czwartek, 27 stycznia 2011

....

hmm .... i co tu napisać,
choinka rozebrana już jakiś czas temu,wiosna zawitała na chwilę w zeszłym tygodniu,
 blog strasznie zaniedbany,ale ostatnio dokuczał mi brak  czasu i weny :)
no własnie...to "ostatnio" to raczej już czas przeszły i nie tyczy się tego tygodnia,
bo czasu mam aż za dużo :/
niestety trafiło mi się do szpitala i hoduję sobie odleżyny  ;)
na szczęście diagnoza z którą tu trafiła nie potwierdziła się,
więc z dwóch opcji na szczęście jest ta lepsza,no ale jeszcze tu jestem
i poleżę trochę ;/
 dobrze,że internet to już nie taki luksus,będę miała czas ponadrabiać zaległości blogowe :)
Oj strasznie mi brakuje jakiś robótek ręcznych czy tego czasu na "ozdabianie" domku :) 
no ale mam nadzieję,że jakoś ten nowy rok w końcu rozkręci się na lepsze i to w każdym temacie :D
grunt to pozytywne myślenie -podobno ;)



Pozdrawiam cieplutko


19 komentarzy:

  1. Dużo zdróweczka przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szybko wracaj do zdrowia i do domu i twórz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Duuuuzo zdrowia!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech si,ę wszystko dobrze poukłada. Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj do zdrowia jak najszybciej, ale odleżynki hoduj jeśli lekarz tak zalecił. Jeśli masz teraz trochę wolnego czasu zapraszam też do siebie. Jestem tu od niedawna i będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowiej szybciutko, robótki nadgonisz !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej Kochana bo my tu czekamy !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdróweczka Ci życzę moja Droga!
    wracaj do nas szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj do zdrowia , a póki co zapiuj pomysły , będą jak znazł po powrocie

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie dobrze !!! Trzymaj się cieplutko, odpoczywaj i wracaj do nas.
    Ściskam serdecznie i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, te poczatki roku widze, ze dla wielu osób mało radosne... ale najwazniejsze, ze diagnoza się nie potwierdziła! trzymam kciuki, zdrowiej!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam wszystkim za ciepłe słowa...
    na szczęście dla mnie,wszystko się dobrze ułożyło i w poniedziałek mogłam już wrócić do domku,ale żeby nie było za nudno,Marta załapała jeden z tych "cudownych" wirusów i od niedzieli zaczęła gorączkować,tak więc wróciłam w oko cyklony i po 4 nieprzespanych nocach i walce z gorączką,sama pięknie załapałam wirusa :/
    ale widzę światełko w tunelu :) mamy plan,żeby za tydzień być jak nówki,na razie kurujemy się i walczymy z gorączkami,katarami i ogólnym połamaniem
    życzę Wam zdrówka i wirusom mówię PRECZ!

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i wracaj jak najszybciej do robótek

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciała bym się zapytać,czy jest możliwość zakupienia pudełeczek na zdjęcia? I jaki jest ich koszt?Poproszę o bliższe informacje na emiliaslawecka@gmail.com Pozdrawiam Emilia Sławecka

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo martwiłam sie dlaczego nie piszesz.
    a tu masz....
    zdrowia życzę moja droga! sama 4 lata temu leżałam na bloku operacyjnym i wiem jakie to głupie uczucie.
    ZDROWIA ZDROWIA ZDROWIA!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki Waszym słowom ten blog wciąż żyje :))