wtorek, 19 października 2010

Strasznie dawno to było....

Oj jak dobrze,że ktoś wymyślił takie cos jak You Tube.
Jakoś tak szukając muzyczki do pracy zawędrowałam w okolice 
brzmieniowo podobne do starego Maanamu.
No i przepadłam całkowicie.
Wyszukałam najlepsze,najbardziej ruszające mnie kawałki,
pełne wspomnień, smaku wina ;) letnich nocy,tego nieuchwytnego klimatu.
Dawne to dzieje bo sięgające mojego liceum i wielkiej fascynacji stylem hippie.


echhhh... ktoś ma ochotę na sentymentalną podróż w czasy całkowicie szalone?
Zapraszam :D
może znajdzie się parę osób czujących te klimaty i mających podobne wspomnienia.....





A tu już całkowita klasyka gatunku 



A to wbrew pozorom nie lata 70-te a 90-te ;).






13 komentarzy:

  1. The Doors, Jimi... znam i kocham. Przypominają mi liceum, szalone koncerty, a to było przecież tak niedawno... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie Buenos do teraz mi w uszach brzmi. Byłam dawno dawno temu na koncercie Maanamu. Uwielbiam jej sposób poruszania się na scenie!
    Ciepełko ślę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Maanam...Miło powspominac..
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkurzyłaś moje wspomnienia...stare dzieje...dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała muzyka, też zachwycalam sie nią w czasch liceum i też w latach ()tych ubierałam się podobnie jak TY na zdjęciu..hehe szkoła plastyczna zrobiła swoje.. Maanam, The Doors, Tracy Chapman, Joplin...ach..rozmarzyłaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. No to mi kochana, mówiąc krótko "zrobiłaś dobrze".

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ kupa dobrej muzy u Ciebie....
    Chętnie posłucham raz jeszcze :)

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. To były czasy...
    Serdeczne dzięki za te wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez uwielbialam Maanam, chodzilam na ich kocerty. Ech... duzo sie od tego czasu zmienilo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. The Doors to jest to! Maanam też, ale Dorsi to Dorsi. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ciepło, z którym spotykam się na Twoim blogu,zdjęcia i kapitalne pomysły. Proszę przyjmij ode mnie wyróżnienie ( zapewne nie jedyne) :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm... klasyka :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alergia-dziękuję Ci bardzo za te miłe słowa i wyróżnienie.
    Pozdrawiam wszystkich "znawców" dobrej muzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))