środa, 4 sierpnia 2010

Czas zmian


Jakoś w te wakacje poczułam silną potrzebę zmian i koloru.
Zaczęło się od kuchni,potem korytarz a teraz pokój Marty.
Taki to już chyba czas....
Marta jest już coraz starsza-w tym roku zerówka w szkole,
w sumie czuję się jakby moje dziecko szło do szkoły.
Taaa....trzeba się pogodzić z tym,że staje się coraz bardziej dorosła i samodzielna.
Wykorzystując to,że Marta jest już prawie miesiąc u dziadków,
uszykowaliśmy jej-dzięki pomocy dziadków oczywiście- taka małą niespodziankę:




Pokoik jeszcze nie dorosłej panienki ale też już nie bobaska.
Mam nadzieję,że się jej spodoba-była strasznie przywiązana do poprzedniego pokoiku,
więc mam trochę stres jak przyjmie taka zmianę.
Uprzedzałam ją trochę,że zmieniamy pokoik,zaakceptowała kolory-no ale,nie wiem...nie wiem.
Taki trochę jeszcze surowy-resztę "urządzi" sobie sama.

A tak wyglądał w czasach naszego bobaska:


Pozdrawiam cieplutko w to piękne lato.

49 komentarzy:

  1. jejku fajne miejsce się zrobiło,naprawdę fajne,pudła dodają uroku
    a co zrobiłaś z dywanem:))
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. ale czy biurko jest dobrze ustawione dla"zdrowotności?"
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy pokoik:-)
    Myślę, że Mała będzie zachwycona.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicjo-dywan do dziadków wywieziony -tak w sumie nie mam co z nim zrobić :/.
    A z tą "zdrowotnością" to o co chodzi? bo kurcze,nijak inne ustawienie mi nie pasuje-noo chyba,że przodem do okna jeszcze można spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. "na optykę"to jest świetne ustawienie ale córcia więcej czasu teraz będzie spędzała przy biurku ,najlepsze dla oczu jest naturalne oświetlenie,ja (ale nie sugeruj się za bardzo)półeczkę z szufladami postawiłabym na miejsce biurka a ścianę z oknem zagospodarowałabym tak:przy ścianie kosz na tzw śmieci a potem biurko przy samym oknie
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie Alewe wam to wyszlo.Ja tez bede robic mały remanent tzn malowac nie bede ani mebelki zmieniac bo kupilam dwa lata temu z biurkiem z mysla o szkole ale w biurku pelno zabawek i na biurku.Pudelka i klocki lego itd.zaczynamy od wrzesnia szkole 1 klasa ::))
    mysle ze corcia zaakceptuje pokoik bez obaw.
    A z ta zdrowotnoscia to mysle aby pleckami nie przeslaniala sobie swiatla dziennego,jak biurko bokiem wiec jesli sie da przestawic pod okno to polecam tak aby na biurko padalo jak najwiecej swiatla naturalnego przy pisaniu i czytaniu.
    POzdrawiam Pati.

    OdpowiedzUsuń
  7. ps.a żeby półeczka z regalikiem się za bardzo nie "zlewały"to między nimi postawiłabym wieszak na plecaczek worek z ciapkami

    OdpowiedzUsuń
  8. PS.CHYBA Z ALICJA PISALYSMY ROWNOCZESNIE ;;)))
    pozdrawiam ALICJE ;;))) mysle ze zgodnie myslalysmy w tym samym momencie.

    OdpowiedzUsuń
  9. zjadło mi pierwszą część komentarza
    na "optykę" to jest to świetne ustawienie ale córcia więcej czasu teraz będzie spędzała przy biurku dla oczu najlepsze jest światło naturalne ja (nie sugeruj się za bardzo)ustawiłabym tak:przy samej ścianie kosz na tzw śmieci a ptem przy samym oknie biurko

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko nie zjadło:)))dzięki za pozdrowienia też tak myślę PATI:)
    aLICJA

    OdpowiedzUsuń
  11. No macie rację w sumie,muszę w praktyce sprawdzić jak to jest z tym oświetleniem.Pokoik jest od wschodu a sloneczko dosć długo w nim operuje :) idę przestawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pewna, że Córeczka będzie zachwycona!:)
    Pięknie urządziłaś jej pokoik.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie, kolory takie świeże i dziewczęce, na pewno Marta będzie zachwycona..a pokój optycznie jakby na nieco większy wygląda niż jego poprzednia wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz co... dobijam trzydziechy, ale sama bym taką niespodzianką nie pogardziła :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow!!! Super :))
    Energetyczne kolory :))
    Zazdroszczę lampy ;))

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda świetnie!! rewelacyjna przemiana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 6-latce na pewno się spodoba! :) jeszcze jak sama wybrała kolory! :) pozdrawiam1 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No piękna ta odmiana. Od razu widać, że poważna dama będzie tam mieszkać :) Na pewno jej się spodoba nowy pokój.

    OdpowiedzUsuń
  19. obiecuję że to ostatni wpis w tym temacie:)piję sobie poranną kawę i ten twój dywan nie daje mi spokoju:)))))
    pomyślałam sobie że skoro spisałaś go na tzw straty to można coś z nim pokombinować a mianowicie jeśli kiedyś zdecydowałabyś się na "ocieplenie "pokoiku to ten dywan byłby akuratny po niewielkiej zmianie
    płatki białe wystarczy pomalować na róż (kolor ścian)tuszem alkoholowym
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna zmiana - myslę, że taki pokój spodobalby się każdej małej dziewczynce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bez obaw ,pokoik na pewno spodoba się córci . Kolory ,mebelki i dodatki wszystko pięknie zgrane . Też mi się wydaje ,że biurku dla lepszego oświetlenia powinno stanąć pod oknem a komoda pod ścianą za łóżkiem.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie! Bardzo podobają mi się mebelki.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  23. Alewe, jako mama rówieśnicy Marty gwarantuję ,że pokoik się spodoba.
    My również przymieramy się do małego liftingu w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna, delikatna metamorfoza.. Mała na pewno szybko pokocha ten pokój..

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że nie ma się co martwić. Pokoik jest naprawdę śliczny i każdej małej panience by się spodobał. Kolory takie dziewczęce - super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie ma obawy, taki pokojem dorastająca panna się zachwyci;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokój bardzo wydoroślał :) Bardzo mi się podoba i założe się, że Twoja córcia będzie przeszczęśliwa :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Kochana!!!
    Jak dla mnie bomba!!!
    Pokoik zmienił się nie do poznania :o)
    Martusia będzie zachwycona - jestem tego pewna :o)
    Nas też czekają zmiany w pokoiku dziewczynek...
    Aż się boję jak pomieszczę 2 biurka przy takim ogromie zabawek :o)
    Przy okazji serdecznie dziękuję za odwiedzinki u mnie to dla mnie zaszczyt!!!
    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  29. Ha, gdybyś nie pokazała jak pokój wyglądał przed, to bym nie uwierzyła, że to ten sam, chociaż dalej mam wątpliwości ;)
    Bardzo wydoroślał i na pewno się Marcie spodoba:)
    Idziesz jak burza z tymi remontami, czego zazdroszczę, bo nie mogę się wygrzebać z przedpokojem, no ale ja mam 24 na dobę trójcę synów na głowie, więc się sama przed sobą czuję usprawiedliwiona ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Martusia będzie napewno zadowolona z metamorfozy swojego pokoiku. Wyszło tak dziewczęco. Chociaż wczesniejsza wersja tez bardzo fajna, to jednak ta juz taka bardziej dorosła

    OdpowiedzUsuń
  31. no no zmiana zdecydowanie na plus i myślę, że się spodoba kurka sama bym taki chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Metamorfoza zaskakująca i niezwykle wysmakowana. Wspaniały klimat.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie,:) Piękne kolory, nie za słodko ale dziewczęco i przytulnie. Córci pewnie też będzie się podobało

    OdpowiedzUsuń
  34. Z góry przepraszam, żeby nie być posądzona o złośliwość ale uwagi Alicji wydają mi się kiepskie... Biurko ustawiłaś bardzo dobrze, światło pada z lewej strony, nawet tak ustawiłaś lampkę:) A ustawianie biurka pod oknem gdzie jest grzejnik (!) uważam za nonsens... zawsze będzie czas przestawić, a tak jak jest wygląda super!
    Pozdrawiam Cię super pracusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. droga Alewe miał być ostatni post w tym temacie ale tak króciutko :chciałam dobrze!ale lambi -branża architekt więc .........
    niemniej jednak warto pamiętać o przysłowiu "jak se pościelesz......."
    pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochane, dziękuję za tyle wpisów i odwiedzin
    Co do biurka i jego ustawienia doceniam wszystkie rady i postanowiłam przetestować dwa ustawienia.Jedno jak sugerowały dziewczyny-nie tylko Alicja ;)-drugie to które jest- za którym opowiedziła się Lambi. Szczerze powiem,ze w tej chwili oba wydają mi się równie sensowne-ale wyboru dokona Marta-jak już je wypróbuje :D.W końcu to jej ma być wygodnie.
    pozdrawiam cieplutko i ruszam na tydzien nad kochane moje morze,Może znów mnie zainspiruje ;).

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny pokoik dla małej damy. Sama chciałabym w takim zamieszkać. Ja daję sobie jeszcze jakieś 2 lata dla swoich dziewczynek i zapewne też będę musiała stworzyć im podobne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczy pokoik. Fajne połączenie kolorów. Córeczka na pewno będzie zachwycona.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. prześliczny pokoik.mam pytanie ile m ma twoje przepiękne klimatyczne mieszkanie

    OdpowiedzUsuń
  40. hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny pokój! piękne zestawienie kolorów, wszystko do siebie pasuje, jest nadal wesoły, dziewczęcy ale pojawiła się też maleńka nutka młodzieńczej elegancji:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekne kolory i piekne meble !
    Mojego najmlodszego synka wyslalam wlasnie dzisiaj do szkoly, trzymalam lzy, zeby sie nie pobeczec..
    Tutaj pierwszoklasisci maja szesc lat.
    Oj rosna te dzieci tak szybko..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Zmiany rewelacyjne! Myślę, że nie ma takiej opcji, żeby jej sie nie spodobało! Jest pięknie! stylowo, lekko romantycznie i z charakterem :)

    Pozdrawiam serdecznie po wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tam krótko napiszę : PRZE PIĘK NIE!!!!!
    Jestem pewna, że córeczka oszaleje:), bo naprawdę stworzyliście super wnętrze. Czuć w nim Waszą miłość, ale i dobry gust:) - po prostu SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  45. OOO wiem o co chciałam Cie spytać - Alewe HELP :)jak zrobić, by na blogu na 1 stronie było więcej postów????
    Wiszę, że u ciebie jest ich kilka , au mnie ciągle tylko 3 dają się napisać - poradzisz coś?
    Napiszesz mi na maila, .... PROSZĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam!
    Serdecznie zapraszam Cię do wspólnej zabawy.
    Szczegóły na moim blogu.

    Obserwuje twojego bloga od dłuższego czasu i z niecierpliwością oczekuję nowego postu ;) Widzę, że od dłuższego czasu się nie pojawiasz. Mimo wszystko liczę, że gdy już wrócisz to znajdziesz chwilkę żeby się przyłączyć do zabawy. Fajnie będzie poczytać.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Miło mi jest Cię zaprosić do zabawy "10 rzeczy które lubię". Jestem bardzo ciekawa Twoich odpowiedzi. Szczegóły na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam bardzo podobny układ pokoju który w przyszłości pewnie będzie dziecięcy, cudowna inspiracja :) Chociaż ja chyba wybrałabym łóżko z szufladami, zawsze można coś schować na niewielkim metrażu a i nie kurzy się tak pod spodem :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))