piątek, 5 listopada 2010

Ptaśki dla Paulinki



Moje kolejne pudełeczko dla mojej ulubionej klientki.
Tym razem to prezent dla Paulinki :)
Przy okazji pozdrawiam panią Olę,bo szczerze powiem,że robiłam je z wielką przyjemnością.
Nie miałam specjalnie narzuconego tematu,
więc mogłam się "wyżyć artystycznie",że tak to określę. 
 Tak powstało pudło,w jednym z moich ulubionych "dziecięcych" połączeń kolorystycznych :)
No i ptaśki-baardzo wdzięczny temat.
Mam nadzieję,że Paulinka będzie zadowolona.

Tu przy okazji "sesji pudełkowej" fragment mojego nowego nabytku.
Dywan - nie jest jeszcze idealny (znów ciut za mały,podobnie jak poprzedni),
ale szukałam czegoś w naturalnym kolorze i dużym splocie.
Chyba się udało-mam nadzieję,że pasuje do moich klimatów.
Ocenie poddam go przy następnej okazji,jak tylko uda mi się go
obfocić w dobrym świetle.


Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedzinki.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, wesołe, dziewczęce. Świetne literki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się te Twoje pudełka podobają :) Ptaszki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje pudełeczka są jak Twój znak rozpoznawczy. Gdyby któreś "zaginęło" w sieci, od razu wiedziałabym czyją są własnością ;)
    Musisz w nie wkładać serce.
    Paulinka będzie szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne delikatne pudełko, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko sliczne! Super literki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo żałuję, że nie jestem tą Paulinką...Śliczny wzór...całość urocza, delikatna, w sam raz dla małej damy...Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje pudełeczka zawsze są prześliczne i wyjątkowe...i zawsze podziwiam te słodkie literki...one są z drewna ??? (jeśli to nie tajemnica?)- Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczka są prześliczne, fajne na prezenty :)))- Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptaszynki i ich domki to bardzo przyjemny motyw na pudełko dla małej dziewczynki. Ślicznie.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))