sobota, 4 września 2010

Lubię ,lubisz,lubi...lubimy

Przez Agnes  oraz Olala zostałam zaproszona do  zabawy,
 która ostatnio zagościła na blogach.
Zasady są następujące : trzeba zdradzić 10 rzeczy które się lubi 
oraz zaprosić kolejne 10 osób do zabawy.

A co lubię ?
Przede wszystki lubię ten  BLOGOWY ŚWIAT,
cieszę się,że zaczęłam pisać bloga i bardzo LUBIĘ do WAS zaglądać :D

Co prawda ostatnio trochę zaniedbałam bloga,ale chyba każdy ma jakiś czas
 "przesilenia" i braku weny,ja miałam taki  ostatnio.
Mam nadzieję,że blogowe przesilenie jest już u mnie na końcówce ;).

Kolejną rzeczą jaką lubię jest:

MORZE  o każdej porze roku-najbardziej chyba jednak wiosną,zimą i jesienią ;))

Oczywiście TRUSKAWKI niepodważalnie i od zawsze. 


Kto czasem tu zagląda chyba się nie zdziwi jeśli napiszę,że uwielbiam TURKUSOWY
 i wszelkie odcienie błękitu-we wszystkim,
począwszy od ubrania a skończywszy na wystroju wnętrz.


Lubię ZDJĘCIA,lubię fotografować ale uwielbiam oglądać "dobre" zdjęcia,
niekoniecznie tylko te w ogólnym mniemaniu "ładne".

Lubię TANIEC, choć nie koniecznie umiem tańczyć i BIAŁE WINO
lubię ciepłe LETNIE NOCE.


Lubię KOTLINĘ KŁODZKĄ za ten spokój jak na końcu świata,
za te cudne poranki kiedy otwierając okiennice nie potrzebuję juz nic więcej do szczęścia ,
widząc te piękne krajobrazy 



Lubię MUZYKĘ - szczególnie :


republika - tu jestem w niebie Republika

Sade - No Ordinary LoveSade

imogen heap The WalkImogen Heap


Lubię jeszcze mnóstwo rzeczy,ciężko wymienić wszystkie,ale myślę,że to takie TOP 10 moje.
W zasadzie w przypadku morza  i kotliny zastanawiam się czy nie powinna użyć słowa 
Kocham :) ale tu już by się nazbierała kolejna 10 ;).

Żeby tradycji stało się za dość do zabawy zapraszam kolejne 10 osób :

Koronkę
Dag-eSz
Anie z Zielonego Wzgórza
Violetkę
Milajo
Paulę_71
Martar
Joie
lusesita
Elle


Pozdrawiam i bardzo dziękuje za tak liczne odwiedziny,
oraz donoszę,że pokój został przyjęty z prawdziwą euforią :D



PS. teraz tak się zastanawiam,czy znajdzie się jeszcze ktoś,
kto może powiedzieć,że mamy bardzo podobne dziesiątki ? :D 
Taka bratnia dusza :D ?



12 komentarzy:

  1. ten turkusowy to moglas sobie darowac, wszystkie wiemy, ze lubisz ten kolor ;-)
    A tak powaznie to piekne zdjecia dodalas, rowniez bardzo libie Republike i Sade
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ musiałam ten turkus wymienić,inaczej byłoby niewiarygodnie ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm wyjątkowo fajnie potraktowana zabawa. Aż miło było poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tęż zapraszam do tej zabawy , ale już wiem co lubisz,a truskawki super wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym mogła wymienić podobną 10, no może bez ostatniego punktu. Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele rzeczy z Twoich odpowiedzi również lubię. No i ten turkus ;) Dobrze wiedzieć, że nie tylko na mnie tak działa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wymyśliłaś konstrukcję postu, nikt jeszcze tak tego nie zrobił:)

    Co do różnic i podobieństw, to zgadzam się z Twoimi siedmioma punktami- chyba mamy coś wspólnego :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Piękne zdjęcia .
    Ja tez lubię morze, fotografię, wino, truskawki i kolor niebieski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje "ulubione 10" zgadza się z Twoim w 80% :)
    Pozdrawiam serdecznie )

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesienne morze jest najpiekniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalnie i pięknie podeszłaś do konkursu.Podzielam kilka "lubię", no ale truskawki to na 200% zawsze będę lubiła.Aby do końcówki maja , znowu będą polskie, a w czerwcu swoje, zdrowiutkie. Rozmarzyłam się.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Truskawki to moje ulubione owoce, a co do morza i fotografii to nie tylko, że kocham, ale i mam podobne podejście - moim zdaniem Bałtyk najpiękniejszy jest poza sezonem, a w zdjęciach szukam nie technicznej perfekcji, ale tego czegoś :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))