czwartek, 20 maja 2010

O mnie

Strasznie spodobała mi się zabawa którą podejrzałam u Edzi 
i jeszcze w kilku innych podglądanych przeze mnie blogach.
Postanowiłam spróbować i taka oto wyszła mozaika o mnie.


1. silent white... ♫ egrets from bali ♫♫, 2. IMG_2026, 3. [ PG corridor ], 4. turkusowy kwiat,

 5. Masai people and their goods , Kenya, Africa., 6. hot and cold, 7. Norddalsfjorden, Norway
8. Strawberry, 9. International Women's Day 2009 (8th March)-03, 10. Morze
11. UMK- university Toruń, 12. And in that moment, I swear, we were infinite. 261/365 {Explore}



1.Ela  2.warzywka  3.Politechnika  4.Turkusowy  5.good people  6.herbata 
7. Skandynawia   8.truskawki
 9. Women.  10.morze  11.wrażliwość   12.We couldn't find



Gdy tak sobie na nią patrzę,to mam wrażenie,że jest taka całkiem moja :D.
Zapraszam do zabawy-fajna sprawa.


Pozdrawiam.





W piątek fala kulminacyjna przejdzie przez Wrocław,
mam nadzieję,że przejdzie spokojnie.
Bardzo współczuję wszystkim których dotyka powódź.



3 komentarze:

  1. Fajna Twoja mozaika, niby kilka zdjec, a ile informacji w nich jest zawartych:). Popatrze z przyjemnoscia na kolejne...
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy bym nie pomyślała, że w ten sposób można wyrazić siebie.Tak dobrane fotografie wyrażają więcej niż słowa.Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomity pomysł na wyrażenie tak wielu aspektów, rozdziałów, siebie...
    Wyszła interesująca powiedzmy "układanka " niepowtarzalnej całości.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))