środa, 1 grudnia 2010

Zimowo aczkolwiek niekoniecznie przedświąteczne


Imogen Heap urzeka mnie nie od dziś,ale ten obraz zaczarował mnie całkowicie....

Ostrzegam jest bardzo klimatycznie, mroźno i .... pięknie....

Taki idealny plan na wieczór mi się nakreślił:zapalić wszystkie świece jakie mam w pokoju,
kieliszek czerwonego wina, ten właśnie klimat Imogen ciepły koc i ....
 zima może się nie kończyć.

Życzę wszystkim Idealnego Wieczoru dziś :)



Widzieliście kiedyś morze zimą?
Ja tak,podczas śnieżycy- piękny widok...
chyba takie morze właśnie najbardziej mnie zachwyca....



4 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam morze zimą (:
    Mamy nawet takie ulubione miejsce na zimowe wypady kiedy jesteśmy spragnieni morskiego zimowego powietrza.
    Miłego wieczoru więc ,mój też sie na taki zapowiada ((:
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Morze zimą odwiedzałam corocznie w dzieciństwie- wakacje u rodziny. Do dziś pamiętam widok zimowego morza- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tej artystki, piękna muzyka, piękny klip. Widziałam morze zimą, ale bez grama śniegu. Było jednak mocno wzburzone, zaskakiwało siłą.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten kawałek jest rewelacyjny. taki nastrojowy i uspokajający.
    pozdrawiam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))