poniedziałek, 15 listopada 2010

Weranda-konkursik

Tak nieskromnie chyba tym razem :).
Wczoraj przeglądając stronę Werandy zauważyłam konkurs fotograficzny-impresje na temat 
"Pokaż nam, czym dla ciebie jest piękny dom – czy to wysmakowany wystrój wnętrza, ludzie, którzy w nim mieszkają, a może jedyne w swoim rodzaju miejsce, a którym dom stoi?"

Czym jest dla mnie piękny dom? 
To miejsce do którego zawsze chce wracać....tu ja i moja rodzina czujemy się
 dobrze i bezpiecznie....
Dlaczego dla mnie mój dom jest piękny?
Bo jest mój ;))))) bo w każdym jego kącie czuje swoje "ja" 
każdy świecznik,szkiełko czy ozdóbka jest taka "moja" :)
 no i  w urządzenie tego mieszkanka włożyliśmy wszyscy wiele serca -
to nie tylko meble i ozdóbki to po prostu my.

Chyba tak trochę górnolotnie wyszło ;))) no ale tak "czuję" nasze mieszkanko...
a teraz taka mała prośba...
Jeśli podoba się Wam to moje miejsce kliknijcie głosik na mnie 
no i nie zapomnijcie obejrzeć reszty konkursowych zdjęć -ja już mam tam swojego faworyta ;)

Moje zdjęcie konkursowe jest TUTAJ



Jeszcze małe uzupełnienie,żeby tak monotematycznie nie było.
Pudełko dla Marysi :) miało być w króliczki i jest w króliczki:)






Z góry dziękuję i pozdrawiam


16 komentarzy:

  1. Zagłosowałam zasłużoną 6-tką. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zagłosowałam ((:
    Pudełko cudne!
    Pozdrawiam bardzo słonecznie.
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz się zaloguję i zagłosuję!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :D

    ...to bardzo fajne uczucie kiedy wiem,że jest parę osób które widząc to moje gniazdko uśmiecha się,zdaję też sobie sprawę,że jest masa osób którym ono po prostu "nie pasuje",ale właśnie na tym polega "życie" ;) na różnorodności :D

    pozdrawiam :D wszystkich
    "cichych podglądaczy" także :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też oddałam głos.
    Mam pytanko branżowe, o ile to nie tajemnica zawodowa - gdzie się zaopatrujesz w literki?
    Pozdrowienia!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie sie bardzo podoba. Nie lubie sterylnych pomieszczen, a Wasz domek ma dusze

    OdpowiedzUsuń
  7. tak sobie dziś poobserwowałam ten konkurs,poprzeglądałam wygrane zdjęcia z poprzednich i zaczynam wątpić czy udział w "werandowych" konkursach ma w ogóle sens, mówię tu szczególnie o tych nagradzanych za tzw. "głosy internautów".....kto poobserwuje w jaki sposób zmienia się ocena i jakich zdjęć to dotyczy pewnie sam wyciągnie podobne wnioski-a szkoda... pomijam już to,że sama tam umieściłam zdjęcie (pewnie gdyby nie to nawet bym nie zauważyła pewnych prawidłowości) ale jest tam kilka naprawdę świetnych które giną w minimalnej punktacji :/i są te właśnie "kwiatki" o których nawet wspominać mi się nie chce... ale cóż podobno "Polak potrafi" :D
    no nic...tak trochę tylko się po oburzałam :)
    słoneczka życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. większość zdjęć jest zwyczajnie do ....
    co tu dodać?
    brak słów.
    nie martw się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz tam lecę i zagłosuję . A z liczbami głosów w poprzednich konkursach ,działy się rzeczywiście dziwne rzeczy !
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. pomijając wszystko Bardzo Wam dziękuję za głosy :D
    tak na marginesie -jest nowy konkursik z baaardzo fajną nagrodą przyznawaną na szczęście przez jury :D jest wiele fajnych blogowych salonów,fajnie by było zobaczyć tam ich zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. i zjadło mi pół komentarza :D

    a zjadło to,że to całe głosowanie nie ma sensu juz za bardzo,na 99% jestem pewna,że ktoś sztucznie podbija sobie pubkty a innym je zaniża,jest to już tak nachalne,że nie da sie tego nie zauważyć...
    reszta jak powyżej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo, kochana- nie masz szans w konkurencji z uroczym bobasem w plastikowym chodziku...kotek w łóżeczku niemowlęcym też jest nie do pobicia...smutne to to, a Twoje zdjęcia urocze:))Bardzo podoba mi się kolorystyka i aranżacja poszczególnych elementów!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie,dziwna ta punktacja.Grunt kochana że jesteśmy zauroczone Twoim klimatycznym mieszkaniem ((:
    Pozdrawiam cieplutko
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  14. Tu mama Marysi. Dziękuję za pudełko. Jeszcze czeka na właścielkę :) Ale nam sie bardzo podoba :)
    Piękna patera z poprzedniego postu

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję,że Marysia też będzie zadowolona :D pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))