wtorek, 18 maja 2010

Aktywności moje

Ciąg dalszy aktywności-niestety zdjęć mało-bateria padła :/
Tym razem rozreklamuję Wrocławskie  ZOO.
Jeszcze parę lat temu spacerowanie tam wzbudzało 
-przynajmniej we mnie- współczucie dla zwierząt.
Teraz pięknie wyremontowane z nowoczesnymi dużymi wybiegami 
i chyba -jak na warunki w jakich przyszło im żyć- szczęśliwymi zwierzętami.
Więcej pisać nie będę-bo musiałabym wspomnieć o "fokarium",
pawilonie dla małpek,gdzie zwierzątka skaczą nad naszymi głowami,
motylarium itd. :D

Nasze ulubione zwierzątka,żyrafa (zwana Melman :) i małpki.







Pozdrawiam z piosenką Maanamu na ustach.....


Dzień za dniem pada deszcz 
Słońce śpi, nie ma cię 
Jest mi bardzo, bardzo źle 
Zimny kraj, zimny maj 
Koty śpią, miasto śpi 
Czarodziejskie śnią się sny 

...choć czarodziejskich snów życzę,
bo na nic innego raczej nie ma co liczyć
w kolejnych dniach


a może ktoś umie zaklinać deszcz?

14 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjęcia! Zwłaszcza żyrafa mnie urzekła...Aż nabrałam ochoty na odwiedzenie wrocławskiego zoo :) W wakacje byłam w poznańskim zoo i właśnie motylarnia zrobiła na mnie największe wrażenie...
    Pozdrawiam,
    Galaxia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjecia! My też uwielbiamy żyrafy! We wrocławskim zoo byłam jakieś 7-8 lat temu i było pustawo i nieciekawie. Teraz chętnie bym się tam wybrała:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!!! Zoo zmieniło się na lepsze, ale także bilety zrobiły się droższe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reklama udała się!!!! Wrocław niedaleko- może kiedyś wybierzemy się na rodzinną wycieczkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia swietne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. i mnie najbardziej podoba sie żyrafa :D, super fotki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja dawno nie byłam w zoo... Zdjęcia żyraf fenomenalne.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja umiem, ale słabo coś działają ostatnio moje zaklęcia. Zdjęcia śliczne, muszę koniecznie wybrać się do zoo, ale warszawskiemu do wrocławskiego daaaleko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!!Fajne takie aktywne weekendy!!!
    A przepis na zaklinanie deszczu ja też poproszę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja ZOO...dlaczego mam tak daleko do Wroclawia?...!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A na deszcz my Kaszebe klniemy po prostu...i już od rana świeci słoneczko, wprawdzie troche nieśmiało wychyla się zza chmur, ale jest ciepło........

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, z przyjemnością wybrałabym się do wrocławskiego ZOO. Ostatni raz byłam.....(liczę).....12 lat temu!
    Niech tylko zrobi się cieplej :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. HOLA, ME ENCANTAN TUS FOTOS MARAVILLOSAS. UN ABRAZO DESDE ESPAÑA.

    HTTP://GIZURDEMEFLOC.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))