piątek, 12 listopada 2010

Post o zakupach :D





Późno już więc nie będę się rozpisywać.Moje dwa nowe nabytki na zdjęciach.
Dywan i patera.
Dywan -oj, długo go szukałam,chyba od momentu kiedy się wprowadziliśmy. 
Jest może ciut niewymiarowy,ale u mnie niewymiarowe dywany  to już chyba standard.
Poprzedni czerwony też do takich należał.
Szukałam dywanu jasnego,z grubym splotem i niekoniecznie bardzo nowoczesnego.
Chyba się udało.
Paterka- służy jako świecznik,przyznam się bez bicia,że podpatrzyłam tą dekorację na deccorii.
Strasznie mi się spodobał taki świecznik-no i udało się! mam taki w domu :D.
Kolejne "kolorowe szkło" do mojej kolekcji.




 Pozdrawiam wszystkich ciepło i życzę spokojnych snów...
 a może co niektórym już dobrego dnia?







20 komentarzy:

  1. Witam, zupełnie przez przypadek trafiłam do ciebie i podoba mi się . Bardzo ładnie urządzony pokoik, dywan cudo, w cale nie przeszkadza ze jest trochę wąski,taki jest i tak pasuje. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach.... stół, a raczej lawa jest przepiękny również taki mi się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nabytki urocze:) dywanów w mieszkaniu nie mam jeszcze, a jak już będę miała to będą właśnie takie. Zgrzebne i surowe.
    Paterka....powzdycham sobie tylko...

    Pozdrawiam z rana
    asik

    OdpowiedzUsuń
  4. ława ,podłoga i dywan -świetny tercet
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy i do tego ta ława jest rewelacyjna. Czy możesz zdradzić gdzie nabyłaś paterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siedzę tak juz parę minut i nie mogę napatrzeć się na Twoje zdjęcia.Ślicznie jest. Paterka przepiękna i swieczki tak kolorystycznie dobrałas...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny dywa. Czy możesz zdradzić, gdzie go kupiłaś. Byłabym bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dywan rewelacyjny...od jakiegoś czasu szukam miękkiej wyściółki pod stopy i taka byłaby idealna. Udany zakup jak nic !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zakupy
    paterka ma fajny kolor i idealnie pasuje do Twojego mieszkania
    a o namiary na dywan też poproszę

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądam ,po długim czasie...
    Dywan wszystkich zachwycił,ja też takie lubię.
    hmmm,patera kojarzy mi się z latem i przyjęciami w ogrodzie ((:
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakupy niezwykle udane.
    Dywan i mi sie podoba swietny wybor.
    Pozdrowionka sle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dywan - strzał w 10. Super okaz wynalazłaś, pochwaliłabyś się gdzie to się takie fajne dywany kupuje :-) Paterka też miodzio.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, praktyczny dywan. Zazdroszczę, bo bardzo by mi się przydał i świetnie pasował :)
    Patera przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie,że Wam się też podoba :D.
    Z tym dywanem to naprawdę nie było łatwo.Wyszukałam go na allegro,ale powiem szczerze,że udało mi się to po wielu poszukiwaniach w necie,w sklepach stacjonarnych itd. Miałam dwie opcje-kupić taki z juty (ale wszystkie były dla mnie trochę za żółte i mało miłe dla bosej stopy)albo wykombinować coś z wykładzin.Jednak żadna opcja do końca mnie nie zadowalała i kiedyś całkiem przypadkiem,wpadł mi ten w oko na allegro.Tak samo jak paterka-spodobała mi się u kogoś na decorii i na drugi dzień wyszukałam identyczną -zgadnijcie gdzie? ;) Wylicytowałam ją za całe 9,99zł :D:D:D.
    To się chyba nazywa mieć szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna nowe nabytki! Ale mnie najbardziej oczarował ten kocyk w tle i jego boski kolor!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dywan - powalający :)) Idealnie pazuje :)
    Aż odszukałam sobie więcej zdjęć Twojego pokoju - z przyjemnością się ogląda :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten dywan to strzał w 10, bardzo podoba mi się jego faktura:
    A niebieski kocyk w tle też niczego sobie, mam słabość do przytulnych pledów:)))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz przepiekny stol...zakochlam sie w nim:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam :) a pledzik toooooo Ikea ;) stół własnoręcznie odnawiany ,takie moje "dziecko" pochodzenie-Czacz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))