czwartek, 25 lutego 2010

To nie żart :)

 Taaak dobrze widzicie - turkusowe, 
może nie aaaaż tak dające po oczach jak na zdjęciach,ale jednak -turkusowe -abażury :D

To mój protest ,przeciwko szaro-burej przyrodzie,
która wynurza się spod brudnego śniegu.
Słoneczko przygrzewa coraz częściej i mocniej,więc wiosna już tuż tuż :).



Bardzo się z tego cieszę,nie bardziej jak i z ceny abażurów
(za całość z przesyłką dałam tyle ile za dwa w sklepie-a dodam,że są nowe ).


Tak więc usatysfakcjonowana okazyjnym zakupem,turkusem krzyczącym z każdego kąta domu
i pięknym słońcem za oknem-pozdrawiam cieplutko wszystkich.


34 komentarze:

  1. Witaj(:
    Widzę że turkus prym wiedzie i mi to się bardzo podoba,energetyzujący,wiosenny a nawet powiedziałabym że ...letni,jak woda,niebo,kwiaty i przygoda.Dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny turkus;) I fotele masz piękne:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. super :), piękny kolor, pasują do wnętrza, też pięknego, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. są piękne i wniosły do mieszkanka fajny klimat;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekny turkus. Bardzo lubie jego zestawienie z brazem. Slicznie calos wyglada. Ja tez mam dosc bialego i szukam kolorow. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne abażury!
    Twoje turkusy świetnie komponują się z brązem mebli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo! Jak ślicznie :)))
    Wspaniały wybór koloru - cudnie pasuje do Twojego mieszkanka :))
    A poza tym, to najmodniejszy kolor tego roku ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie brązu z turkusem! Gratuluję udanego zakupu, bo całość prezentuje się bajecznie :) Pozdrawiam ciepluchno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam turkus - dla mnie idealny kolor na akcenty... ale mam tez manię bieli, szarości i jasnego różu (co chyba widać :D )
    abażurki cudne, faktycznie energetyzujące. a jakie dają światło?

    i karczmiaki z poprzedniego posta tez super

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. całe wnętrze jest pięknie wyważone, a nowy zakup jak najbardziej udany,piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely Home - taaaak,masz rację ja już lata potrzebuję ;) te kolorki faktycznie takie bardzo energetyczne i letnie-ale cóż,nie od dziś mi wiadomo,że wpadam ze skrajności w skrajność ;)
    jasnobłekinta-dziękuję,fotele pamiętają jeszcze czasy wrzosowych zasłon ;)
    by_griaffe,Lavande,violcio,art-Kasjo,paulo-dziękuję za miłe słowa ;D i za odwiedzinki u mnie
    joanna-aa.... zauważyłam dużo turkusów ,malin,burgundów i innych wspaniałych kolorów w sklepach z czego ogrooooooomnie się cieszę
    Galaxia-też bardzo lubię takie połączenie,te kolory świetnie się czują ze sobą
    Ushii-ja też turkus tylko w dodatkach,biel tak w dużych powierzchniach a róż sporadycznie jednak ;) a jakie światło dają-jest ciut ciemniej,ale światło nie jest takie "żółte" tylko bardziej chłodne i nawet całkiem przyjemne,myślałam,że bardziej zaciemnią a jest miło :D
    arsarnem-dziękuję za miłą wizytę

    OdpowiedzUsuń
  12. kapitalne połączenie! z brązem ;-) superancko !

    OdpowiedzUsuń
  13. Turkus kojarzy mi się z latem. Zrobiło się bardzo pogodnie u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Turkusowe akcenty - wspaniały pomysł na przywołanie wiosny!
    Życzę pogody ducha i prawdziwego słońca za oknem!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo gustowne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladnie, czy zdradzisz gdzie mozna zdobyc takie krysztaly na lampie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękny turkus i świetny czas na wprowadzenie tak energetyzującego kolorku do domu:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie skomponowane,...bardzo przytulny i ciepły salonik, życzę miłego odpoczynku na kanapie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te turkusowe dodatki u Ciebie ... iście wiosennie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze dobrałaś te akcenty kolorystyczne. Mniam! Podoba mi się wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Alewe,cudnie!!!!
    Tak ślicznie u Ciebie ,że wychodzić sie nie chce!
    Abażurki super!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastycznie Alewe !!! Strasznie mi się podoba !!! Gratuluję z całego serducha bo efekt jest po prostu bombowy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kandelabr i taki "Twój" :) Cudowny jest ten kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja maniaczką turkusu nie od dziś jestem ;) dlatego dostałam ślinotoku na widok tych cudnych dodatków w tym kolorze :) pięknie to sobie wszystko urządziłaś :)

    No i cudaki robisz (poprzedni post :)
    Mam nadzieję, ze ze zdrowiem córci lepiej?
    Także dużo zdrowia ślę :) i pełno słonecznego ciepełka wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Och...jeżeli już ,to zestaw turkus+brąz jest jak dla mnie nie do pobicia .SUPER,że podoba mi się to mało powiedziane!.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ energii mi dodałaś! Super to wygląda! NO i ja też z tych co turkusy kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten kolor kojarzy mi się z ciepłem, morzem..., świetnie dobrany:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niebanalne posunięcie. Bardzo gratuluję pomysłu. Chętnie odpoczęłabym w takim miłym pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  29. Też lubię turkus, zawsze kojarzy mi się z latem i moją mamą :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Sam turkus możeidawałby po oczach, ale z tym czekoladowym brązem jest po prostu mniamuśny. Super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Penelopa,alizee,Huanita,Riona,Violetka,Ita,melancholia-dziękuję za słowa uznania ;)))))
    Daguś ze zdrówkiem lepiej-dziękujemy a twoje turkusy i błękity to ja pamiętam ;)też nie raz ślinotoku dostawałam
    aagaa,kasandra,elle :D :D
    jej kochane jak tu was dużo :D cieszę się bardzo i zaraz pędzę odwiedzać wasze blogi,bo pojawiło sie tu parę nowych twarzy :D
    dziekuję za odwiedzinki :D

    ps. krysztalki na lampie to zwykłe ozdoby choinkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. turkus jest moim kolorkiem równiez ale w twoim pokoju prezentuje sie bardzo elegancko i stylowo pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))