powalczą o te cudne pudełeczka ;-)
    aneta_mariusz_kulesza@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. I ja się zgłaszam, pudełko z koroną i sową jest śliczne:) http://kasmatka.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  149. To ja się piszę i wybieram to pierwsze candy (czyli chyba wybór z gotowych pidełeczek) ^^
    www.swiatloli.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. Gratuluję rocznicy!
    Piękne te Twoje pudełeczka, więc chętnie stanę w kolejce- może szczęście się do mnie uśmiechnie ;o) Jestem chętna na dzieciowe pudełko na zamówienie.
    A co do lekarza, to niestety nie mogę pomóc, ale trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  151. To i ja się zgłaszam po pudełeczko z koroną ^^ http://przejawykreatywnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. Zgłaszam się i ja po pudełko dla dziecka wofie@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Ojacie jakie cuda!
    Pozdrawiam i sciskam serdecznie
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  154. Pan Szydełko21.02.2010, 22:53

    Pan Szydełko będzie zaszczycony, jeśli zostanie obdarowany pudełkiem z sówką :)

    http://panszydelko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  155. Pięknie tutaj na tym Twoim blogu . Chętnie się przyłączam do wspaniałego Candy . Miłego dnia . Monika

    OdpowiedzUsuń
  156. Piekne te pudełeczka! życzę wielu owocnych "roczków" i staję w kolejce po pudełko z domkami i gałązkami oliwnymi :)http://marika-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  157. To co tworzysz jest piekne :)
    Ustawiam sie w kolejce do candy z pudeleczkami dla dzieci !
    I dzieki za pieknego bloga !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  158. To ja zapisuje się na pudełeczko dla dziecka :) Cudne masz te pudełka- naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  159. Takie śliczności, że stanę i ja w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  160. No muszę się ustawić w kolejce :) Ja dołączam do tych, którzy bardzo lubia Twojego bloga :) A Candy wybieram pierwsze :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Gratuluję roczku... piękne pudełka... za takie to ja zapisuję się i czekam... :):):)

    OdpowiedzUsuń
  162. Gratulacje! Piękne pudełko! Dziękujemy za cukierki. Chcę spróbować swojego szczęścia, ale nagle ... :) Link w bocznym Lepesto4ex

    OdpowiedzUsuń
  163. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych :)
    Bardzo mi się podobają Twoje prace. Pudełeczko dla dziecka jest przepiękne.

    aniawasilewska1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  164. Gratuluję rocznicy...Cieszę się, że tu trafiłam. Dopisuję się do listy na pudełeczko dla mojej Juleczki (8lat) . Pozdrawiam i życzę następnego roczku.

    OdpowiedzUsuń
  165. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public the post on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    i am new follower
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    i love first candy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  166. Pudełko z imieniem,jesli jest jeszcze czas.(www.elisabii.blox.pl)

    OdpowiedzUsuń
  167. Jestem chętna na 2 losowanie pudełeczko z imieniem dziecka :) na skarby mojej córy lub skarby mojego jeszcze blizej nieokreślonego kolejnego potomka:)

    OdpowiedzUsuń
  168. No ja się chętnie ustawię w kolejce po pudełeczko dla szkraba ;-)))
    Pozdrawiam i roczku gratuluje :-)))

    www.kasiajewellery.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. Witam i GRATULUJĘ tFórczości i wytrwałości!!! Ja marzę o pudełku do mojej słodkiej córci z napisem MAJA :) byłaby to cudna dla niej niespodzianka-lubuje się w takich cacuszkach, a i przydasiów wiele fruwa po pokoju ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  170. Zwlekałam, ale... pokusa jest zbyt wielka by ominąć szansę na cudowne pudełeczko :) Pozdrawiam ciepło z "Czworokątnie".

    OdpowiedzUsuń
  171. Pozdrawiam i przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  172. i ja jeszcze się dopisuję :)
    do candy "wybiórczego" ;)

    OdpowiedzUsuń
  173. Z chęcią stanę w kolejeczce i zapiszę się do '1' candy =) bardzo spodobało mi się pudełeczko z koroną=)

    OdpowiedzUsuń
  174. wszystkiego najlepszego!!! ja dopiero raczkuję:)...i nie umiem umieścić linku w pasku bocznym może mi ktoś pomoże:(

    pozdrawiam

    mojeniebieskiemigdaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  175. Gratuluję rocznicy. Bardzo spodobało mi się pudełeczko z domkami :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  176. i obcasowa też chętnie zagra o nagrodę
    najchętniej o nagrodę number 2
    obcasowa.blogspot.com

    a e-mail. saruto@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. Śliczne pudełeczka :) te z domkami mi się najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  178. chyba jestem tutaj w ostatniej chwili:)
    ja do pierwszego losowania
    A życzę jeszcze wielu setek i latek :):):)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  179. Czy jeszcze zdążyłam? jak tak to ustawiam się w kolejce do pierwszego losowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  180. Ja już chyba nie zdążę ?! Ale próbuje, bo u mnie 23.53 a pisze z irladnii WIEC GODZINA WSTECZ :) Jesli zostanie mi zaliczone to piekne pudełeczko dla szkraba Adasia..co właśnie roczek swój pierwszy skończył.Z POZDROWIENIAMI

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))