wtorek, 8 czerwca 2010

Były sobie zabawki


Muzeum Zabawek w Kudowie Zdroju 
(a nie Dusznikach-jak słusznie zauważyła Małgorzata,
w najbliższym czasie szykuje nam się dość długi romans z Jamrozową Polaną-dlatego te Duszniki ;)).
To kolejna nasza wyprawa z cyklu weekendowych aktywności.
Było coś dla dziewczynek,było coś dla chłopców.
Stare zabawki mają wiele uroku,szczególnie urzeka dokładność i dbałość o szczegóły.


Maleńkie domki dla lalek,tak bardzo różne od "teraźniejszych" plastików.



A tu stara klasa,co prawda taka trochę jeszcze nie z mojej epoki,
ale moi rodzice pewnie poczuliby nutkę sentymentu.
Na koniec spacer po Parku Zdrojowym.

Kotlina Kłodzka to moje wielkie odkrycie.
Kiedyś kiedy jeszcze  mieszkaliśmy w Wielkopolsce istniał dla mnie  tylko Karpacz,Szklarska.
Teraz od kiedy zamieszkaliśmy we Wrocławiu poznałam , 
właściwie cały czas poznaję Kotlinę Kłodzką.
Miejsce jak dla mnie magiczne,piękne...
Cóż chyba moje zauroczenie tymi terenami szybko nie minie.
Efekty zauroczenia-nie tylko górami ale architekturą w następnym poście .



19 komentarzy:

  1. Witaj,
    Mieszkam niedaleko, więc wiem co masz na myśli.
    Moje zauroczenie nie minęło przez lata...:)

    A mebelki z Muzeum piękne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zabawki, te mebelki dla lalek byly cudowne! Nie wiem dlaczego, ale wole je od rozowego plastiku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam raz w Muzeum Lalek w Karpaczu z synem, nie wiem kto był bardziej zachwycony ;-) Fajne fotki, mi się nie udało takich ładnych zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne!!!!! Uwielbiam stare zabawki, cudny post Alewe :)
    W takich ławkach (szkoła była dość stara) jeszcze z dziurami na kałamarze zaczynałam swoją edukację, to było niesamowite. Potem pojawiły się stoły i krzesełka. I to już nie było to samo.

    Piękny wiersz w poprzednim poście, nie znałam go :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia, że takie muzeum istnieje!
    Piękne eksponaty - z duszą...zdaje się jakby chciały coś powiedzieć, a jednak milczą i swym milczeniem opowiadają historie z minionych epok.
    A domki dla lalek - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze te malenstwa. Kiedys jezdzilam z wycieczka szkolna w Kotline, warto odswiezyc te wspomnienia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotlina Kłodzka w jakiś magiczny sposób "przemawia" do mnie ostatnio poprzez Wasze blogi. Najpierw gdzieś przeczytałam o parku linowym Skalisko, teraz u Ciebie piękne zaproszenie do muzeum zabawek. Chyba nie mam innego wyjścia jak tylko poddać się tej magii i wpisać Kotlinę Kłodzka w wakacyjne plany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne :) te karuzele-pozytywki podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małe sprostowanie, muzeum to znajduje się w Kudowie Zdroju, w Dusznikach Zdroju jest muzeum papiernictwa, dworek Chopina,
    a tereny są przepiękne i jest co oglądać w całej kotlinie kłodzkiej. Pozdrawiam -duszniczanka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjecia Alewe!
    Te niebieskie mebelki są cudne! jaki kredens!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, też jestem zauroczona terenami Kotliny Kłodzkiej. Z miłą chęcią odświeżyłabym wspomnienia :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te domki dla lalek są przecudowne. Chętnie bym się wybrała do tego muzeum, żeby je sobie na żywo pooglądać.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite, nie wiedziałam, że takie coś istnieje, byłam tam ponad 20lat temu...

    Piękna sprawa, do takich miejsc warto pojechać ;-)
    co za mebelki , he, he...

    OdpowiedzUsuń
  14. Miniaturowa karuzela-marzenie z dzieciństwa!
    Z pewnością zaliczymy to miejsce na mapie, okolicznych wędrówek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy takiej zielonej ławce szkolnej to siedziałam w szkole podstawowej. Dawne czasy. O mebelkach kuchennych takich jak te na zdjęciu-marzyłam.
    kotlinę Kłodzką uwielbiam. Czas moich wakacji- właśnie tam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Domeczki dla lateczek cudne.Jestem już dorosła,ale chciałabym mieć domek dla lalek z takimi mebelkami.Siedziałabym i podziwiałabym kunszt miniaturyzacji.
    http://lusillasworld.blogspot.com/
    Zapraszam serdecznie na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Podzielam zauroczenie Kotliną Kłodzką... To miejsce magiczne i warte powrotów... Pełne horyzontów gdzie myśli spokojnie wędrują...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Muzeum zabawek w Kudowie jest piekne. Do Kotliny Kłodzkiej mam wielki sentyment bo jeszcze rok temu mieszkałam w Polanicy Zdroju i cięzko było nam się rozstać z tym pięknym kawałkiem Polski.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))