sobota, 11 września 2010

kolorowe szkiełka




To moja nowa namiętność - kolorowe świeczniki,wazoniki szklaneczki.
Najlepiej grubościenne, "rzeźbione" o pięknych intensywnych kolorach.
Ta gra świateł,kolor który wydaje się intensywny a zarazem bardzo lekki.
No i jak to nie dać się uwieść?

Piękne-prawda?
(tak,tak wiem,że może ciut kiczowate-ale i tak zdania nie zmienię).




Niestety ale nie ma takich cudeniek za dużo,ale tym większa radość z polowania i upolowania.
Na razie mam tylko te trzy,ale myślę,że z czasem kolekcja się powiększy :)
Czuję,że tak szybko mi się nie znudzą.


Tu już w miejscu docelowym, jak widać kolory już nie tak intensywne jak w pełnym świetle.

Pozdrawiam 

19 komentarzy:

  1. Kiczowate to one nie są. Mają swój urok, ale wiadomo, że nie każdemu takie akurat muszą się podobać. Czytając już trochę twojego bloga wiem, że lubisz kolor turkusowy. Ja ostatnio polubiłam w wystroju wnętrz kolory neutralne. Dlatego jakieś kolorowy elementy mi nie pasują. I często mam ochotę jakieś kolorowe wazony np pomalować farbą na biało ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. eee ladne są:)ostatnio przytargalam sobie wlasnie taka podobna niebieska szklaneczke od rodzicow z dzialki-pamietam ją jeszcze z dziecinstwa.Jakis czas temu bylam na parapetowie w takim mega wystylizowanym domu artystki-pieknym zresztą i ona dostala wlasnie od kogos 6 kieliszkow do wina z grubego szkla -kazdy w innym kolorze i formie. cudowne byly. tak mi wlasnie te twoje zdobycze przypominaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne, "inne od innych".
    Ważne jest to, że masz swój gust, masz swój styl i tego się trzymasz.
    Życzę Ci powiększenia kolekcji kolorowego szkła, bo to na prawdzę bardzo ciekawie prezentuje się we wnętrzu, zwłaszcza Twoim, gdzie częstym akcentem jest właśnie KOLOR.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne szkła,wcale nie są kiczowate!
    Wręcz przeciwnie :)

    Dobrze komponują się u Ciebie,zawsze znajdziesz dla nich jakieś dobre miejsce.

    Pozdrawiam serdecznie.

    p.s.organiuzję spotkanie we Wrocławiu,18go,pewnie czytałaś u mnie na blogu.Mogę na Ciebie liczyć?Uda Ci się wyskoczyć choć na godzinkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wygladaja swietnie, ja ngdy nie zagladalam na kolorowe szklo, ale u Ciebie podoba mi sie.
    Ja tu nic kiczowatego nie widze.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym kiczem to jak ze wszystkim-pojęcie względne, ale wiem,że tak jak dla mnie są piękne tak znajdą się osoby dla których będą kiczowate :D.Jak ze wszystkim. Bardzo się cieszę,że Wam też się podobają :D.

    mojzaczarowanyswiat-oj co ja bym dała za takie kieliszki :D

    Paula-co do spotkania jak tylko będę pewna,że mi się uda to na 100% się odezwę :D

    ALEXA- z tym kolorem to masz całkowitą rację -mieszkanie mam biało brązowe (pomijając korytarz i pokój Marty) więc kolor uwielbiam :D (szczególnie jeden,ale nie tylko jak widac ).

    Olala,Atena -dziękuję za odwiedziny pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dobry zakup, podobają mi się i w formie i w kolorze oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiczowate? w życiu!:) Są przepiękne i sama na takie poluję, żeby zalać woskiem i zrobić piękne świece...ach gdzież są takie gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny. Ja również jestem miłośniczką szkła, grubego i ciętego. Przepiękne okazy !
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie są - takie cukierkowe te kolory mają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byziak ma rację - słodkie i cukierkowe :) Podobają mi się :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, szklaneczka szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Alergia-ta szklaneczka to za całe 4zł w Tesco :D

    Elle,byziak-no macie racje takie cukierkowe i poprawiające humor,w sam raz na jesienne wieczory.

    MariaPar,bestyjeczka,Fuerto-dziekuje za odwiedzinki

    Ana-no niestety na gratach jeszcze nie spotkałam,zostaje Tesco ;) ale przede wszystkim allegro.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te Twoje szkła. Moja mama uwielbia takie kolory i grube rżnięte czy jakoś fantazyjnie powyginane szkła. Ma ich trochę w swojej kolekcji.
    Szklaneczka super, nie widziałam jej w tesco :((

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. we Flo są podobne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Drycha hmmm a powiem Ci,że do Flo czasem zagladam,niedawno były świetne kielichy jakby w kuleczki,ale nie w turkusie niestety ;) świeczników tam jeszcze nie widzialam,ale chyba warto tam zajrzeć :D może coś wyszukam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak tak, zdecydowanie Flo ^^ A w lekkim kiczu nic złego nie ma, to przecież sztuka szczęścia jest XD Pozdrawiam i życzę owocnych polowań na takie słodkie cudeńka ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak lubisz takie szkła, to myślę że bardzo by ci się spodobały pucharki IItalli http://www.iittala.com/web/Iittalaweb.nsf/en/products_decorating_maribowl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))